Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    nou ik had liever gehad dat het een blaasontsteking was. Dan kon je er wat aan doen. nu blijft toch de angst op weeen in je hoofd zitten.

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat snap ik idd luna.. ja een kuurtje en het was klaar geweest idd!
    Meid rustig aan en een dikke knuffel van hyper Sam ;)

3. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Hoe laat is je afspraak Sam? 19.00 uur. Gaan jullie je kindje weer zien [​IMG] Heel veel plezier.

Rebbel wat balen zeg, daar zou ik ook echt niet tegen kunnen, zit je toch al even in de zenuwen en dan gaat je afspraak niet door.

Liesje klus ze en fijne paasdagen.

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Rebbel, dat is inderdaad balen meid. Leef je zo toe naar deze echo en dan wordt het verschoven. Gelukkig kun je donderdag alsnog loeren naar de kleine. Ik kan je verzekeren, dat die pretecho echt superleuk is en heerlijk ontspannen.

Luna, ik kan me voorstellen dat je toch liever had gehad dat het een blaasontsteking zou zijn. Erg vervelend zo. Hopelijk zakt het allemaal snel af en blijft het ook gewoon weg.

Sam, veel plezier vanavond met je echo.

Hier is de 20 weken echo gelukkig wel doorgegaan. Ook nu was de kleine weer erg beweeglijk, maar alles zag er verder goed uit. YES!

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    JAA Ischa.. :D ..19.00 uur :D.. JAHOE :D :whistle: :D..

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Inze.. Gefeliciteerd :D ! Goed nieuws :D !

7. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Gefeliciteerd Inez [​IMG]

8. Mandje

Mandje Actief lid

19 feb 2007
    263
    0
    0
    Hallo meiden

Ik heb ook een soort buikpijn, was net even aan het kijken op het internet over de buikpijn.
    Meestal heb ik 's avonds een heel gespannen buik. Midden in de nacht kom ik altijd wakker met felle pijnen omdat ik moet plassen, ook soms tijdens het plassen, niet zoals een blaasontsteking, maar meer de spieren die pijn doen.
    Vorige nacht was het heel extreem, heb 3 uren wakker gelegen, het was precies of dat mijn buik aan het groeien was, zo gespannen.
    Heb geen idee wat het is.
    Zal het even navragen wanneer ik terug naar de gynaecoloog moet, maar dat is pas binnen 2 weken.

Het zal afwachten worden.

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hahahaha! :)

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Fijn van je mooie echo Croky, en dat alles goed was!

Anoul, hebben jullie ook zo ongeveer alle kinderbehangboeken gezien die bestaan? :confused: ;)

Liesje, als je dit nog leest : heel veel sterkte en succes met de verbouwing!

Phoe Luna, ik schrok even van je bericht...... gelukkig niets ergs aan de hand, maar ik kan me voorstellen dat je hier ook niet blij mee bent. Sterkte!

Ah Rebbel, wat balen van de uitgestelde 20 weken echo!
    Natuurlijk ben je er naar aan het toe leven, wat een teleurstelling dan. Gelukkig toch nog een echo deze week.

Inez, fijn dat alles goed eruit zag!
    Had de echoscopiste het geslacht goed gezien? Jij kan ze leuk testen ;)

Mandje, jouw verhaal klinkt wel een beetje zoals die van Luna.
    Kun je de gyn niet eerder bellen?

11. Mandje

Mandje Actief lid

19 feb 2007
    263
    0
    0
    Vorige week heb ik eens gebeld naar de gynaecoloog, alleja zijn secretaresse, omdat ik al meer dan 3 weken met een hoest zat, ze vertelde mij dat ik gewoon naar de dokter moest.
    En vind het vervelend als ik hem moet storen, hij heeft het heel druk.

Dus jullie hebben dit niet, de buik die zo extreem gespannen aan voelt.
    Denk dat het harde buiken zijn.
    En meestal s'avonds.
    Ik dacht dat dit normaal is rond deze periode, dat je buik groeit en gespannen aanvoelt, maar zo te zien is dit niet zo.

Ik ben blij dat ik er met jullie even kan overpraten.

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Mandje, ik heb nog helemaal geen harde buiken gehad maar het kan wel rond deze termijn. En een groeispurt kan ook.
    Wel is het volgens mij zo dat bij veel harde buiken het een signaal is dat je rustiger aan moet doen.

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    JAHOE :D

Alles was goed met onze uk :D ! Met de dopler heeft ze eerst het hartje 'gezocht'. Nou ja, ze legde dat ding neer en voila daar was het hartje :D ! Toen de echo.. Nou die was geweldig. Het lag er weer super voor.. Was mooi aan het heen en weer huppen :D ! En na een tijdje draaide het zelfs op z'n rug :D ! We hebben met z'n drieën echt genoten. De VK vond het zo leuk, heb daar zowat 25 minuten gelegen. Ze kon het uitwendig wel zien, maar als ik wilde inwendig mooier beeld.. dus ik zei.. doe dan nog maar even inwendig. Nou daar heb ik dus geen moment spijt van gehad :D ! Helemaal SUPER! Was echt helemaal geweldig! HIHI geniet, geniet, geniet :D ! VK was helemaal tevreden :D

14. Mandje

Mandje Actief lid

19 feb 2007
    263
    0
    0
    Ik zal zien hoe het vannacht gaat.
    Anders bel ik morgen even mijn gyn. op.
    Bedankt voor je raad :)

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Sterkte Mandje.

Geweldig Sam! :D

Zo, ik ga lekker de rest van de avond bankhangen (mennnn wat ben ik moe).
    En morgen heb ik na kantoor een etentje met een ex-collega, dus ben hier donderdag denk ik weer. Fijne avond en goede woensdag allemaal!

16. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    lees even wat de vlk schreef aan mij.
    Ik denk dat jij dat ook hebt.
    (rubriek: stel je vraag aan de vlk en dan mijn bericht: buikpijn, moet ik de vlk bellen.)

17. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Joepie Sam gefeliciteerd

Ik ga weer naar bed, morgen een ochtendje werken maar als het niet gaat ben ik zo weer naar huis.

18. Mandje

Mandje Actief lid

19 feb 2007
    263
    0
    0
    Dat zou inderdaad goed kunnen.
    Heb ook wat last van bandenpijn sedert mijn 19 weken en voel ze heel veel schoppen.
    Ik ga met een gerust hart kunnen gaan slapen, dat hoop ik toch ;)

Bedankt luna!

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Slaap lekker Ischa :D !
    Ik ga straks ook.. al ben ik wel erg hyper.. zal zo ff echo scannen :) .. Kunnen jullie ons fotogenieke kind zien :p

20. Mandje

Mandje Actief lid

19 feb 2007
    263
    0
    0
    hey sam

Dat is een tijdje geleden.
    Gefeliciteerd met je mooie echo!
    Ik zou zeggen showen die prachtige echos :D

Deel Deze Pagina