Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deeske1980

deeske1980 Actief lid

24 jan 2008
    249
    0
    0
    heey allemaal ik ben er weer. gistere een dag hard gewerkt maar het resultaat mag er zijn :p hoe kan ik hier een foto plaatsen?

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    sorry meiden
    ik ben de laatste dagen zo met mezelf en met het gedoe bezig dat ik niets bijgelezen heb.
    Met de buik gaat het weer goed. Ik voel gewoon dat hij per dag groeit en dat is niet altijd een lekker gevoel. het kindje wordt steeds drukker. Dat is dan wel weer gezellig.
    Vandaag nog naar de tandarts geweest omdat ik dacht dat ik 2 gaatjes had. Bleek mee te vallen. Door de zwangerschap is het tandvlees wat geirriteerd en gevoelig en dat voelde ik. Valt alweer mee dus.

Hopen dat we dit medische weekje achter ons kunnen laten en de kopzorgen nu weer voorbij zijn.

oke ik ga met mijn schatjes even tosti eten (wil je een tosti met kaas of met kaas én worst? Zegt de jongste: ik wil tosti én kaas.)

3. deeske1980

deeske1980 Actief lid

24 jan 2008
    249
    0
    0
    luna doe maar lekker rustig aan. wij lopen hier niet weg :)

4. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik kan me wel voorstellen Luna dat je even iets anders aan je hoofd had.

Op zich ging het werken vanochtend wel redelijk, had wel even hartkloppingen en was ook even behoorlijk duizelig. Morgen ga ik weer even een half dagje werken maar dan alleen de middag.

Vanaf wanneer kunnen ze het geslacht zien? Klopt het dat ze het met 16 weken soms al kunnen zien? Ik ben zo nieuwsgierig :p

5. deeske1980

deeske1980 Actief lid

24 jan 2008
    249
    0
    0
  6. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ja soms lukt dat al met 16w

7. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh dan dan ga ik als ik met 12 weken een goede echo heb een afspraak maken voor geslachtsbepaling met 16 weken :D :D :D

Die had ik ook gezien hier bij de bouwmarkt Deeske, en zat daar ook al over te denken om die te kopen. Maar het liefste had ik een muurschildering van de lion king alleen is dat echt heel erg prijzig :(

Was de tosti en kaas lekker :D ;)

8. deeske1980

deeske1980 Actief lid

24 jan 2008
    249
    0
    0
    ja inez die behang rand alleen al koste 15€ daarom hebben we maar simpel wit behang gekocht. want eigenlijk wilde we de pooh behang met bijtjes maar die was 10€ per rol das een beetje heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel duur want we hadden totaal van 3,5 rol nodig

9. deeske1980

deeske1980 Actief lid

24 jan 2008
    249
    0
    0
    inez is natuurlijk ischa (ik zit met een inez op msn beetje verwarrend :oops: )

10. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Is toch niet erg Deeske.

Ik denk dat wij nu gewoon de kamer heel neutraal gaan houden, creme met een glitterlaagje, zo hebben wij hier beneden in de woonkamer ook een muur. Maar we hebben nog tijd genoeg om daar over na te denken.

11. deeske1980

deeske1980 Actief lid

24 jan 2008
    249
    0
    0
    ja ik wou dat ik dat kon maar me moeder :( :( :( ze zegt dat ik rustig moet doen maar zelf gaat ze dingen regelen voor mij en me man. zo ook die babykamer ik moest er al voor gaan kijken. me man en ik wilde wel al gaan rond snuffelen voor behang maar niets kopen zegt me moeder koop het maar wel kunnen we alles al klaar maken.en nu er wss ergens iets mis is gegaan wil ze toch alles klaar maken. zodra de meubels er zijn moet ik er bellen en dan komt ze helpen alles in elkaar zetten. EN IK MOET RUSTIG DOEN hoe moet dat met zon moeder? jij een idee ischa

12. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Maar Deeske dat is toch iets wat jij en je man samen moeten doen, daarin heeft je moeder toch niets te vertellen?

13. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    haha Deeske.. Nou meid het is eigenlijk heel simpel.. je zegt gewoon tegen je moeder dat je het allemaal op je eigen tempo wil doen!

14. deeske1980

deeske1980 Actief lid

24 jan 2008
    249
    0
    0
    ja dat wel maar ik durf geen nee te zeggen tegen me moeder. *kan zoiezo moeilijk nee zeggen* en ja voor je het weet dan krijg je dus dit soord dingen. *de beslissing of we de babykamer wilde heeft ze wel aan ons over gelaten* dat is weer een voordeel. maar ze zat er echt zo bij ooohw en dan kan je het bij mij op zolder kwijt en dan dit en dan dat. maar ja nu heeft ze niets meer om te regelen want nu is alles klaar. dus heb ik ook weer rust :p

15. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Misschien is het dan toch verstandig om nee te leren zeggen. Ik kon dat vroeger ook nooit, totdat ik overspannen thuis kwam te zitten. Nu kan ik het nog niet altijd hoor netzoals op mijn werk :oops: .

Maar in principe zou je gewoon tegen je moeder kunnen zeggen ik wil het graag zo en zo. Het is natuurlijk wel leuk om je moeder erin te betrekken maar de uiteindelijke beslissing ligt altijd bij jou en je man.

16. deeske1980

deeske1980 Actief lid

24 jan 2008
    249
    0
    0
    ja maar als ik tegen me moeder in gaat dan is het niet zeuren jij wees blij dat ik je help. want ik heb er ervaring in..... ja dan ben ik snel uit gepraat

17. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Nou meid, iedereen moet het lekker zelf ontdekken en ik zou zeker niet alles aan mn moeder overlaten.. Hoe gaat dat dan dalijk als je kindje er is? Dan moet je het toch ook echt zelf doen ondanks dat zij de ervaring heeft.. hoe lief bedoelt ook..

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Treintje, gefeliciteerd met je mooie 20 weken echo en met jullie meid.

Sam, ook jij gefeliciteerd met je mooie echo.

Deeske, vervelend dat je moeder zo de touwtjes in handen neemt. M'n vader is ook met zo iemand hertrouwd. Zelf heb ik ook lang moeite met neezeggen gehad, maar het sinds ik een aantal jaren geleden chronisch ziek ben geworden, gaat me steeds beter af. Zeker wanneer het om onze dochter gaat. Alles gebeurt op onze manier en niet op die van een ander.

Misschien kun je haar zeggen dat je het best allemaal waardeert, maar dat je liever alles zelf wilt ontdekken en leren.
    En wat dacht je van gewoon niet bellen wanneer de meubels er zijn en zelf gewoon alles in orde maken?

Luna, ik hoop dat je je inmiddels weer beter voelt. Kan me voorstellen dat het je allemaal niet lekker zat/zit.

Ischa, je bent toch wezen werken. Ik moet je bekennen dat ik het best een eng idee vind dat je weer bent begonnen. Je geeft aan dat het op zich best wel ging, maar dat je wel duizelig werd.
    Lieve schat, probeer aub nee te zeggen tegen je baas. Dat kleine mensje in jouw buik is zoveel belangrijker dan wat dan ook.

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Even snel, stiekum vanaf kantoor...... ik heb GEEN ZIN en ik ben weer ZO MOE! :(

Sam, wat een prachtige echo en mooie beeb!

Treintje, gefeliciteerd met je meisje!

Rebbel, mijn borsten zijn wel zwaar en gevoelig maar ik denk echt dat je je hierover geen zorgen hoeft te maken hoor. Het is volkomen normaal dat dit soort verschijnselen kunnen komen en gaan.

Wens, het bellen voor afspraak 20 weken echo kun je zo ongeveer doen wanneer jij wilt. Ik heb lekker op tijd gebeld, zo rond de 12 weken, heb je alle keus in data en tijden bij rond je 20 weken.

Pippo, beterschap en hou jezelf in de gaten.

Ischa, gelukkig heb je nu je ochtendje werken weer gehad en kun je uitrusten tot morgenmiddag. Maar eigenlijk vind ik dat je morgen niet moet gaan....
    Ja, als de beeb er goed voor ligt is bij 16 weken het geslacht al wel te zien (ik was toen 17 wk + 4 dg).

Luna, ben blij dat het beter gaat met je buik.

Deeske, geef je grenzen aan bij je moeder hoor!
    Dan wordt ze maar even boos en geeft ze een rotopmerking, dat gaat ook wel weer voorbij. Maar dit zou mij echt te ver gaan.

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Rebbel, ik zou me er inderdaad ook niet al te veel zorgen over maken dat je borsten nu wat minder gevoelig zijn. Bij mij scheelt het ook van dag tot dag.

Deel Deze Pagina