rebbel heeeeel veel suc6 met je echo vandaag en gefeliciteerd dat je al op de helft bent dan is het nu verder aftellen
Pff... wat voel ik me bleagh ! Ben echt gigamoe en zere ogen.. ! BAHBAHBAH... Net even wat nieuwe shirtjes besteld, want wordt nu toch wel wat weinig wat ik nu nog heb ! Ik zal mezelf zo echt even een schop onder de kont geven en stofzuigen .. Daarna maar even naar m'n nieuwe werk.. Even kijken hoe zij het doet in de klas zodat zij mij het één en ander kan vertellen. is mooi eenmalig. Gister werd me gezegd dat zij s middags vrij had.. Ja das mooi.. ik heb vanochtend vrij .. Maar goed dat zullen m'n hormonen wel zijn
Net naar de dokter geweest, heeft me toch tot en met maandag thuis gezet, ben wat duizelig van vermoeidheid, bloeddruk was goed, maar er was toch een verschil bij liggend en staand...
Sam, vandaag een dagje thuis! En moest normaal vanaf morgen tot en met volgende week donderdag terug werken de vroege, maar moet het wat rusitger aan doen van dokter
Goedemorgen iedereen. Nog 1 nachtje slapen en dan weer naar het ziekenhuis ben nu al weer zenuwachtig. Maar denk dat het wel goed zit, mijn borsten springen zowat uit elkaar moet echt uitkijken dan ik mijn vriend niet in zijn ogen prik . Ze zijn zo erg aan het branden . Heb ook wel het gevoel dat mijn bloeddruk is gedaald maarja dat weet ik morgen pas alhoewel ik dan barst van de zenuwen dus zal ie automatisch hoog zijn. Nou vanmiddag om kwart voor 1 ff tot 5 uur werken en dan even verder kijken of ik morgen na het ziekenhuis ook weer ga werken. En dan 1e paasdag is mijn vader jarig en dan gaan we het de familie vertellen. Sam wat leuk hoe de kinderen in je klas reageerde zeg. Rebbel veel plezier vandaag bij je pretecho en geniet ervan en gefeliciteerd met je 20 weken. Mandje gefeliciteerd een meid echt leuk.
er staat een buikfoto en nog een echo foto van 12 weken in mn album! ik ben er weg van! tot straks! liefs rebbel
Doei Sam (een beetje laat). De post stond net aan de deur met een buzzer pakket. Echt leuk kan het mooi uit gaan delen zondag op mijn vaders verjaardag.
Ah verdarrie Luna, wat balen dat je weer last van je buik had gisteren. Hoe is het vandaag, ben je gaan werken? Hé Mandje, wat leuk ook een meisje Sam, wat leuk hoe de kindertjes in de klas reageerden, erg lief! Rebbel, mooi buikje en gefeliciteerd met je 20 weken! \/ En ik ben erg benieuwd naar je pretecho. Pippo, beterschap! En even rustig aan blijven doen hoor, de dokter laat je je niet ziek melden om dan te gaan rennen voor paaseitjes Ischa, ik duim voor je morgen en hoop dat je bloeddruk al wat gedaald is. En veel plezier bij het vertellen aan je familie 1ste paasdag! Hier gaat alles prima, ik mag zeker niet klagen. Alleen begint de vermoeidheid me echt te nekken, ik functioneer voor geen meter. M'n hersens willen niet meer werken, denken en concentreren gaan voor geen meter, ik voel me geestelijk wat down, kan weinig hebben, ben misselijk van de moeheid, ben warrig, en m'n ogen vallen soms echt bijna vanzelf dicht. Wat een gevecht de hele dag. Gelukkig ben ik vandaag t/m maandag vrij. Oeps, nou klaag ik toch...... Gelukkig is de vermoeidheid voor een heel mooi doel en daar heb ik het graag voor over!
Ach Natas wat is klagen . Wel lekker dat je t/m maandag vrij bent. En inderdaad is het allemaal voor een goed doel