nee dat is ook zo voor je collega wat minder.. maar toch vind ik het wel weer "grappig" ook knap lastig af en toe (met name voor jezelf hahaa..)
nou mijn collega maakte het er zelf naar hoor! (is echt waar) en nu was de maat vol ik was het helemaal zat....beter hier dan thuis he hihihihi
Hoera, weer een mijlpaal bereikt ... we hebben een kloppend hartje gezien. En op 20 december hebben we de volgende echo alweer. Lekker snel!
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk laatste in jun, uitgerekend 14 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend juli Luna, 33 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25-27 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend ? augustus afspraken: 10 dec Willeke laatste echo ziekenhuis bij een goede echo mag ik naar vk. 13 dec Mone derde echo 17 dec Mandje 1e echo 18 dec Rebbel 1e echo 20 dec Natas 1ste echo in ZH 20 dec Inez 2e echo in ZH 27 dec Rebbel vk 27 dec Natas VK 27 dec Latoya 1e echo bij gyn 9 jan Bruidje VK
Ja gaaf he.. maandag.... ook al zijn we al uit de kritieke fase verklaard.. vind ik het toch wel heeeel lekker!
joepie de poepieeeeee ja echt erg fijn...ik moet nog even wachten tot 31 dec....dan ben ik 12w maar als de echo 27 dec goed is dan ben ik tevreden
Even kort jongens want ik ben snipverkouden en gammel. Inez, hier ook gefeliciteerd! Hiervoor logte ik nou in Wens, toch nog onzekerheid.... ik duim! Lies, fijn dat je zulke leuke reacties van je ouders hebt gekregen.
Luna, hoe is het met je meissie? Je bent weinig online dus ik ben bang dat je erg ziek en misselijk bent. Heel veel sterkte!
We genieten zeker nog na van de echo. Ik had me er zo ontzettend op ingesteld dat het niet goed zou zitten, dat er echt even een flinke ontlading kwam toen we het hartje zagen. Ook voor manlief is het nu wat tastbaarder nu hij de kleine uk heeft gezien. En nu lekker uitkijken naar de volgende echo en proberen mezelf niet al te gek te maken de komende 2 weken. Maar we zijn echt zo ontzettend blij met deze mijlpaal, want de vorige 5 keren is het niet eens tot een kloppend hartje gekomen.
Goedemorgen, ik word er alleen mar onzekerder op, heb vanochtend weer met Matcare getest en nog steeds bijna niks te zien. Vanmiddag komt met de post de CB maar dan zijn we weg, dus dat wordt echt morgenochtend. Hopelijk geeft die wel duidelijkheid, heb helaas niet de digitale besteld.