Ik ga nu echt proberen te genieten, maar denk dat ik dat pas echt kan als 1 april ook nog alles goed is. Lijkt me wel helemaal geweldig Rebbel als je je kindje kan voelen. Maar dat duurt bij mij nog wel even.
ja is echt geweldig! en ik begrijp je meid, ik leef toch ook nog steeds van echo naar echo en afspraak met vk! maar ik kan nu ondertussen wel genieten, dus komt bij jou ook goed! liefs rebbel
heey meiden! vandaag de 16 weken behaald! Yeaah! lijkt me ook zo fijn om de kleine straks te gaan voelen zeg! Ik wacht er eerlijk gezegd een beetje op HIHI!
Ja Lin, daar wacht ik ook met smart op ! Ischa met jou komt het ook helemaal goed. Net als met ons allemaal hier ! Zoo wij hebben al het één en ander gehaald om straks te gaan klussen.. Nog 1,5 week.. ! Verder hier niet zoveel nieuws. Zal even het één en ander opruimen en honden uitlaten, stofzuigen, dweilen en dan even dutje doen Vanavond verjaardagvisite dus moet wel even bijtanken ! HAHA. . Fijne dag allemaal
Lindaa alweer 16 weken! Maria, gefeliciteerd met je mooie 2de echo! Ah Sam, ook flink wezen shoppen.... vervelend nou hè Wij hebben gisteren het behang gekocht voor de babykamer, gordijnen en een luiertas. Ik voel me niet zo goed. Niets ernstigs hoor, maar het vermoeden dat die idiote vermoeidheid te maken heeft met een te lage bloeddruk is bevestigd : ik werd vanmorgen vreselijk duizelig, naar en misselijk en ben flauw gevallen. Kan erbij horen en is verder ook niet erg, maar is niet leuk en maakt me ook onzeker. Chris neemt nu Raisa uitlaten van me over, maar er moeten vandaag boodschappen gedaan worden bijvoorbeeld en een cadeautje voor zijn oudste worden gekocht..... en hij kan nog steeds niet autorijden. Nah ja, ik voel het gelukkig wel aankomen en ben ook niet van plan om nu mijn leven op hold te zetten door 1x flauw vallen.
OOh Natas.. Jakkes meid ! Maar je hebt gelijk! Rustig aan doen, dan komt het wel goed! Dus jullie kunnen ook met de babykamer beginnen !
Heyyy meiden! Ben een paar daagjes niet online geweest.... Druk met vriendinnen die zich in de nesten weten te werken... Bij 1 is dat al een hele tijd aan de gang (vanaf september) en van de week kwam een andere vriendin aan.... Ze had haar verhaal nog aan niemand verteld dus dat duurde wel even en ik kan het zelf moeilijk los laten dus vreet energie van me... Dat geeft niks maar dan gaan andere dingen gewoon even op de tweede of derde plaats.... Ik moet zo gaan werken, heb vandaag en morgen nachtdienst! En aangezien het paasweekend is zijn we morgen overdag bij de ouders van mannetje en maandag bij mijn ouders, Justje gaat voor het eerst eitjes zoeken! Ben benieuwd of hij het snel door heeft! Nou meiden, fijn paasweekend en tot snel! -xxx-ies!
Wat naar Natas Ik heb oo de neiging tot een lage bloeddruk compleet met duizelingen. Bij mij werkt het goed als ik iets meer zout neem. Een dropje tussendoor, een soepje tussendoor. Misschien kan jou dat ook helpen.
goedemorgen meiden! fijne pasen allemaal! @natas: wat vervelend meid, wel uitkijken mat auto rijden hoor! maar je voelt het vaak wel aankomen idd! doe het maar rustig aan en idd een zout dropje als je bloeddruk zo laag is! liefs rebbel
He allemaal, ook hele fijne paasdagen. Natas: niet je hele leven op z'n kop zetten maar wel voorzichtig doen! Wij hebben een heel rustig weekend. Mijn pleegzusje (16) logeert eens in de maand bij ons en dit weekend is ze er weer. vanavond komen mijn schoonouders eten en morgen lekker niks!
Zo goedemorgen dames. Jullie zijn er ook maar weer vroeg bij ! Nou ik ben vannacht al bevallen HIHI... Hier ook vandaag zo goed als niets doen.. Even met de honden wandelen vanmiddag.. egens naar een bos, verder niets! Morgen gaan we naar m'n opa en oma en naar de babydump.. zij wonen er tegenover de babydump HAHA... Fijne dagen allemaal!
Nou wij hebben het wel een beetje druk dit weekend, maar vind ik niet erg. Dadelijk moeten we een stukje gaan rijden naar de verjaardag van mijn vader, gaan we het meteen de familie vertellen . Morgenmiddag komt een vriend op visite en morgenavond moeten we naar de verjaardag van mijn schoonzus. Iedereen fijne dagen.
heey meiden! Iedereen fijne paasdagen! Ik ga niets doen met pasen! Lijkt me wel leuk om over een paar jaar dat met mijn ukkie te mogen doen HIHI! Zo ben nogal laat wakker gworden vandaag,, half 12 hihi! zo even bij opa op de thee en verder vind ik het wel prima vandaag! Iedereen fijne dag!
goede paasdagen allemaal! ik ben alweer een tijdje niet geweest hier. heb toch nog de neiging met de andere dames die nog in afwachting zitten na hun MK mee te kwekken. ook omdat ik nog niet een goede echo heb gehad en eigenlijk pas blij ben als dat geweest is. Ben nu nog heel onzeker, en zie best op tegen de echo van dinsdag. verder voel ik me wel op en top zwanger, veel misselijk, maar niet zo erg dat ik moet overgeven gelukkig. voel me ook heel anders als de vorige keer, dus dan zou je bijna zeggen dat het goed moet zijn toch?
Logisch dat je tegen de echo opziet Jootje, het is zó spannend allemaal en zeker na een MK. Ik duim dat je een prachtige knipperende rijstkorrel mag zien! En Ischa, hoe vond je familie het nieuws? Ja Sam, we kunnen met de babykamer beginnen! Nou ja, bijna dan want dat was de kamer van mijn jongste stiefdochter en daar moet nog het een en ander opgeruimd en ontmanteld worden. Zijn we al mee bezig geweest maar het geeft een soort domino-effect op de hele bovenverdieping en zolder, hihi. Ik ben gelukkig niet opnieuw flauw gevallen. Bah, was naar hoor en ik hoop dat het bij 1 keertje blijft. Heb gistermiddag een cup a soup genomen en het is ook een heel goed excuus om wat dropjes en chips te eten, hihihi. Nu gelukkig 2 rustige dagen, vandaag wat tutten in huis en morgen alleen de verjaardag van mijn oudste stiefdochter.
Jootje, ik zal voor je duimen meid! Komt vast helemaal goed! Natas, gelukkig dat je niet weer bent flauw gevallen! En even lekker bij komen de komende dagen. HIHI dat domino effect ken ik ! Wij hebben vanmiddag met de hondjes het bos onveilig gemaakt en daarna even bij schoonouders gezeten. daar even chinees besteld en dat hebben we net opgehaald en opgegeten. Nou ja, op.. HIHI we kunnen er nog wel een week van eten Maar goed.. lekker was het wel !
Haha, die porties van de Chinees zijn altijd genoeg voor minimaal 2x eten Het flauw vallen is nog steeds bij 1 keertje gebleven gelukkig. Morgen begint de werkweek weer maar ik blijf er wel op bedacht, als ik het voel aankomen dat ik dan meteen op m'n krent ga zitten.
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus :-# Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d laatste in nov, uitgerekend 11 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Deeske, 27 jaar, 1e kindje, 2x mk laatste jan, uitgerekend rond 31 oktober Mimi, 27 jaar, 2e kindje, 2 mk laatste in okt, uitgerekend 3 november Jootje24,25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend op 13 november afspraken: 25 mrt Jootje24 1e echo 25 mrt Latoya 20 weken echo 26 mrt Rebbel 20 weken echo 27 mrt Natas 20 weken echo 31 mrt Lindaa VK 01 apr Mone VK 01 apr Ischa 4e afspr. gyn 03 apr Natas VK 03 apr Bruidje VK 04 apr Pippo 16weken echo 08 apr Liesje VK 08 apr Lindada VK 09 apr Nony VK 10 apr Lindaa 20 weken echo 15 apr Inez VK 15 apr Sam VK 17 apr Rebbel VK 29 apr Lindada 20 weken echo 07 mei Inez gyn 08 mei Pippo 21 weken echo 09 mei Inez pretecho 21 mei Rebbel pretecho 28 mei Inez VK 05 jun Pippo 25 weken echo 20 jun Inez gyn Natas, doe het maar rustig aan! Jootje, succes morgen met 1ste echo!
Om 21u30 afspraak pas? oei das lang...maar het zal allemaal goed zijn hoor, ik brand een kaarsje voor je!