mwah.....had ik ook gewild...maar ja we moeten weer werken om de reparatie aan de auto te betalen Latoya veel succes met je 20w echo trouwens!
Dat is weer zo ! GRRR ... Ik moet vandaag even langs de bank, even horen of het nu allemaal rond is. En even m'n trouwjurk ophalen. Want die is nog steeds te reinigen.. Nou ja, allang terug Maar omdat ik die oude auto niet vertrouwde heb ik hem nog steeds niet opgehaald.. En voordat we straks druk aan de klus zijn, wil ik dat ding wel weer thuis hebben!
hopen dat het nou allemaal rond is..zou toch wel fijn zijn... oh foei nu nog je jurk ophalen....beetje laat he
HAHA JA .. Maar ja, het is ook niet even naast de deur >.. dus plannen, plannen, plannen HIHI.. Ja hoop het ook.. Had graag wat van hun gehoord, moet overal zelf achteraan.. Heel vervelend
dat is ook heel vervelend zeg, wanneer is de overdracht van het huis? of is daar nog geen datum voor geprikt?
Goedemorgen allemaal! Leuk weekend gehad? Wij wel.. kinderkamer is klaar.. is heeel gaaf geworden.. Ik zal vd week even foto's neerzetten.. Balen van je auto Liesje! Wij hadden een lekke band.. ook niet echt fijn.. maar wel fijn dat de badkamer goed opschiet! Gave kinderwagen Sam, die van ons is nu ook binnen en wij hebben hetzelfde autostoeltje. Kregen we er ook voor een leuk prijsje bij!
Heey bruidje.. Super meid dat het klaar is ! Ook vervelend, lekke band.. Goh het is hier de laatste tijd wat mt die auto's Jij schiet ook al op naar de 30 weken Als het goed is is de overdracht 2 april.. Maar dat is allemaal beetje raar gegaan.. Dus wil het nu echt zeker weten.. Ook omdat mannetje vrij moet nemen.. Lijkt me wel handig om te weten dan !
nou idd Sam lijkt me ook wel handig, dat is volgende week al! Ja nu je het zegt ja.. 30 weken.. wauw.. best ver al dan wordt het aftellen!
Hey dames, ben ik ook weer is. Lang geleden dat ik hier geschreven heb. Ben inmiddels de 12 weken voorbij. Joepie! Die dag kon ik echt de vlag wel uithangen zeg! 2 april weer naar de gyn en als dan alles goed is, nou dan ga ik er echt in geloven hoor! Zie dat het hier met de meesten ook goed gaat. Gelukkig maar. Alleen een hoop gedoe met auto's he? Hahaha! Wel irritant hoor, zeker met dit weer. Bah, ik hou hier dus helemaal niet van he. Sneeuw, eind maart. Bahbahb! Ik wil zomer! Deeske, veel succes vandaag met je cho. Hopelijk wat meer duidelijkheid nu.
wat gaaf meid....ik ben errug benieuwd! is echt balen ja....en helemaal als het van die dure dingen zijn....
Dat wil ik ook wel, ik ga voor de 20 graden.. ben zo bang dat ik zoveel vocht vast ga houden als het warm is!
Zei gisteren in een hele hevige sneeuwbui tegen mn man, als het december was, had ik je mee naar buiten gesleept voor een wandeling, maar in maart boycot ik de sneeuw!
goedemorgen meiden! @jootje: succes vandaag met je echo! @sam: mooie kinderwagen meid! verder heb ik niet veel bijgelezen... heb een blaasontsteking, zo mijn urine weer weg brengen, moest veel drinken het weekend en als het niet over is krijg ik alsnog een kuur! morgen de 20 weken echo! nu maar hopen dat ze niet weer afbellen! liefs rebbel
Zena.. Jahoe 20 weken Rebbel... hmm vervelend meid ... Hoop idd dat ze niet weer afbellen Zou wel erg lullig zijn! Ik word gestalkt door de school waar ik werk .. Pff in een uur tijd bellen ze 3 keer.. Nou normaal zou ik werken, dus dan sta ik voor de klas.. Bel vanmiddag wel even op ! GRR
Hey meiden! Jootje succes met je echo meis! Hoe gaat het hier verder? Met mij verder prima! Heb me huisje alweer aan de kant, dus kan lkkr luieren vanmiddag! Wat betreft de sneeuw: *zucht* voelt net alsof we nog jaren moeten wachten op de zomer en al die tjsilpende vogeltjes! Ik ben zo langzamerhand wat wintermoe HIHI