Hmmm kan ik vanmiddag de jurk niet ophalen .. Kan pas vanavond om half 8. .. Grrrr.. Nou ja, het is niet anders. Pff ik ben nu alweer bek af.. jakkesjakkesjakkes.. heb geen drol gedaan nog eigenlijk ! Nou ja. dan vanmiddag nog maar even op de bank.. Nu eerst de honden maar uitlaten en even het één en ander regelen. Is dat maar weer klaar !
Ach ja Sam die van jou is tenminste al gereinigd.. ik moet (nu 9maanden later) mijn jurk nog altijd brengen..
HAHA je mag die van mij wel lenen HIHI.. Ja die van mij was echt vies .. Nou ik zal er nu even met de hondjes uit.. t is nu droog.. .. Tot straks!
tot straks he! ik ga nog wel trouwen maar dit jaar niet meer..... kindje, huisje verbouwen en dan ook nog trouwen? nee iets teveel van het goede...waarschijnlijk volgend jaar
ja dat is ook wel weer zo, ligt er een beetje aan wat je er aan wilt doen natuurlijk.. Wil je een grote bruiloft?
nee absoluut geen grote bruiloft...gewoon gezellig met de naaste familie een leuk feestje... liefst wel compleet met pak en jurk enzenz
Ok nou komt tijd komt raad toch . Je moet dingen blijven houden om naar toe te leven zullen we maar zeggen hahaha
dat is waar maar we willen wel graag de kindjes een beetje dicht op elkaar hebben als het ons gegund is
Grrrr, hhet wordt me vandaag ook wel gegund .. Eerst kan ik pas vanavond m'n jurk halen, dan ben ik bij de bank.. is ons contactpersoon met cursus.. GRRRR! Nu weet ik tot donderdag nog niets .. GRRR.. Zoo moest ik even kwijt
ach zoals ik er nu over denk zou ik er wel weer zwanger willen worden als het kindje tussen een half jaar en een jaar is... maar ja voor hetzelfde geld valt me het moederschap erg zwaar en wil ik het dan niet meer zo snel, maar het lijkt me wel leuk voor de kindjes zelf dat ze qua leeftijd dichtbij elkaar liggen
Ja oké.. Ja alles heeft z'n voor en nadelen. Ik scheel een jaar en een dag met m'n broer. Als kind hebben we veel met elkaar gespeeld. Dan word je wat ouder en dan wordt het minder.. Dan word je puber en kan je elkaar niet uitstaan .. Daarna is het weer leuk ! Ik weet dan ook nog niet hoeveel tijd ik er tussen zou willen. Denk nu nog.. 2 jaar ertussen... Maar goed.. zoals jij ook aangeeft, hangt er ook helemaal vanaf
ach we zien het wel...eerst dit kindje maar eens op de wereld zetten en dan kijken we wel weer verder
HIHI ja .. Je weet het toch nooit.. Mijn buurjongetje is met 27 weken geboren, woog maar 900 gram. Moeders had HELLP.. En ze hebben haar ook van de dood weggehaald. Dus daar blijft het nu waarschijnlijk bij 1. Vooral haar man wil dit natuurlijk nooit weer meemaken. Gelukkig gaat het erg goed met hun manneke en is hij nu bijna 2. En tot nu toe geen achterstand meer.. Hij is alleen iets kleiner dan gemiddeld. En verder zal de toekomst het uitwijzen..