Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Maar 30 euro? OOOOH :D :whistle: :D
    Fijne avond nog Liesje.. Maar gaat wel goed komen zo :D

2. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    oooo dat valt mee Liesje!

Nou maar niet te veel aan denken haha, ben al blij met mn 16 weken!

Fijne avond allemaal

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ben ook aangenaam verrast moet ik eerlijk zeggen....

tot morgen dames!

4. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ik heb dan 4 weken meer, als we geen bv geven dan hebben we maar 8weken....

5. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Maar ik geef bv...ik kan daar echt van genieten! ;)

6. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Goedeavond liesje! :)

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Wat een heerlijke meevaller Liesje. Misschien dan toch nog maar een pretechootje laten doen?

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Zwangerschapscursus ga ik deze keer ook niet doen. Met Alyssa heb ik 2 privélessen van samen bevallen gehad en daarvan heb ik nog een heel mooi boekje en ik kan nog zo voor de geest halen wat ze toen allemaal heeft verteld over technieken enzo.
    Ga ook hooguit weer zwangerenzwemmen doen vanaf wanneer het peuterzwemmen met Alyssa niet meer lukt.

Sam, wat goed meid, dat jullie volgende week definitief de sleutel krijgen en wat een tegenvaller dat jullie het oude huis nog helemaal 'kaal' moeten maken. Maar tegels weer verfvrij maken? Lijkt me een onmogelijke klus. Straks willen ze ook nog dat het behang wordt afgetrokken en dat de kozijnen deurposten helemaal kaal worden geschuurd. Gekker moet het toch allemaal niet worden.

9. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ik 14 juni!

10. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    IK GA EMIGREREN!

Belgie zei je?

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HHA Inez.. Neej daarom.. Ben het ook echt niet van plan.. En behang eraf halen? Nou de nieuwe bewoners hebben een makje.. wij hebben 3, 5 jaar geleden met 30 graden alle behanglagen eraf mogen stomen.. Nou daar heb ik een zwaar trauma aan over gehouden ;) !
    Ooh en ik ben nu nog blijer dat we hier weggaan.. Hoorde net dat tegenover ons de meest aso fam. van ons dorp komt wonen.. :whistle: Perfecte timing om te vertrekken dus :p :D

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    OOh luna gzellig. kunnen we samen :p

13. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0

:) :) :)

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Maris, haarverf doet wonderen tegen grijze haren! :D

Jootje, wat fijn dat de echo goed was, gefeliciteerd!

Wat fijn dat het zo weinig kostte voor je auto Liesje.

Pffff balen Sam, dat alles in je huis in oude staat moet. Daar heb je dan helemaal geen zin in.

Zo, dit was mijn korte reactie :D
    Moest na kantoor nog wat dingen doen, zit nu net en Chris mietert wat in een pan. Straks alleen nog maar bankhangen, ik doe niks meer! Gelukkig geen flauwtes meer of duizelig geweest, wel moe. En vandaag hoofdpijn, maar dat kan door van alles komen.

Oh ja, Chris en ik starten eind mei met een cursus Samen Bevallen. En we zijn al naar informatieavonden geweest over bv geven.
    Ik ga 1 juli met verlof, 5 weken voor de datum. En dan rek ik het met wat vakantie tot 14 weken daarna, mag ik half november weer beginnen. Ik heb een belgische collega nu 14 weken zwanger, en die vind het hier in Nederland maar niks, amai! :)

15. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Misschien veranderen de regelingen in Nederland ook nog in de toekomst maar daar hebben we nu niet zoveel aan.
    Mijn laatste werkdag is 7 juli en waarsschijnlijk begin ik in januari 2009 weer met behulp van ouderschapsverlof!

16. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Goedemorgen iedereen.

Ik ga pas de laatste week van augustus met verlof t/m 4 januari. Maar tussendoor nog vakantie.

Op dit moment ben ik zo erg moe dat ik er echt heel veel moeite mee heb om de hele dag te werken maarja kan moeilijk voor die vermoeidheid mij ziekmelden. Dus gaan we maar gewoon vrolijk door en s'avonds op tijd mijn bedje in. Nog maar 5 dagen en dan ben ik 12 weken :D .

Ik heb verder niet bijgelezen.

Iedereen een fijne dag.

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jahoe Ischa :D
    Hier nog iemand die zo moe is.. Ik trek het ook amper hele dagen te werken. Moet morgen ook hele dag. Maar goed, daarna weekend! ;) !
    Ik dacht trouwens vanochtend in bed nog aan jou.. Had je al even paar dagen niet gezien op forum.. Of vergeten hoor :p

Ooh ik ben vandaag weer een week verder.. 14 weken :D .. Ik wil NU een buik ;)

Ik heb vanochtend lekker vrij! Moet even met de 'nieuwe' oude auto naar de garage.. We hadden ze al gewaarschuwd dat de uitlaat bijna lek was, nou dat is hij dus nu.. Gelukkig mooi snel ;) Maar we hebben een half jaar garantie en ik krijg een leenauto mee.. Dus ruil ik hem straks even om!

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    *ego bericht*

hoi meiden!

hier een blije rebbel! :D
    alles was helemaal goed tijdens de 20 weken echo! :D
    we zijn helemaal blij, was toch even spannend!

liefs rebbel

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goed nieuws meid.. Zulke egoberichten vinden we hier niet erg hoor. Gefeliciteerd! :D

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen dames,

rebbel ten eerste gefeliciteerd met je mooie 20w echo....weet je ook wat het gaat worden?
    (ben helemaal niet nieuwsgierig hoor) de meiden moeten wat meer steun krijgen want die zijn in de minderheid hier :)

Inez, heel misschien idd nog wel een pretecho maar daar ben ik nog niet helemaal uit...blijf het een hoop geld vinden
    maar het was gisteren idd een flinke meevaller dat we met zo weinig geld klaar waren en de auto doet het weer als vanouds, gelukkig maar

Heeft iemand nog wat van Latoya gehoord of gezien?

Deel Deze Pagina