Heey allemaal hier weer wat nieuws van mij. ik heb helaas rond 26/27 feb een miskraam gehad. er was ook positief nieuws en dat is dat er ook weer een mooi eitje klaar staad voor de sprong die is vandaag of morgen. Groetjes deeske
ik had het zelf ook niet echt verwacht. maar ja de rede is er ook bekend bij. ik heb gewoon te veel stress en maak me te druk om niets. maar ja vanavond maar ff goed klussen dan hebben we sinds zondag om de dag geklust dat moet goed komen toch?
He Deeske wat jammer zeg.. hoop dat je snel weer helemaal echt terug bent hier.. en van je leuke kamertje kan genieten.. Jij kreeg toch ook je babykamer vorige week?
ja die staat helemaal op gebouwd heb ik gistere gedaan. nou verklaren de meeste mensen me voor gek maar ik vind er rust bij. hoe kan ik hier een foto plaatsen dan show ik het ff
en liesje ik heb gewoon het gevoel dat ik voor da ik op vakantie ga naar zuid duitsland dat het me gelukt is het zaad van me man is goed ik heb geheel goede eileiders. maar ja wat gevenb ze de schuld me over gewicht. en dat vind ik echt lari koek want een tante van mij daar pas ik 2x in en die heeft sonder problemen 2 kern gezonde kinderen op de wereld geplaatst.
de een vind het gewicht wel van toepassing en de andere weet niet.. ik hoop in ieder geval voor jullie dat je gauw weer zwanger bent en je hier weer komt melden!
meiden morgen krijgen jullie de foto's te zien want ben nu weg solicitatie belde ze net voor op. of ik vandaag al kon komen inplaats van volgende week vrijdag.
OOh Deeske wat K*t . Hoop echt dat je je snel weer bij ons kunt voegen hoor! Sterkte in ieder geval. HIhi die verhalen over dat trappen.. Geweldig ! Bedankt voor jullie geruststellende verhalen .. Ikke weer blij ! Zo weer even werken. Lekker klas vol kleuters.. Heb er wel zin in . Zal jullie nog even blij maken.. Ik heb 2 weken van 28 april tot 12 mei vrij :dance
vind het heerlijk voor jou....maar ik ben dus echt niet vrij he pfffffff wat een k*t sector de transport he....maar ja niks aan te doen