Goedemorgen.. Had ik even geluk .. Werd ik om 20 over 6 zelf wakker.. Had m'n wekker dus niet gezet .. Nou ja, wel gezet, maar niet de tijd verzet.. Nog 1 dagje en dan lekker weekend! Moet zeggen dat ik daar ook wel weer aan toe ben! Verder hier geen nieuws.. Vannacht geen groeispurt gehad HIHI.. Nou tot vanmiddag ofzo! Liefs SAM
Goedemorgen meiden! Inez & Luna: ja ik dacht ook laat ik me kans maar grijpen HIHI! anders had ik deze maandag gemoeten, dus veel verschil qua dagen zat er niet meer in! Ik kon vanmorgen maar moeilijk wakker worden zeg! *zucht* het lag nog zoo lekker naar mijn idee.. maar al met al, me zelf uit bed gesleurd, zelfs al wat schoongemaakt hier... en straks op weg naar de fysio.. hopen dat het wat helpt! Verder iedereen een fijne dag! Ik zal niet zo veel online zijn, want moet veel dingen even regelen omtrent ons nieuwe huisje,,, Jaa we hebben een huisje aangeboden gekregen maar er blijkt iets mis te gaan met de huidige huurders ze hebben nog geen sleutels ingeleverd, en ze zijn ook nergens te bereiken! nou we zullen zien vandaag! Werkse meiden, en fijne dag!
Goedemorgen iedereen. Inderdaad Sam ik ben niet zo heel veel hier omdat ik zo erg moe ben en vannacht ook weer bijna niet geslapen van de maagpijn maarja is nu gelukkig weer over. Gelukkig hoef ik vandaag maar een halve dag te werken en dan ga ik vanmiddag even nieuwe kleren kopen. Iedereen een fijne dag en misschien tot vanmiddag.
goedemorgen dames, Natas gefeliciteerd met je mooie 20w echo! Fijn dat alles goed is en nog steeds een meisje is! Beetje lullig een jongetje in een roze maxicosi he... nou wij hadden al een maxicosi, die is zwart met hondepootjes dus dat kan voor allebei! Kan me voorstellen dat de lijst met afspraken korter wordt want we krijgen geen echo's meer, met uitzondering van de 20w echo's. Na mijn afspraak bij de vk mag ik daarna ook elke 3 weken komen, dit is de laatste keer dat er 4 weken tussenzit. Onze beeb is 's morgens zo ontzettend druk, het is net of de beeb ook wakker wordt van de wekker, want zo gauw ik daar wakker van wordt begint ze te schoppen en te draaien....en dat met een volle blaas...aaaaiiiii niet fijn
Goedemorgen! Gefeliciteerd met je goede echo Natas! Fijn gevoel he! Lief kamertje hoor Deeske, hoop dat er snel een beebje in komt te liggen.. Ik mag nu hierna ook voor het eerst om de 3 weken naar de vk, ik dacht vanaf 24 weken al maar bij onze vk doen ze het bij een voorspoedige zwangerschap pas vanaf 28 weken.. Vanaf welke periode moet je om de 2 weken eigenlijk?
mooi kamertje Deeske, net wat Bruidje zegt hoop dat er gauw een beeb in ligt! Bruidje, bij mijn vk doen ze vanaf 24 weken elke 3 weken, vanaf 30 weken elke 2 weken en dan 36 weken elke week
Ok, die van mij dan vanaf 28 weken om de 3 weken.. dus neem aan dat dat niet 1x is en dan om de 2 weken.. mmm.. nou ja ik hoor het donderdag wel..
ja meiden ik vind het zelf ook een prachtig kamertje. en idd nu maar wachten op de beeb maar die komt er zeker aan!
ik kan me er al wel op verheugen als ik vaker erheen moet om elke keer het hartje te horen, omdat ik geen angelsound heb...daar heb ik trouwens geen spijt van gehad dat ik die niet gehaald heb! Is toch wel een goede keuze geweest
Ik moet zeggen dat ik mn angelsound al een week of 6 niet meer gebruikt heb.. maar voor mij werkte het juist weer prima.. dus ach. het is maar goed dat we allemaal verschillend zijn.. Ik vind het ook wel leuk hoor als ik vaker mag.. het kan mij even niet hard genoeg gaan..
Goeiemorgen iedereen, Eerst en vooral.. GEFELICITEERD met de mooie echo's. Wat moet dat heerlijk voelen Ikzelf kan nog niet echt blij zijn omdat ik toch met de angst zit of het wel allemaal goed is. Eens die eerste echo er is en ik het met mn ogen kan zien zal het waarschijnlijk beter gaan dus nog even een dikke 2 weken aftellen... Liefs
wat dat betreft had ik wel zo'n ding willen hebben gewoon om de onzekerheid weg te nemen maar ik weet van mezelf dat ik er dan door geobsedeerd wordt en dan moet ik er helemaal niet aan beginnen
Hoi Anneke, welkom hier en van harte meid! Het komt vast goed.. we kletsen je er wel doorheen.. Dan heb je de goede keus gemaakt Liesje!
Dank je Bruidje. Ik merk van mezelf dat ik niet meer veel meeklets op forums. 't lijkt wel of ik niet durf meepraten over zwanger zijn omdat het zo wel weer over kan zijn. Sorry dat ik hier wat komen zeuren, is ook niet mn bedoeling. Trouwens, mooie babykamers hebben jullie. Werd er wel emotioneel van om ernaar te kijken
welkom Anneke! ja Bruidje, ik ben ook blij dat ik de juiste keuze heb gemaakt...zit nu alleen nog te twijfelen of we een pretecho zullen doen...maar dan wil ik het toch zo rond de 28 weken doen, dus ik heb nog even om te beslissen
Helemaal herkenbaar hoor Anneke, daar hebben wij zelf ook last van gehad! Enne thanx voor het compliment, we zijn zelf ook erg trots op de babykamer Het is wel gaaf hoor zo'n pretecho... bij mij gaat het gelijk ook weer kriebelen hahaha
ik weet het nog niet zeker hoor, kan best zijn dat ik alsnog besluit het niet te doen mijn vent had zoiets toen ik het zei van heb je haar ook weer....