Anneke, welkom hier en van harte gefeliciteerd. Herkenbaar hoor, je onzekerheid. Ik kan me voorstellen dat je het pas echt zult kunnen geloven na een echo. Heb je hier al een afspraak voor gemaakt? Wellicht kun je bij je VK of gyn aangeven dat je erg onzeker bent ivm een voorgaande miskraam. Vaak mag je dan wel wat vroeger en wat vaker langskomen voor extra controles. En over een tijdje laat ook jij hier vast je babykamer zien!
haha, mijn vent wil niet meer.. dus ach ik heb gewoon pech.. maar ik denk dan het duurt nu niet zo lang meer dat we m live mogen aanschouwen dus dan geef ik mn geld wel ergens anders aan uit
dat is ook wel weer zo hoor Bruidje, en met die gedachte twijfel ik dus om het nog te doen, het is zo leuk maar het kost wel veel geld en ik geef het eigenlijk liever aan wat anders uit... het stomme is dat ik graag nog een bevestiging zou willen hebben van het geslacht want ik heb zelf nog steeds het gevoel dat er een jongen inzit ipv een meid! stom he
Hoi meiden, Wij hebben weer een mijlpaal bereikt! We zijn verder dan 20 weken! Nu gaat het aftellen beginnen! Volgende week de 20 weken echo en we zijn er nog niet uit of we willen weten wat het wordt! Whaaaa Fijne dag allemaal.
Zelf ben ik nog steeds blij met m'n first sounds. Al gebruik ik hem deze keer wel veel minder dan met Alyssa. Met haar had ik dat ik haar zo een paar dagen niet voelde en dat maakte me erg onzeker. Dit apparaat heeft me toen door de onzekerheid heengeholpen. Deze kleine uk voel ik ondanks een weer voorliggende placenta wel dagelijks. De ene dag welliswaar meer dan de andere dag, maar dat zal iedereen wel hebben, ook al heb je geen voorliggende placenta. Maar hierdoor heb ik wel veel minder vaak de behoefte om te luisteren. Met name in het weekeinde doen we het nog wel eens, zodat ook mannetje 's ochtends even mee kan luisteren. En omdat het gewoon ook wel eens leuk is om te horen hoe de kleine aan het trappelen is.
Gefeli Anoul! Ben benieuwd wat jullie gaan besluiten... Hhaha, je kan nog een geslachtsbepaling laten doen Liesje is wel stukken voordeliger in ieder geval dan een hele echo
Anoul, feli met je mijlpaal! ik moest en zou weten wat het zou worden.....we waren gewoon zooooo nieuwsgierig
ik ben er nog niet helemaal uit....mijn vent is al helemaal blij als hij de beeb kan voelen, net zoals vanmorgen, hij had nog maar net de hand op mijn buik en gelijk kreeg hij een trap van hallo papa!
Anoul, gefeliciteerd met deze mijlpaal. En wat spannend, volgende week de 20 weken echo, kunnen jullie weer lekker loeren. Liesje, ik kan me best voorstellen dat je toch best nog graag een bevestiging zou willen hebben of het echt wel een meisje is. Ik moet zeggen, dat ik toch best wel blij ben, dat we nog een keertje voor een pretecho gaan. Al heb ik wat echo's betreft niks te klagen. Iedere keer in het ZK wordt er wel even gekeken. Maar het is gewoon zo bijzonder om de kleine in 3 en 4D te zien. En met Alyssa hebben we 1 van de echofoto's gebruikt voor het geboortekaartje. Hebben we hele leuke reacties op gehad.
dank je voor jullie lieve reacties. Inez, ik heb een afspraak op 8 weken. Ik krijg 14 april mn eerste echo. De vorige keer zou ik die pas op 12 weken krijgen, ben blij dat ik hem wat vroeger krijg maar het kan niet snel genoeg gaan Ik vind het fijn om hier mee te lezen over jullie ervaringen en dat geeft me weer hoop. Liefs
mijn gevoel zegt gek genoeg nog steeds dat het een jongen is terwijl ik toch echt 3 streepjes heb gezien op het scherm...
Anneke, wat spannend meid, je eerste echo-afspraak. Kan me voorstellen dat het niet snel genoeg 14 april kan zijn voor je. Nog even doorbijten, wij slepen je die 2 1/2 week wel door.
Wat een gevoel al niet met een mens kan doen he Liesje? Maar kan me je twijfel best voorstellen hoor. En inderdaad, wat Bruidje ook al zei, laat anders een geslachtsbepaling doen. Kun je evengoed nog een keertje extra loeren en een echo voor geslachtsbepaling is goedkoper.
we hebben gisteravond weer niet veel gedaan ik heb wel de vloer leeggepakt en schoongemaakt dus vanavond maar eens tegels uitleggen op de vloer en zaterdag tegelen denk ik....