Luna, misschien staat bij Misselijkheid tijdens de zwangerschap nog een tipje bij die je kunt proberen.
Meiden met een posi test, gefeliciteerd! anoul, ook ik had de eerste keer heel veel last van m'n borsten, maar deze keer niet, althans niet overdag! Als ik 's nacht wakker wordt om te plassen dan doen ze wel weer pijn... Maar dus compleet anders dan de vorige keer! luna, heel veel sterkte! andere dames zwaai zwaai!
veel van te tips wist ik al maar er stonden toch ook wel wat nieuwe bij. Het gaat vandaag super goed! Ik heb nog steeds niet gespuugd en zowaar ook ietsje meer gegeten. Wel heb ik een keer of 8 het homeopatische middel nodig gehad maar dat heeft een spuug aanval dus wel weten te voorkomen. Ben 10 minuten buiten geweest en heb de kids in mijn bed voorgelezen. Hè dat geeft dit energieloze lijf wel weer een energie shot! Vandaag was ik vooral duizelig. Is ook niet handig haha.
Waarom de laatste? Nou het valt me zo ontzettend zwaar! Alleen emotioneel kan ik het niet verkroppen dat w.s. de komende maand, indien niet nog langer, helemaal uit de rolatie ben. Ik kan niet eens voor mijn kinderen zorgen en dat vind ik zo erg! En ik voel me echt zo ontzettend kut en als je dan weet dat dat nog weken kan duren dan is dat zo uitzichtloos. Ik trek het niet om daar nog een keer aan te moeten beginnen. Dan ga ik lekker van mijn knullen genieten en heel erg rouwen om dat derde kindje. Ik heb gisteren in bed ook echt snikkend tegen mijn man aan gelegen dat ik niet meer kon en hoopte dat de echo mis was zodat deze nachtmerrie over was. En dat terwijl ik helemaal geen pieperd ben. Gelukkig voel ik me vandaag een pietsie beter en dat geeft weer vertrouwen om toch vol te houden. Maar gisteren wilde ik maar 1 ding en dat was een opname in het ziekenhuis.
Luna, ik heb even teruggelzen om te weten wat er precies speelt. Zoals je het schrijft, heb je het enorm zwaar. Veel sterkte, meid.
Ben vandaag toch ongi geworden (na meerdere vage tests en 4 dagen overtijd) Allemaal veel succes met de zwangerschap, en voor Luna een extra dikke knuffel, je kan het!
Goedemorgen meiden! Wat een hoop nieuwe zwangeren, geweldig zeg! Kaley ook zo blij voor jou meid! Wens wat ontzettend jammer voor je.. hopenlijk kom je weer snel terug hier.. en Luna meid hoop dat het snel beter met je gaat! Hier gaat het verder goed, wil alleen even van de daken schreeuwen dat ik vandaag 12 weken ben JOEHOE!
Goedemorgen meiden! Wat een hoop nieuwe zwangeren, geweldig zeg! Kaley ook zo blij voor jou meid! Wens wat ontzettend jammer voor je.. hopenlijk kom je weer snel terug hier.. en Luna meid hoop dat het snel beter met je gaat! Hier gaat het verder goed, wil alleen even van de daken schreeuwen dat ik vandaag 12 weken ben JOEHOE!
Bruidje, gefeliciteerd, 12 weken alweer meid, dat gaat de goede kant op! Wens, wat ontzettend jammer voor je meid. Sterkte en hopelijk kom je ons snel weer versterkten. Luna, heb je al weer contact gehad met je vlk? Liesje, hoe is het nu met jou, jij bent toch ook steeds zo misselijk? Trek jij het nog een beetje wat dat betreft?
Thanx! Ben erg ook erg blij mee We gaan 21 januari een pretecho laten maken, ben ik 18 weken dus kunnen ze het geslacht zien als het goed is..
Ooh wat leuk Bruidje, een pretecho. Die willen we deze keer ook weer laten maken. We laten hem met ongeveer 28 weken maken. Heb er met onze dochter 1 gehad met 21 weken en 1 met 29 weken. Ze waren beiden bijzonder, maar die laatste sessie is gewoon het mooiste geworden.
hey dames.... @bruidje super feli! ik hoop die grens ook te halen! ik kom eraan. zit nou op 9w @Luna, veel sterkte meid @Inez, het gaat redelijk met de misselijkheid, 's morgens is het nog 10 keer niks maar gedurende de dag gaat het wel, ik kan niet echt veel eten. Ik ben ook al 5 kilo afgevallen, maar gelukkig heb ik nog genoeg over! @Wens, wat balen dat je toch ongi geworden bent, ik hoop dat je je gauw bij ons komt aansluiten. Voor alle nieuwe zwangeren in ons midden GEFELICITEERD!
Voor jou schiet het ook alweer op Liesje! Luna, misschien als je morgen je kindje ziet dat je het allemaal weer even weet waarom je het doet.. sterkte meid! Inez, vind het ook superleuk zo'n pretecho.. we zijn zo benieuwd naar het geslacht dat we het wat eerder doen..
@ Luna : ah meis toch, wat ontzettend rot dat je het zo zwaar hebt Veel succes morgen bij de echo, ik duim! @ Bruidje : van harte met de 12 weken! @ Wens : ah wat balen! Chris heeft gisteren zijn dochters gebeld met het nieuws over de nieuwe zwangerschap. Oudste reageerde heel leuk, feliciteren, oh wat spannend, ze duimt en ze bidt, jeetje dan toch nog misschien een zusje/broertje, etc. Jongste reageerde rampzalig. Grote stilte, Chris zei weer wat, weer stilte, toen een chagerijnig "maar pap, je weet toch dat ik daar moeite mee heb", weer stilte, ze perste er een gefeliciteerd uit en dat was einde gesprek. Mensen, ik heb zooooooo'n spijt dat ik het o.a. voor haar zo lang heb uitgesteld en ik ben zooooooo blij dat we nu wel onze eigen weg gaan! Zaterdag hebben we een happening van oudste waar jongste tuurlijk ook is. Heb gister met Chris besproken dat ik waarschijnlijk niet ga. Ik heb er altijd al zo'n ontzettende moeite mee hoe ze mij behandelt met negeren en vuil kijken, maar dit nu erbij trek ik helemaal niet.
Kan ik me goed voorstellen Bruidje, ik vond het met onze dochter ook heel leuk om het geslacht te weten. Ook deze keer doen we weer een vruchtwaterpunctie en ook nu willen we het weer weten. En dan net als de vorige keer iedereen voor het lapje houden. Door een bepaald unisexpakje dacht iedereen dat we een jongetje zouden krijgen. haha. Erg leuk. Nu zullen ze daar niet meer intrappen en zullen ze beter op andere seintjes letten. Luna, wat fijn dat je morgen al terechtkunt voor je echo. Kunnen ze meteen even een algemene checkup doen. Lijkt me in jouw geval niet zo'n slecht idee omdat je je zo ontzettend beroerd voelt. Rebbel, ook voor jou morgen een echo. Spannend hoor! Liesje, fijn te horen dat het redelijk gaat met de misselijkheid. Zolang je maar wat kunt blijven eten en drinken kan het voor de kleine niet zo heel veel kwaad. En ja, voor jou komt de 12 wekengrens ook steeds dichterbij. Fijn hoor!
hey meiden Ben ik weer met een update hihi voel me goed na mn diaree en voedesle vergiftiging van vrijdag ........... krijg nu last van mn (.)(.) en heb af en toe vooral na het plassen beetje buikpijn w8 het nog ff af anders maar even mn urine laten checken en soort ongi gevoel heb ik heellll af en toe niet veel voor de rest nog geen symptonen erbij maar kan nog komen of helemaal niet hahahaha wel veel afscheiding van dat glibberige gedoe (sorry) donderdag ga ik het UMCG bellen voor echo want zou dan volgende week 7 wk zijn @Luna: morgen su6 liefs kaley
haha dat lijkt me grappig Inez.. iedereen op het verkeerde been zetten! Wij hebben geen onderzoeken laten verrichten.. ben nog relatief jong.. dus laat het maar zo..