he Natas, goed zeg! lekker om te weten dat alles goed zit! Sam ik heb volgende week mijn 21 weken echo op de dag voor ik uitgerekend zou zijn... vind het wel een lekker idee, kan ik me volledig daar op focussen en hopelijk daarna blij zijn met het resultaat ipv denken aan wat had kunnen zijn... Maar deze superuk kon er alleen maar zijn doordat het eerst niet goed is gegaan. liesje succes met de laatste loodjes van je badkamer
Lindaa, fijn dat alles bij de VK goed was en lekker dat je wat eerder mocht! Ischa, zorg goed voor jezelf meis! Liesje, een echo voor geslachtsbepaling is niet zo duur. Luna, niet te veel gaan werken hoor! Ik heb volgende week een afspraak met de VK en ze zei al dat de interval hierna om de 3 weken zou worden. Thnx voor de felicitaties van m'n 20 weken echo meiden! Er staan nu wat fotootjes in m'n album. Haha en ik zat nu aan m'n limiet van foto's uploaden, de 2 pagina's zijn vol
Wie kan mij helpen? Ik heb op 27 februari 2008 een miskraam gehad na een zwangerschap van bijna 10 weken. Nu heb ik sinds drie dagen een klein beetje bruinverlies en ben weer zo vreselijk moe, zere borsten en af en toe een vlaag van misselijkheid.. Zou ik zo snel alweer zwanger kunnen zijn? Had na mijn miskraam direct geen HCG meer in mijn bloed. Ik hoop dat iemand me meer kan vertellen, alvast bedankt! Zonnetje29.
Goedemiddag allemaal! Zonnetje ik denk dat het heel goed zou kunnen, een test doen zou ik zeggen .. Wanneer is je NOD? Als je uit gaat van je normale cyclus en de dag waarop je mk heb gehad als dag 1 ziet. Hier gisteravond op verjaardag geweest en eerst met de familie gegeten en daarna gezellig gezeten. Maar was om half 12 dan ook echt kapot. Nu lekker geslapen en geshopt, maar ben zoo moe en hoofdpijn. Vanavond weer op verjaardag ! Nou ja, we gaan zelf met de auto, dus als ik moe ben kan ik altijd naar huis ! Mooie foto's Natas HAA die lindaa
Zonnetje, in theorie kun je al weer snel zwanger zijn na een miskraam. Even testen! Hé Sam, als je te moe bent of hoofdpijn hebt gewoon helemaal niet gaan vanavond hoor. Goed voor jezelf zorgen, en da's verplicht!
Dank je Natas.. Komt goed. Ga iig vanmiddag even slapen. Hoop dat het wat lukt! En dan zien we vanavond wel.. Gelukkig heb ik vanmiddag niets gepland.. stofzuigen en dweilen. Maar dat kan heeeel snel
Lief dat jullie zo snel een reactie geven, dank! Mijn NOD was afgelopen woensdag, heb gisteren al wel een testje gedaan maar durf niet zeker te zeggen of ik nou wel of geen streepje zag. Ik ben een beetje bang dat ik het misschien te graag wil zien.. begrijpen jullie? Het was een test van Idyl, een huismerk van een drogisterij, beetje vreemde test om eerlijk te zijn en heb 'm in de middag gedaan. Welke raden jullie mij aan? Ik hoop zo dat het waar is dat ik zwanger ben. Heb overigens ook weer af en toe een druppel melk uit mijn tepel wanneer ik op mijn borst druk. Herkennen jullie dit? Groet, Zonnetje29.
Zonnetje, niks is onmogelijk, gewoon nog een keertje testen. Succes! Zelf heb ik goede ervaringen met de testen die via deze site worden verkocht.
HIHI.. Heb net ff nieuwe buikfoto's gemaakt, maar krijg toch wel een buikje HIHI ! Zoo dat was het hoor. Nou ik ben weer een beetje fitter. Heb de hele middag op de bank gelegen en net gegeten en gedoucht.. Gaat wel weer aardig Zie er niet zo verschrikkelijk meer uit iig Fijne avond allemaal!
leuk je hebt idd al een beetje een buikje. ik heb ook gisteren een foto gemaakt. Zal hem ook eens uploaden.
tjee we zijn zomaar eens een dag in het weekenf gewoon allemala vrij zonder verplichte familieafspraken. Wat zullen we nu eens gaan doen? ik heb géén idee! Voor Malkenschoten (INEZ!) vind ik het te slecht weer, of ben jij er ook? Bios is Timo laatst nog geweest. Zwemmen, pfff ben blij dat we nu even 3 weken geen zwemles hebben moet ik zeker weer richting het zwembad. IKEA, helaas bij ons in de buurt geen koopzondag. Idem voor intratuin en tuinland. Bos, ja dat zou kunnen, maar houden we het droog vandaag? Ballorig, neuh ik ga wel binnenkort door de week, op zo'n dag als vandaag is het druk. Dus, ik heb geen idee. Laat ik eens beginnen met douchen, want de helft van de familie heeft de nachtoutfit nog aan.
HIHI Luna.. Moet je ook nog nadenken wat je gaat doen.. HIHI ik zit ook nog in m'n nachtoutfit ! Zal me zo wel even aankleden ... HIHI die foto is van 9 weken en 2 dagen zwanger.. Ben nu al 5 weken verder ! Maar gisteravond feestje gehad en er was één die zei: He je ziet het al he ! Nou mijn avond kon niet meer stuk HIHI
oh wat een blunder, want ik keek idd nog even naar de termijn en zag idd 9w. Nou ik vind dat je het met 9w al ziet dus dan zie je het nu toch helemaal? PLaats anders eens een foto van nu met kleren!
Goedemorgen meiden! Mannetje heeft gister ook even fotos van me buikkie gemaakt! Zal ze straks ook even uploaden! Vanmiddag moet ik even op verjaardagsvisite en voor de rest hou ik het rustig! Morgen begint de drukte weer voor mij, woningbedrijf bellen of de sleutels nu al eens eindelijk binnen zijn! Hoop het wel! Verder heb ik redelijk goed geslapen, ondanks dat ik gister moeilijk in slaap kon komen! Nou zal nu eerst maar eens aan de poets..