Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Linda het is zondag.. ;)

Ik heb wel een foto met kleren, maar dan zie je het weer niet super :p HIHI.. zet hem er wel even in :p

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ben benieuwd Lin :D
    Nou hij staat erin ;)

3. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Jaa sam! Toch wel een buikje hoor!
    Jaa vandaag komt die foto in me album ;)

Ja ik weet het het is zondag, maar zelfs op zondag ben ik een poetsmiep :oops:

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI.. hopeloos :p HAHA :D

HIHI ja minibuikje ;) Maar hij is er al wel een beetje.. Ach de rest komt vanzelf :D ..

5. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ik zie idd wel een buikje. Oke als ik het niet zou weten zou ik het niet zien, maar volgens mij ben je normaal veel slanker (gezien je 9w foto).
    Ach joh, nog even en die buik zit in de weg haha

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Daarom.. Komt wel goed :D ! ;) Als je de buikfoto's naast elkaar ziet, dan zie je het verschil ook wel :p

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik zie een mooi bultje onder het shirt en spijkerboek hoor Sam :D

En Luna, je buik is prachtig gegroeid zeg!
    Ben je er al uit wat jullie gaan doen vandaag? De kids lekker in huis spelen met van alles en jij lui op de bank, is dat niet wat? ;)

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden,

ben een paar dagen niet geweest, maar jullie hebben flink door gekletst! ;) dus niet alles bijgelezen!

hier verder alles goed, mijn mannetje heeft onze kleine afgelopen dinsdag voor het eerst gevoeld, was echt super, hij kreeg die grijns niet meer van zijn gezicht! :)

liefs rebbel

9. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    HIHI he meiden heb het knap voor elkaar vandaag..
    voor het eerst dat mannetje in een vrolijke bui.. jaa ook nog wel in een vrolijke bui de huishouding aan het doen is! HIHI makkelijker kan het me niet gemaakt worden :whistle:

10. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Zo daar ben ik ook weer een keer.

Je ziet het echt wel hoor Sam.
    Ik denk dat ik geen buikfoto's ga maken, ben al best wel dik helaas door het stoppen met roken.

Gisteren een hele drukke dag gehad, ben de hele dag in Eindhoven geweest bij een vriendin en in de stad rond gelopen ben er nu nog moe van. Ik had ook kei veel zin om gisteren groeten uit de rimboe te kijken, en wat denk je het programma was 5 min bezig en ik ben in slaap gevallen :(

Weet iemand dat, misschien een stomme vraag maar dinsdag moet ik weer naar de gyn en moet ook weer van te voren urine inleveren. Nu moet ik gewoon tot half 11 werken en daarna meteen door naar het ziekenhuis. Is het erg als ik s'morgens als ik opsta al in het potje plas of moet het echt plas net van te voren zijn want zie het niet zitten om dat op mijn werk te doen?

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lin.. goed voor elkaar hoor! :D

Natas : Gelukkig :D ! ;)

En hooiii Ischa! Volgens mij maakt dat niets uit meid! Gaat toch om eventuele eiwitten of dergelijke? Dan zitten die ook gewoon in ochtendurine!
    En anders bij de gyn ff naar de wc? ;)

12. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Het gaat inderdaad om eiwitten. In het ziekenhuis lijkt me niet zo'n goed plan als ik moet plassen dan lukt het me niet :rolleyes: . En ik moet het van te voren bij de prikservice inleveren. Ik doe het gewoon s'morgens thuis, zal vast wel goed zijn wat jij ook zegt als het er s'morgens inzit zal het niet in een keer vervlogen zijn ;)

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Daarom :D !
    HIHI daar heb ik ook last van.. laatste keer bij vk, moest komen met volle blaas.. Op gegeven moment moet ik dus vet nodig plassen.. Maar omdat ik koos voor mooi beeld, dus nog even inwendige echo ;) HAHA ja wie wat moois wil, moet er wat voor over hebben ... ;) Dus ik eerst naar de wc.. Nou dan lukt het dus amper he.. hmmm ;)

14. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik heb net de film zomerhitte gedownload, ga ik nu ff kijken ben benieuwd of de film en het beeld iets is.

Dus ik ben er weer vandoor.

Ik probeer weer wat vaker te komen nu hoor en alles bij te houden :D

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oké, daar houd ik je aan :p
    Luna, mooi buikje hoor :D !

Wij gaan zo op verjaardagvisite. Vriendin en haar zoontje zijn jarig geweest.. Altijd erg gezellig :D .. Ze hebben ook een meisje van 5 maanden :D :whistle: :D

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lekker weertje vandaag. Vanochtend zag het er allemaal nog wel redelijk goed uit, dus Luna, we hebben toch maar even de stoute schoenen aangetrokken en we zijn heel even naar Malkenschoten geweest. We wonen er praktisch om de hoek en we hebben een abonnement. Hebben we toch nog leuk een half uurtje het jonge spul daar kunnen bewonderen.

Sam, je buikje begint inderdaad al zichtbaar te worden hoor.

Luna, ook jouw buik schiet al aardig op.

Die van mij begint nu officieel in de weg te zitten bij bukken om bv schoenen te strikken of dingen op te rapen. Ook wandelen wordt nu erg onprettig. Doe daarom nu met wandelen en winkelen zo'n ondersteunende buikband om. En die gaat weer af zodra we weer thuis zijn, ben veel te bang dat m'n spieren anders te lui worden. Maar wandelen en winkelen zonder is echt niet fijn meer.

17. poppy

poppy Actief lid

9 jan 2007
    120
    0
    0
    Mag ik me hierbij aansluiten?
    Heb eind juli miskraam gehad, en vandaag weer positief getest!
    Vind het zo spannend allemaal!
    Aan alle zwangere dames: geniet ervan en van harte!
    Liefs Poppy

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Poppy, welkom hier en van harte gefeliciteerd. Ik kan me voorstellen dat je het allemaal erg spannend vind meid. En ook voor jou geldt natuurlijk: geniet ervan!

19. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    he waar heb je die vandaan? Even kijken of op ons forum hij ook al staat, zo niet dan mag je me gerust de link pb-en? :)

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    het is toch de bios geworden (Horton) alhoewel ruben het best spannend vond hoor. Maar het was een leuke dag. Oja en met timo heb ik nog pudding staan maken. Was wel jeugdsentiment want mijn vader deed dat ook vaak met mij op zondag.

Deel Deze Pagina