hihi ik zeg net tegen mijn man dat ik hem aan het downloaden ben (gaat in 7 delen en duurt altijd even). Zegt hij heel droog: joh die heb ik allang binnen. Hihi
Poppy welkom hier en van harte meis! Zo ik ben ook weer thuis van verjaardagsvisite! Ben nu best wel moe, en heb zoooveel gegeten dat ik geen eten meer kan zien HIHI (en dat is een wonder!) Hoe gaat het hier verder?
Ooh sorry Poppy welkom! Heel logisch die onzekerheid. Hier nog steeds wel wat onzekerheid, maar kan gelukkig ook echt wel genieten.. Heey Lin.. HIHI das idd een wonder Hier ook weer ééntje moe. Maar goed, daar wen ik al aardig aan ! Even een vraagje.. Ik moet sinds gister best wel vaak plassen (voor mijn doen, ik plas niet supervaak ofzo) . Verder nergens last van hoor. Maar las dat als je zwanger bent en blaasontsteking hebt je dit soms niet eens echt merkt.. heb nog nooit blaasontsteking gehad dus ik weet niet eens wat dat is .. Maar kan natuurlijk ook de kleine zijn die op m'n blaas drukt... ?
hahaha Luna en heb je hem nu ook al gekeken. Ik nog niet heb eerst de film 27 dresses gekeken die had ik ook gebrand. Welkom Poppy en gefeliciteerd
Sam, het zou de kleine kunnen zijn die op de blaas drukt, maar ook een blaasontsteking is niet ondenkbaar. Wanneer je zwanger bent schijn je dit minder snel te merken. Gewoon even voor de zekerheid een plasje inleveren bij de HA of VK.
poppy welkom! Spannend weer he zo'n nieuwe zwangerschap. Maar zie, het kan na een miskraam ook echt goed gaan!
Goedemorgen iedereen. Ik ben ook weer mijn bed uitgerold, heb van 3 tot 5 wakker gelegen en daarna nog eventjes geslapen ben nu alweer zenuwachtig voor mijn afspraak van morgen. Maar het zal vast wel goedkomen. Nou ga maar weer een dagje werken, hoop dat het snel eind juni is dan heb ik tenminste lekker een weekje vakantie. Fijne dag iedereen.
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus :-# Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d laatste in nov, uitgerekend 11 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Deeske, 27 jaar, 1e kindje, 2x mk laatste jan, uitgerekend rond 31 oktober Mimi, 27 jaar, 2e kindje, 2 mk laatste in okt, uitgerekend 3 november Jootje24,25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend op 13 november afspraken: 01 apr Mone VK, Ischa 4e afspr. gyn 03 apr Natas VK, Bruidje VK 04 apr Pippo 16weken echo 08 apr Liesje VK, Lindada VK 09 apr Nony VK 10 apr Lindaa 20 weken echo 14 apr Luna VK 15 apr Inez VK, Sam VK 17 apr Rebbel VK 22 apr Luna pretecho 24 apr Lindaa VK 29 apr Lindada 20 weken echo 1 mei Sam 20 weken echo 07 mei Inez gyn 08 mei Pippo 21 weken echo 09 mei Inez pretecho 21 mei Rebbel pretecho 28 mei Inez VK 05 jun Pippo 25 weken echo 20 jun Inez gyn
Goedemorgen iedereen.. Zo vandaag lekker een vrij dagje.. Doe deze week even rustig aan. Mocht van de baas (mannetje ) Wij gebruiken ook emule. Snapte er ook niets van, Een vriend van ons heeft het voor mij 'gemaakt' zeg maar, maar moet zeggen dat het downloaden erg snel gaat bij mij ! Hier vannacht weer hele nacht om de 2 uur naar de wc geweest.. Maar of dit nou echt een teken is. Dat heb ik sinds ik zwanger ben wel vaker eens een nachtje.. We wachten vandaag wel even af hoe het zich verder ontwikkelt! Nou hard werkende dames, werkse en tot straks!
goedemorgen dames, poppy, ten eerste welkom hier! hier zijn we nog steeds druk met het invoegen van de tegels van de badkamer, gisteravond hebben we met z'n tweeen 2 muren helemaal ingevoegd en vanavond sowieso ook de andere 2 muren en heeeel misschien de vloer. zou wel mooi zijn want morgenavond kunnen we niks doen omdat mijn schoonmoeder jarig is. Ik voel me belabberd, ben verkouden, heb keelpijn en hoofdpijn. Zou ik dan toch wat van de griep meekrijgen? mannetje werd vanmorgen om 3 uur ook al wakker met de mededeling van ik zet de emmer maar naast het bed en hij had en warm en koud en was helemaal bezweet....misschien krijgt de griep ons toch nog te pakken....
Goedemorgen! Sam dat plassen snachts heb ik ook continue hoor.. kan bij jou natuurlijk niet meten of het je ukkie is of een blaasontsteking, maar bij mij is het geen blaasontsteking! Zo ik ga zo maar eens een beetje opruimen, daarna richting het woonbedrijf en maar hopen dat nu dan eindelijk de sleutels van misschien ons nieuwe huisje er zijn! Ben zo benieuwd!
gelukkig hoef ik er op dit moment niet elk moment meer uit 's nacht want ik ben dan 's morgens helemaal gebroken
Goedemorgen allemaal! Jippie 28 weken! welkom Poppy... allemaal voorbeelden hier dat het ook goed kan gaan na een miskraam.. Balen Liesje.. hopenlijk zet het niet door.. Sam ik had het ook hoor, meer naar het toilet 's nachts etc.. maar als je twijfelt gewoon even je plasje wegbrengen
feli bruidje met je 28 weken nog minder als 2 maandjes werken voor jou! ik hoop ook dat het niet doorzet want ik heb me in het laatste half jaar niet zo slecht gevoeld
Hee dames.. Dank jullie wel! Denk dat het gewoon de kleine is, het is ook niet zo dat ik nu kleine beetjes plas.. Drink vandaag en morgen wel even wat extra. En als ik dan toch nog twijfel dan ga ik morgen even heen. Verder heb ik weer wat nieuws.. Ik heb tijdens het lopen in m'n linkerheup/ en soms ook lies dat het voelt alsof er een spier wegschiet zegmaar.. best pijnlijk... zou toch geen beginnende bi zijn? Hmm..
he meiden, ik voel nu al een paar dagen "plopjes" in mijn buik! Eerst d8 ik gewoon dat het darmen waren, maar begin het steeds vaker te voelen.. ik denk dat dat het schoppen van de kleine is! zou dat kunnen!?
sam, als je het niet vertrouwt gewoon een plasje wegbrengen, heb ik toen ook gedaan... en wat betreft bi...ik zou het niet weten... ik heb al weken last van pijn in de bil en ik heb dat ook vaker aangegeven bij de vk maar dat schijnt weer wat anders te zijn...