Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Daarom.. Anders denk ik er alleen maar aan.. wel of niet.. Nou dat schiet ook niet op :p
    Nu weet ik het straks zeker iig! Kan ook best de uk zijn hoor.. Maar goed dat horen we straks dan wel ..

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    beter het zekere voor het onzekere, dat zeiden jullie toen ook tegen mij!

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Tis niet te geloven hè Liesje, soms denk je dat er geen haar meer op die beesten zit! :D

Succes Sam!

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    het is inderdaad ongelofelijk hoor, ze verliezen volgens mij meer haar dan dat erop zit.. ik snap niet waar ze dat haar allemaal vandaan halen maar ik weet wel dat ik gewoon 1 keer per dag moet stofzuigen

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI ik moet zeggen dat ik nog niet klaag over het haar van de hondjes :D .. Heb wel eens gehad dat ik dacht.. pff volgens mij groeit het gewoon op het laminaat.. Maar dit jaar gaat het vooralsnog geweldig :D ! Maar wat niet is, kan nog komen.. ;) Maar nu ben ik nog even blij :p

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat zal het zijn bij ons...het groeit gewoon op het laminaat!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA JA :p Wie weet ;)

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Bruidje, de babykamer is al wel ruim 2 jaar af, alleen slaapt daar nu nog een peuter in. Haha.

Zodra de garage die kantoor/showroom moet gaan worden klaar is, kunnen we onze slaapkamer naar bhet oude kantoor verhuizen, dan nog een wandje in onze huidige slaapkamer plaatsen, opknappen en omtoveren tot prachtige peuterkamer. Dan nog een paar nieuwe accessoires in de babykamer en zijn we er helemaal klaar voor.

Maar voor het zover is .... Denk dat we nog wel zeker een maand of 2 werk zullen hebben.

Toch wel een fijn gevoel he? Dat je nu toch wel een medische mijlpaal hebt bereikt, maar die kleine blijft natuurlijk nog wel even een tijdje zitten.

Lindaa, het kan heel goed hoor, dat die plopjes de kleine zijn. Alyssa volde ik al met 16 weken ondanks voorliggende placenta en deze kleine nog weer een paar weken eerder.

Inmiddels voel ik het nu ook van buiten, alleen doet deze kleine wel zuslief na. Zodra ik m'n hand op m'n buik leg, houdt het getrappel op. Het is echt een toevalstreffer als ik het voel.

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Goh, jullie ook al het 'probleem' van haren die groeien op het laminaat? Ben blij dat ik niet alleen ben met dat probleem. Hier moet dus ook inderdaad eigenlijk iedere dag gezogen worden, alleen heb ik daar gewoon niet altijd de puf voor. Toch maar weer eens m'n schoonmoeder vragen of ze zo nu en dan weer eens even wil helpen.

10. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    hahaha Inez, dat was ik even vergeten.. maar goed nog wel genoeg te klussen bij jou!

Ja zeker voelt dat fijn, maar laat m inderdaad nog maar een tijdje zitten!

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ben ook blij dat ik niet de enigste ben met het haar probleem....

12. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ik heb een kat maar ook die verharen flink..

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    :) :) :)

Nou Liesje, je bent zeker niet alleen met dat probleem. En dan te bedenken dat we ook nog eens erg klein wonen, die haren vliegen je soms gewoon aan. Haha.

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI haar,haar, haar ;) !
    Pff ik kan alweer slapen.. en heb al zo'n drukke dag gehad .. ahum ;) Nou ja, zo eerst maar de honden uitlaten, dan even omkleden, naar vk en dan stofzuigen en nog ff dutje doen .. ooh erg ben ik en m'n geslaap!

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ach, zoooo lief, Alyssa is nu bezig om haar pop sokjes aan te trekken. Ze is al vast aan het oefenen voor als de baby er is. Hahah.

En vanochtend ook nog zo grappig. Een van de honden lag op het vloerkleed waar zij wilde gaan spelen, riep ze: Hup Ajes, aan de kant, kom.

Heb haar maar even geholpen de hond te laten opstaan zodat zij de ruimte op het vloerkleed kreeg. (de hond heet overigens Ares, maar zij kan de RRRRRR nog niet zeggen).

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sammie slaapkop. (Nah, daar heb ik nou nooooooit last van :) :) :) )

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    die verharen ook erg...het is net of die lab van ons maar niet van de wintervacht kan afkomen...zo haart ie

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wat schattig zeg...dat zijn nou dingen daar kan je op en top van genieten!

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA wat lief Inez.. :D
    HIHI neej he? :p Nou ja, ik houd er maar rekening mee dat dit nog de hele zwangerschap gaat duren, kan het alleen maar meevallen :p HAHA.. Oké nou was ik altijd wel aardig snel moe, maar dit slaat alles hoor :p

Hm ja dat is vervelend. Dat had onze kruising vorig jaar dus. Nu heeft hij ook veel minder dikke vacht :D En heb nu ook geen dikke plukken die ik er uit kan trekken..

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    die lab van ons kan ik blijven plukken hihihi

Deel Deze Pagina