OOh dat valt idd mee.. Ik moet nog 12 weken geloof ik.. maar daar vallen nog 2 weken af van mei vakantie ..Dat ga ik volhouden
Hoi meiden ik zou af en toe nog iets van me laten horen. Dus een update van mij Alles gaat eigenlijk heel goed. Morgen 20 weken. over een week de 20 weken echo Ik blijf alles heel spannend vinden en ben met vlagen soms nog onzeker. Gaat dat nog over? Ik hoop van wel, want soms wordt ik er helemaal gek van....Hebben jullie dat ook nog steeds? Diep van binnen weet ik gewoon dat alles goed zit, maar ik wil continue een bevestiging hebben....rare muts met 17 weken hebben we een pretecho laten maken, om te kunnen zien wat het wordt. Het was gelijk in beeld. We weten het nu dus, maar houden het voor ons! Bij verloskundige was alles ook goed, buik groeit mooi, zelfs beetje voor op schema. Sinds een paar dagen voel ik die kleine een paar keer per dag. Maar vooral als ik in bed lig voel ik het bewegen. Mijn boobs zijn een stuk minder gevoelig...maar dat hoort er allemaal bij denk ik. verder zijn we druk aan het kijken naar een kamertje, de wagen hebben we al en een box ook. Jullie ook allemaal een mooie zwangerschap verder groetjes foreverfriend
He foreverfriend, wat fijn zeg dat het allemaal zo goed met je gaat! Ik denk dat er altijd een stukje gezonde spanning bij hoort.. Als ik naar mezelf kijk leef ik altijd van de ene mijlpaal naar de andere.. en ik denk dat ik straks vlak voor de bevalling weer denk van oh jee als het nu tijdens de bevalling maar goed gaat etc.. Volgens mij begint de bezorgheid voor je kind in de buik en houdt het nooit meer op! Geniet lekker van alles en veel plezier met het kamertje!
bedankt bruidje ben dus niet de enige! ik leef ook van mijlpaal naar mijlpaal. En inderdaad de bezorgdheid zal nooit meer weg gaan. Ik zal een manier moeten vinden om er mee om te gaan. Ik ga zeker genieten, jij van zelf sprekend ook! liefs
nee Liesje is er wel...Liesje is nooit ziek Ik heb mijn vervanger bij me zitten en die moet ik inwerken dus schrijven op het forum gaat een beetje lastig nou.... zo gauw het kan dan schrijf ik wat hier dames!
Heee daar was ze weer! Hoort het niet tot je vervangers taken om hier ook op het forum te praten hihi... Vroeg al zeg, je moet toch nog 2 1/2 maand? Nou ja wel lekker.. kan maar geregeld zijn..
is inderdaad vroeg maar hij komt ook voor de ondersteuning van de andere collega's aangezien mijn verlof in de vakantie valt... nou ik zie HEM ook niet echt hier meekletsen hoor
hey meiden! Zo heb nu alles geregeld met het wonbedrijf en alles wat op ons verlang lijstje stond wordt even aangepast of vernieuwd! morge gaan we erheen om de papieren boel etc te doen! Nog geen huurcontract tekenen! dat gebeurt waarschijnlijk vrijdag en dan krijgen we de sleutels ook al! dus dat wordt klussen van het weekend! HIHI nou dan moet ik me niet zo moe voelen als nu, want dan heb ik er weinig zin in HIHIHIHI
Wat gaaf Lindaa! Was ook maar grapje hoor Liesje, ik vind het ook gezelig hier anders zou ik hier niet iedere dag komen buurten
Super Lindaa.. Nou hier nog meer klote nieuws.. In plaats van morgen overdracht, zou het waarschijnlijk vrijdag, maar gaat dus ook niet door omdat die kloten die boel via miami ofzo versturen en het er dus nog steeds niet is ! Daarbij moeten wij de rentekosten en de notariskosten fijn betalen (wat we vergoed willen van de bank) ..Daarbij mag ik dus de woningbouw bellen dat wij de sleutel later in willen leveren omdat we het nu niet redden.. Dus ben echt pissed off nu! Nog niet uit de stress dus
Nou zeg dat wel.. Maar goed.. we wennen er wel aan .. Als het weekend wat mooi weer wordt gaan we wel ff uitwaaien ofzo .. HAHA moet m'n agressie kwijt