ja maar ik vind het toch maar vaag... hoop dat het niet zo hard blijft gaan.. zucht.. Nee dat het daar niet bij blijft kan ik je op een serveerblaadje meegeven
dat hoop ik ook voor je meid... ik was gister bij de bloemenzaak en die vrouw vroeg me jij moet toch nog even of niet? toen ik zei ik van nog ongeveer 3,5 maand en toen was ze verbaasd....mijn buikje zal voor 5,5 maand nog wel niet te groot zijn.... vraag me af of het kindje wel genoeg groeit...
Ik weet niet hoor, het is nooit goed naar mijn gevoel.. die vind je buik te groot, die te klein.. er is nou eenmaal geen standaard voor.. het zal vast allemaal wel goedzitten.. je vk zal er volgende week wel weer naar kijken
dat denk ik ook wel, ik zal misschien er nog wel even naar vragen. De baarmoeder groeit wel goed...ik kan al wel voelen dat het kind boven de navel schopt soms... vind het gewoon ergens een beetje vreemd dat ik maar zo weinig aankomt... niemand is hetzelfde .....
er gaan vast nog genoeg kilootjes bijkomen, zolang je buik groeit gaat het goed.. Vergeet niet dat je 's avonds ook nog veel in touw bent met dat geklus en zo.. En idd gewoon vragen!
zie dat jij ook bij vk op het forum dingen vraagt...ze hebben mij daar al vaak gerust gesteld! ik vraag er ook wel even naar...nou ja het zal wel goed zijn denk ik...
ja ik dacht vraag het maar even, ik heb daar nog bijna nooit wat gevraagd.. dus mag wel een keer Wel fijn dat ze dat doen he..
ik heb daar al vaker wat gevraagd en ik vind het echt fantastisch dat ze dat doen hoor! ik heb daar toen ook gevraagd over mijn uitslagen van de 20w echo met alle metingen.... toen stelde ze mij ook gerust dat het goeie metingen waren.
Ik alleen in het hele begin wel eens volgens mij.. Moet zeggen dat ik me sowieso in deze zwangerschap eigenlijk nog om niets 'zorgen" heb gemaakt. het gaat allemaal volgens het boekje
Heerlijk toch hahaha.. moet zeggen dat ik me niet zo snel zorgen maak hoor hahahah dat scheelt ook wel!
Hai allemaal! Zit op kantoor, heb dan wel niemand naast me maar ik moet snel wezen want eigenlijk geen tijd Bruidje, je baby kan nu een groeispurt maken hoor of misschien hou je ook wat vocht vast. En ook aan Liesje : hoeveel je wel of niet aankomt en hoe groot je buik is wil niet zo veel zeggen over de groei van je kindje. Zo lang de echo's goed zijn en de VK tevreden is, ben ik ook tevreden! En mensen zeggen ook verschillende dingen : volgens de 1 heb ik een heel klein bescheiden buikje en de ander vind dat m'n buik al aardig gegroeid is (ben nu 6 kilo aangekomen). Maar ik luister morgen wel naar m'n VK
hahaha Natas even tussendoor! Ja ik hou ook wel wat vocht vast maar niet schokkend.. wat je zegt misschien groeit de beeb wel heel hard nu.. enne dat had ik ook al ondervonden.. de een vind het een heeeele grote buik ander zegt joh valt toch reuze mee.. ach ja.. als het kindje maar gezond is.. Werkze verder!
Hoi meiden, Alle goed hier? Ben even niet geweest, druk met andere dingen. Vandaag ben ik lekker vrij. Ik ben vanmorgen om 8.45 uur even naar de wc geweest, en dacht nog even een uurtje terug. Toen werd ik pas om 12.45 uur wakker! Nouja, ik zal het wel nodig gehad hebben. De misselijkheid is bijna weg. Overgeven heb ik nu twee weken niet meer gedaan. Gelukkig dat het nu eindelijk ophoud. Kan ik echt gaan genieten!
Hee meiden! Zo ben even een uurtje thuis om gauw wat in huis te doen, eerlijk gezegd ben ik nu al bekaf en heb nog wat dingen te gaan van mijn dagplanning! Heb zojuist alle baby inkopen gedaan! heb nu alle benodigheden binnen! YEAHH! Alleen nog een paar kleine dingetjes, maar dat komt nog wel HIHI! Nu net thuis, even wat schoonpoetsen hier, dan mannetje ophalen en samen richting het woonbedrijf! Dan naar huis, eten en gaan we weer weg om laminaat en muurverf te kopen! *huilhuil* en ben nu al zo moe! Dat wordt vroeg op bed vanavond!
HEe goedemiddag dames. Zoo, daar ben ik ook! Pff wat een dagje .. Maar goed, de offerte waar we vanaf zaterdag op hebben gewacht is vandaag eindelijk binnen en nu krijgen we maandag of dinsdag de sleutel als het goed is .. Weer even wat minder gestress. Verder net met de honden uitgeweest.. Kleine JR vond het nodig om in een dode rat te gaan rollen, die heb ik dus net moeten wassen. Daarna reageerde ze niet toen ik dr riep en op een gegeven moment was ze mij dus kwijt.. Ja, dan moet je je oren maar even open doen! .. Nu wordt ze nog even schoongelikt door dr grote vriend ! Met de blaasontsteking gaat het wel goed. Ik hoef niet veel heen en weer de pot. Vanochtend nog wel wat zeurderige buikpijn ervan. Maar pilletjes werken goed ! En dan die eeuwige buik .. Ik had ook al bij de vk gezocht naar kleine buik HAHA.. Maar is idd niets om je zorgen over te maken zegt ze. Dus dat probeer ik dan ook maar niet te doen. Nog 13 dagen en dan mag ik weer naar de vk ! Zoo.. verder ZWAAI