Hey Sam, dat gaat! Gisteren terug weer duizelig geweest...maar ging toch om te werken. Vandaag een dagje thuis, even naar moeder geweest en dan verse spaghettisaus gemaakt...nu staat spaghetti op! Lekker!
Zo ik ben weer terug van de verjaardag van mijn moeder, moet er ook 1 uur voor rijden heen en terug en ben nu helemaal op, zoiets doe ik echt niet meer door de week als ik ook gewerkt heb. Maarja kan ook niet maken om niet naar de verjaardag van mijn moeder te gaan. Zaterdag hebben we eigenlijk personeelsfeest s'avonds maar heb vandaag maar afgemeld omdat ik afhankelijk ben van een bus en die vertrekt pas om half 1 en zou dan pas rond half 2 thuis zijn en dat trek ik op dit moment echt niet. Vrijdag naar de arbo-arts ben benieuwd wat hij zegt. Vanavond onderweg naar huis zat ik de hele tijd te denken stel dat ik halve dagen mag gaan werken dan moet ik alles wat ik normaal in 8 uur doe in 4 uur gaan doen, ik ben bang dat dat nog meer stress opleverd. Maarja we zien het wel. Sorry dat ik op verder niemand gereageerd heb. Iedereen nog een fijne avond en slaap lekker en tot morgen. Ik hoop dat ik deze nacht eens een keer geen nachtmerrie heb.
Goedemorgen meiden! Ik kon vannacht weer niet in slaap komen, miss ook een beetje mijn eigen schuld, want ik zat helemaal met de inrichtin van ons huisje in me hoofd HIHI! Ik probeerde wel om er niet aan te denken, maar ging vanzelf! Verder vanuit mijn kant weinig nieuws te melden! Ik zal aan het werk straks, en even heel wat spats met mijn baas maken! Zoals hij mij de laatste 2 mnden behandeld..dat pik ik niet meer! Ik word met de dag minder ingepland om te werken (terwijl hij weet dat ik graag wil werken, voor nog wat extras voor de uk!) maar ze nemen wel nieuwe meiden aan! beetje vreemd hmz.. Dus ga er vandaag wat van zeggen, want als ik dat niet doe, dan vreet het me van binnen op HIHI! Nou fijne dag iedereen!
Succes Linda. Ik heb me net maar ziek gemeld, had er wel veel moeite mee maar ik ben een brok zenuwen en vraag me niet waarom. Een heel klein beetje weet ik het wel, gisteravond heb ik zitten googlen op de nieuwe medicijnen die ik erbij heb gekregen en staat er op internet het volgende: Zwangerschap Gebruik nifedipine vertraagde afgifte niet als u zwanger bent of binnenkort zwanger wilt worden. Over het gebruik van nifedipine vertraagde afgifte tijdens de zwangerschap is nog te weinig bekend. In theorie kan nifedipine vertraagde afgifte de doorbloeding van de baarmoeder en de placenta verminderen en daardoor zuurstoftekort bij het kind veroorzaken. Raadpleeg daarom uw arts als u zwanger bent of dat binnenkort wilt worden. U zult (tijdelijk) moeten overstappen op een ander, veilig middel. Nu heb ik net al de apotheek gebeld maar er was nog geen apotheker dus moet om 9 uur terug bellen. De gynaecoloog had Aldalat voorgeschreven maar heb nifedipine gekregen volgens de apotheek was dit een verzamelnaam maar ik vertrouw het toch echt niet. Maarja nog even 40min wachten en dan weer bellen. Ik zit hier helemaal te shaken.
goedemorgen dames, gek genoeg zit ik hier toch nog op mijn werk, ik was vanmorgen al mijn stem kwijt, een rotnacht gehad....om de haverklap wakker door hoesten en benauwdheid, nou ja ik zie wel hoe het gaat vandaag... als ik thuis blijf ga ik ook aan het werk...ik kan niet op de bank of in bed liggen... dankje luna...dat stelt me gerust want ik kom nog maar zo weinig aan, buikje groeit wel goed dus daar ligt het niet aan...(ik zal wel genoeg vetreserves hebben)
Goedemorgen meiden! Sterkte Ischa.. ben benieuwd wat ze zeggen van die medicijnen.. Zal een leuk gesprek worden Linda, succes! Balen Liesje dat je nog steeds niet lekker bent, hoe is het met de badkamer? Hier alles goed, net bij de vk geweest. Ze heeft het hoofdje laten voelen wel grappig! Ik moet nu 2x om de 3 weken en dan om de 2 weken..
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus :-# Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d laatste in nov, uitgerekend 11 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Deeske, 27 jaar, 1e kindje, 2x mk laatste jan, uitgerekend rond 31 oktober Mimi, 27 jaar, 2e kindje, 2 mk laatste in okt, uitgerekend 3 november Jootje24,25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend op 13 november afspraken: 01 apr Mone VK, Ischa 4e afspr. gyn 03 apr Natas VK 04 apr Pippo 16weken echo 08 apr Liesje VK, Lindada VK 09 apr Nony VK 10 apr Lindaa 20 weken echo 14 apr Luna VK 15 apr Inez VK, Sam VK 17 apr Rebbel VK 22 apr Luna pretecho 24 apr Lindaa VK 23 apr Bruidje VK 29 apr Lindada 20 weken echo 1 mei Sam 20 weken echo 07 mei Inez gyn 08 mei Pippo 21 weken echo 09 mei Inez pretecho 21 mei Rebbel pretecho 28 mei Inez VK 05 jun Pippo 25 weken echo 20 jun Inez gyn Zo die stond weer een eind weg..
nog steeds hetzelfde, nou ja nou hebben de voegen wel mooi de tijd om uit te harden zodat we straks kunnen douchen. we konden ons gisteren er niet toezetten om wat te doen fijn dat alles weer goed was.... kon je echt duidelijk voelen dat het het hoofdje was? lijkt me wel lastig om te voelen...ruggengraat kan ik me nog wel voorstellen maar hoofd of kont lijkt me lastig
Ja was leuk, rug kon ze nog niet voelen maar het hoofdje wel.. beebje lag te tukken kreeg als antwoord een schop van hé je hebt me wakker gemaakt..
Ja grappig he! ze zei dat ze over het algemeen pas goed konden voelen wat wat is vanaf 30 weken.. dus volgende keer moet ze kunnen voelen waar het ruggetje ligt en zo