spannend hoor.... ik heb de laatste paar dagen last van harde buiken...zou dit kunnen komen omdat ik niet zo lekker in orde ben of komt dit omdat ik me te druk maak op het werk?
Bruidje, wat fijn dat alles goed was bij de VK Ischa, kan me wel voorstellen dat je je toch wel zorgen maakt over de medicijnen. Hoop dat je snel bericht krijgt. Lindaa, naar he, dat nachtbraken. Ben er zelf ook wel goed in. Gelukkig vannacht wel weer redelijk goed geslapen, maar daarvoor 3 nachten weinig tot niet. Bleeh. Natas, succes vandaag bij de VK.
Geen idee Liesje.. misschien beide? Volgens mij heb ik wel eens gelezen dat het geen kwaad is als het max 1 per uur is of zo.. en anders bij twijfel even bellen.. Hoe is het met jou Inez?
toch maar proberen meis.. harde buiken geven vaak aan dat je je te druk maakt... en op een gegeven moment moet je wel rustiger aan gaan doen want dan kun je het gewoon niet meer..
Ik heb de apotheker gesproken en hij zegt dat het medicijn nooit 100% veilig is omdat er weinig over bekend is mbt gebruik in de zwangerschap maar dat ze een afweging moeten maken wat dan beter is of te hoge bloeddruk of deze medicijnen en dan komen ze toch bij deze medicijnen uit. Ik moet dan maar op mijn gynaecoloog vertrouwen en blijven hopen dat alles goed blijft gaan met ons kindje. En ik hoop dat ik dadelijk ook echt kan gaan genieten. Ik ga dus ook echt proberen om rust te nemen en echt alleen aan mezelf te denken en ik hoop dat de arbo-arts er morgen net zo over denkt. Ik ga dus weer even terug naar bed en proberen nog even te slapen. Natas veel succes bij de vk.
dat zal toch wel lastig worden....en gek genoeg heb ik met die drukte met het slopen van de badkamer heb ik nergens geen last van gehad
Hard je best doen voor je beebje Liesje! Dan groeit ze het beste.. Vervelend Ischa, nou idd luister maar goed dan en houdt goed rust.. Je kindje is het belangrijkst!
weet je dat nog steeds twijfel of de echoscopiste het wel goed heeft gezien...ik denk zelf nl nog steeds een jongen...raar he en iedereen zegt een jongen...behalve de echoscopiste....
Zal net zoals bij jou erg moeilijk worden . Waarom moet ik nou ook altijd aan mijn werk denken, toen ik vanmorgen mijn baas opbelde kon ik alleen maar huilen, vindt het zo vervelend voor hun, vooral vandaag ik zou de taken van de receptioniste overnemen omdat zij altijd op donderdag vrij is en een andere collega 50% werkt ivm gekneusde ribben en verder niemand weet wat er aan de receptie moet gebeuren en het verder al ontzettend druk is. Gelukkig reageerde mijn baas wel dat ze wel een oplossing zouden vinden en ik me niet druk moet maken maar dat doe ik helaas toch.
Hee dames.. Ischa goedzo meid, aan jezelf denken. Lekker uitrusten Bruidje: fijn dat alles oké was. En leuk zeg hoofdje voelen Ben net met vriendin en 5 maanden oude baby naar consultatiebureau geweest. Was erg leuk Vrouw feliciteerde me met zwangerschap HIHI .. Niet dat ze dat zag hoor Maar daar kwamen we even op HIHI ... Verder nog steeds blaasontsteking. Toch nog zo nu en dan zeurderige buikpijn. Dus ben bang dat er nog een kuurtje achteraan moet.. Ha heeft het op kweek gezet dus dat hoor ik dan morgen wel... Verder zometeen werken
nee denk het niet...we zien wel wat eruit komt en we zorgen gewoon dat we een naam voor allebeide geslachten hebben...
Hey Sam, nou hopen dat de volgende kuur wel goed aanslaat dan. Vandaag ben je precies 15 weken . Werk ze!
Ooh ja, dat was ik vergeten te zeggen.. Vandaag 15 weken HAHA .. Ja op zich hoef ik niet veel te plassen hoor.. alleen doet t wel beetje zeer .. HAHA sam is nu heeel zielig