vind je ook erg zielig hoor Sam...dan doe ik ook even met je mee dat ik mezelf ook zielig vind met mijn verkoudheid en heesheid keelpijn en hoofdpijn
Och meiden jullie krijgen allemaal van mij een knuffel hoor en dat jullie maar snel beter mogen zijn. Ik word gelukkig nu een stuk rustiger, volgens mij had ik een beetje een hyperventilatie aanval vanmorgen.
Nou dat zei de gyn dinsdag tegen mij. Ik vergat eerst in de wachtkamer mijn tas mee te nemen. Toen ik bij haar weer weg wilde gaan vergat ik mijn jas mee te nemen. Ja zei de gyn van zwanger zijn word je een muts
HAHA geweldig Verpleegkundige van consultatiebureau kwam nog even heel lief aan mij vragen of ik de waterpokken al gehad had .. Omdat zoontje van vriendin die nu heeft.. Was wel aardig . HIHI Ooh ben wel vrolijk today
Gelukkig Sam dat je vrolijk bent, bij mij begint het nu ook een beetje te komen. Moet ook eerlijk zeggen dat ik gisteren een beetje geschrokken was omdat ik via mijn oudoom van 87 te horen had gekregen dat mijn moeder gisteren naar het ziekenhuis moest. Dus toen ik gister bij haar kwam zei ik volgens mij is ome louis een beetje van slag want die zei dat jij naar het ziekenhuis moest, ja zei ze dat was ook zo maar wilde het niet tegen jou vertellen, ze hebben namelijk weer een verdacht plekje gevonden (huidkanker), in oktober hebben ze heel veel plekken weggehaald (gelukkig allemaal goedaardig). Dus ga er maar vanuit dat het deze keer ook weer gewoon goed is.
HAHA ja Liesje dat is waar.. Ben nu heel wat stess kwijt.. Hoop dat we maandag de sleutel krijgen ! Hmm Ischa.. bakkes.. wel weer spannend, maar goed dat je positief blijft
Ik hoop het ook Sam dat het nu maandag eindelijk doorgaat. Dan kunnen jullie op een andere manier gaan klussen
dat gaat helemaal goedkomen Sam! Ischa wat schrikken dan weer he ...bah ik hoop dat er niks aan de hand is
Ik kom er net achter dat ik ontzettend veel vocht in mijn benen en enkels heb zitten. pfffffff waarom kan het nu gewoon niet even goed gaan
Ooh bah .. Hmm vervelend Ischa . Ff vraagje.. Kunnen jullie voelen hoe hoog je baarmoeder zit? voelt dat als een randje? Want volgens mij kan ik dat wel voelen
Nou zo voelt het hier dus ook.. En eerst zat ie veel lager en zit nu ongeveer 4 vingers onder mn navel..