Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat zou best goed kunnen hoor
    ik had met mijn laatste controle de baarmoeder 1 vinger onder de navel en toen was ik 22 weken

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ok.. De vorige x kwam ie net boven mn schaambotje uit :D.. HIHI :D .. leuk om dat zelf te kunnen voelen :D

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik heb het ook geprobeerd nadat ik bij de vk wegkwam

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    en?

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    toen voelde ik wel wat maar goed ik kon het niet goed voelen...maar ja ik ben ook geen vk

ik weet nou gewoon door het schoppen dat mijn baarmoeder boven mijn navel uitkomt!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA ja, of t is een dikke parasiet met beentjes ;) ...
    Zal het de 15e wel even vragen aan vk :D .. Leukleukleuk :D

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    een parasiet is het wel maar wel onze eigen gemaakte parasiet! :) :)

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI ja, een energievretende parasiet ;)

Nou ik ben werken..
    DOEI :D

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    doeidoei sam

10. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    zoo... weer even vergadering gehad.. Bij mij zit mn baarmoeder nu ook al een aardig stuk boven mn navel.. soms heb ik het idee dat ik het kan voelen maar andere keren denk ik dat ik me vergis.. geen flauw idee..

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    niet druk om maken

12. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    nee doe ik niet hahaha :). We zijn weer aan het twijfelen geslagen over de namen hahaha...

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    had je al een naam uitgezocht dan?

14. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ja we hadden een naam ja.. en nu 2 :)

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ischa, als het voor jou en de baby beter is om halve dagen te gaan werken dan betekent dat niet dat jij je 8-urige dagtaak in 4 uur moet gaan proppen hoor! Dit betekent dat je werkgever voor het werk wat blijft liggen een andere oplossing moet zien te vinden. Probeer je werk van je af te zetten meis!
    Wat vervelend dat je de bijsluiter van je medicijn bijwerkingen bij zwangerschap vermeld. Je zal het wel moeten slikken, een andere oplossing is er niet, maar dit zou ik ook niet prettig vinden.

En Lindaa, hoe is het vandaag op je werk gegaan?

Liesje, hou je taai of anders je toch echt ziek melden en op de bank gaan liggen hoor.

Bruidje, fijn dat alles goed was bij de VK.
    Twijfel over de naam..... gelukig heb je nog even bedenktijd ;)

Sam, ik hoop dat je niet nog een kuurtje nodig zal hebben en je blaasonsteking snel over gaat.

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ben net terug van de VK.
    Alles weer helemaal goed, hartje gehoord, groei baarmoeder oké (1 vinger boven navel). Dus weer blij!

En wat ik al dacht, dus niet ernstig is alleen erg vervelend, is dat de vermoeidheid + het flauw vallen komt van te lage bloeddruk (bovendruk). Ze liet me de metingen ook zien van de hele zwangerschap : bij 8 weken 95\65 (was ik erg moe), bij 13 weken 100/65 (begon ik me beter te voelen), bij 17 weken 120\65 (voelde ik me prima en energiek) en nu is het nog maar 85\60.
    Kan dus heel normaal zijn dat in deze termijn de bloeddruk wat zakt, maar zat je al laag dan kan je dus te laag uitkomen. Voordeel is weer dat het risico op een te hoge en schadelijke bloeddruk later in de zwangerschap voor mij kleiner is. Nog gevraagd of ik ook op ijzer geprikt moest worden maar naar haar mening niet, in het begin van de zwangerschap zat ik daar mooi hoog mee en zo snel kan het niet dalen.

Ze vroeg me of ik fulltime werkte, nee godzijdank niet anders had ik het ook niet volgehouden denk ik. Maar goed, voor de rest rol ik er zonder kwalen doorheen dus dat is hartstikke mooi.
    Er is zoals ik al had gelezen niets tegen die lage bloeddruk te doen. Wel heb ik het advies gekregen om 5 koppen zoethoutthee per dag te gaan drinken, wat zoethout verhoogt de bloeddruk wat. Heb net de 1ste kop op..... jakkie! Zoethout heeft bij mij de associatie van een stoppen met roken poging in een ver veleden, toen heb ik een maand lang met die vieze dingen in m'n snufferd rond gelopen. Maar voor het goede doel ga ik het braaf drinken, zou fijn zijn als ik niet meer zo belachelijk moe ben en de mist in mijn hoofd optrekt.

Ik ben nu 6 kilo aangekomen (3 kilo in de laatste 5 weken)..... mijn drang naar chocola en chips komt helaas niet door de lage bloeddruk, da's nou jammer :)
    Maar ik ga mezelf vandaag wel lekker trakteren op (extra) chocola want ik ben precies een jaar gestopt met roken! :D

17. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    He natas, dat is goed nieuws toch dat alles goed is.. Wel balen van je bloeddruk.. veel dropjes eten wil ook nog wel eens helpen :)

Die van mij was nu ook wat lager dan voorheen 110/70 dus op zich wel goed maar normaal heb ik ook 120 of zo.. dus heb net even gezellig een zak drop gehaald hier op het werk..

Tja die namen... het blijft zo lastig.. we hebben nog wel even maar zit toch wel in de fase dat ik het graag allemaal weet..

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Volgens mijn VK helpt drop niet genoeg.
    Het is ook niet het zout wat helpt maar de zoethout in drop, alleen zit er te weinig van in om echt effect te hebben.

Ja, het is goed nieuws dat alles goed is hoor! :D
    Deze vermoeidheid etc. is dus verder niet erg gelukkig, alleen erg lastig. Ik kan niet omschrijven hoe moe ik ben, idioot gewoon.

19. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    mmmm.. da's dan weer jammer.. Lijkt me wel rot om telkens zo moe te zijn.. sterkte meid!

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    en ik zit nog steeds op mijn werk....
    nou dat laatste uurtje red ik ook nog wel...anders kan ik vanavond niet shoppen voor de badkamer...en ik wil even naar de stad voor wat babyspulletjes.....

Deel Deze Pagina