Mariss, fijn dat alles goed was. Anoul, een herkansing met 32 weken en het vooruitzicht dat het met de niertjes wel goed is. En zo niet, gelukkig niets ernstigs. En een knulletje. Gefeliciteerd! Wel een leuke verrassing dat je mannetje het alsnog wilde weten op het moment supreme. Lindada, en hoe zit 'ie? Bleh, ik heb vannacht weer gigantisch lopen spoken. Zwanger zijn vind ik heerlijk, alleen die slapeloze nachten kunnen me echt worden gestolen. Het ging een tijdje goed en ineens deze week al 4 nachten prut. Nou ja, nog even een paar maandjes doorbijten en dan zal ik in ieder geval weer meer slaapuren maken ook al moet ik er 's nachts uit voor voedingen.
He Inez.. jij vreselijk weer.. heb ook last van enge dromen iedere keer.. pff.. wordt gek van dat gespook af en toe.. Gefeli Liesje! Ik leef nu weer naar de 30 weken toe.. nog 10 daagjes..
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus :-# Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-# Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d laatste in nov, uitgerekend 11 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Jootje24,25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend op 13 november afspraken: 04 apr Pippo 16weken echo 08 apr Liesje VK, Lindada VK 09 apr Nony VK 10 apr Lindaa 20 weken echo 14 apr Luna VK 15 apr Inez VK, Sam VK 17 apr Rebbel VK 22 apr Luna pretecho 24 apr Lindaa VK 23 apr Bruidje VK 29 apr Lindada 20 weken echo 01 mei Sam 20 weken echo 07 mei Inez gyn 08 mei Pippo 21 weken echo 09 mei Inez pretecho 21 mei Rebbel pretecho 28 mei Inez VK 05 jun Pippo 25 weken echo 20 jun Inez gyn Weer even een bijgewerkte lijst
Het lijkt inderdaad wel of het heerst met slapeloze nachten. Ik heb de lijst even bijgewerkt. Deeske stond er nog op, ik ben zo vrij geweest om haar er af te halen. En vervelend genoeg heeft ook Mimi vorige week slecht nieuws gehad, het hartje is met 7 weken gestopt met groeien. Ben dus ook zo vrij geweest om jou van het lijstje te halen Mimi, maar natuurlijk zien we je binnen niet al te lange tijd weer roze terug.
Enge dromen heb ik gelukkig niet meer gehad sinds mijn droom dat Alyssa van de trap was gevallen en die val niet overleefde. Maar ik lig gewoon niet lekker meer en dan heb ik heb het weer warm, benauwd of koud.
ik had het inderdaad ergens gelezen van mimi! ik heb er niet meer aan gedacht om ze van de lijst te halen...
Hij zit lekker! Net een joggingbroek, maar dan met een nepknoop! Haha! Ik krijg nu echt een buikje, raar hoor. Volgens anderen zie je het nog bijna niet, maar voor mezelf is het heel duidelijk. Normaal is ie plat, nu echt niet meer! Ik moet binnenkort eens een buikfoto maken...
lekker he lindada zo'n broek...sinds dat ik die jeans van mij heb wil ik ze eigenlijk niet meer uitdoen...zo lekker dat ze zitten
Vond het best moeilijk hoor, om Mimi van de lijst te halen. Heb echt even zitten twijfelen of ik het al dan niet zou doen. Lindada, die broeken zitten inderdaad wel lekker he?
Anoul, fijn dat de echo zo leuk was en gefeliciteerd met je jongen! Gelukkig is er niets ernstigs aan de hand, bij 32 weken zal het vast allemaal goed zijn. Hey Jerl, leuk je hier weer even te zien. Hahaha Ischa, ja zullen we een coctailtje maken van onze bloeddrukken dan komen we op een mooi gemiddelde uit. Inez, wat vervelend dat je zo slecht slaapt. Dat zal er met je vermoeidheid wel inhakken ben ik bang. En doei allemaal, ik ga snel weer verder. Zit op kantoor maar ben zo vreselijk moeoeoeoeoeoe.....
Nou ik hoop echt dat mijn bloeddruk wat omhoog gaat van die vieze smerige zouthoutthee. Dit is echt niet leuk meer, ben er gewoon beroerd van.
Ja is altijd lastig he Inez.. ik denk dat ze het niet erg vindt hoor.. ze begrijpt het wel.. en wat je al zei we zien d'r vast snel weer terug! Ik heb de afgelopen weken al een paar keer nachtmerries gehad.. brr.. hoop dat ze snel weer ophouden..
ik heb wel een keertje gedroomd dat ons kindje dood geboren was....echt niet leuk! ik heb ook steeds gedroomd dat ons kindje een jongetje was.....
nee ik heb niet zozeer over het kindje maar gewoon enge dingen.. sta ik onder een douche (helemaal oud en roestig) en wordt het water alsmaar warmer en warmer en kun je niet weg en zo.. bah
dat vind ik ook van die angstaanjagende dromen...ik droomde vroeger altijd dat ik naar het strand probeerde te zwemmen maar dat het niet dichterbij komt....of dat je achterna wordt gezeten en je kan niet weg...