ja heel naar.. ik had er vorige week een paar keer 1 achter elkaar.. denk wel dat het met de zwangerschap te maken heeft want ik heb dat normaal nooit
In principe droom je net zo vaak wanneer je zwanger bent als wanneer je niet zwanger bent, alleen onthoud je ze nu beter. Lindada, ook bij Deeske zat het niet goed met de zwangerschap. Heeft of krijgt ook een MK. Maar die zullen we hier ook vast wel snel weer terugzien.
Ben bij pagina 555 .. Wou eerst ff zeggen.. Anoul gezellig een jongen .. En gelukkig valt het dan mee.. Komt helemaal goed met jullie uk ! HIHI onze ouders hebben nog geen kleinkinderen dus het is sowieso de eerste en de oudste En het enige geslacht Lees ff verder hoor
Fijn weekend bruidje. Liesje je bent een bikkeltje hoor Pluim voor jou ! Hier lekker gewerkt. Wordt steeds gekker op die kleuters geloof ik Maar ik heb weer ergens last van.. Word er niet goed van eigenlijk .. Blaasonsteking lijkt niet zo raar vandaag. Niet veel naar wc gemoeten en ook geen buikpijn meer gehad .. Maar ik heb nu steeds als ik loop dat er iets door mn linkerlies en heup trekt.. Enorme pijnscheut. Alsof er een spier verkeerd gaat zitten. Het het sinds zondag. Alleen dacht ik dat het door de blaasontsteking zou kunnen komen. Nu werd het de laatste dagen minder, maar gisteravond en vandaag is het weer verschrikkelijk.. Soms schieten de tranen me gewoon in de ogen.. Is dit bandenpijn? of iemand een idee?
Ik kan je niet helpen Sam, ik heb sowieso nog nooit een blaasontsteking gehad dus weet ook echt niet hoe het voelt. En bandenpijn weet niet of dat zo pijnlijk is, ik heb wel af en toe steekjes maar niet echt super pijnlijk. Ik had het van Deeske en mimi ook niet meegekregen, ik hoop maar dat ze snel weer zwanger zijn. Ik kom net van de arbo-arts af en deze man had heel veel begrip voor mijn situatie, ik moest ook even een traantje laten, heb echt zoiets van waarom kan ik niet gewoon lekker genieten. Deze man heeft besloten dat ik voorlopig helemaal mijn handen van het werk af moet houden en moet eerlijk zeggen dat er een beetje een last van mijn schouders af gevallen is. Natuurlijk vind ik het jammer en ook heel erg vervelend voor mijn collega's maar moet nu ook echt even aan mezelf denken en deze man zei ook gezien je geschiedenis en ik weet hoeveel dit voor een vrouw betekend vind ik dat je echt alleen maar aan jezelf moet denken.
Zo is dat Ischa.. Nu lekker gaan genieten meid en rustig aan doen. Lekker aan jezelf en je kleine denken! Komt helemaal goed meid! ja die steekjes enzo zijn bij mij ook heel herkenbaar.. Maar dit zijn dus geen steekjes meer ..
hihihihi dankje hier krijg ik door het hoesten steeds last van harde buiken....kan dit geen kwaad? nee toch...
Volgens mij niet! Is natuurlijk vervelend dat je zo loopt te schokken voor je baby Nou de lucht is hier geklaard. Snel met de hondjes uit. Even eten klaarzetten en dan de bank op, want zoals gewoonlijk ben ik weer moe...
HoiHoi, Ben ik ook weer eens Heb het erg druk met werk (gehad). Hier gaat alles goed, de energie komt weer terug, maar tegelijkertijd gaat ; ie ook alweer wat weg, mijn Hb is nl. alweer aan de lage kant, dus daar gaan we aan werk. Ben nauwelijks meer misselijk en slaap weer beter. Deze week naar de vk geweest en het hartje gehoord, joepie! Kneep hem toch wel even toen ik op die bank moest gaan liggen en een stagiaire aan het zoeken was... Verder groeit de buik ook goed. Over 4 weken de 20 weken echo (2 mei). en dan op 5 mei weer naar de VK.
fijn wens dat alles goed was.. dinsdag mag ik weer voor controle....enne dat van de stagiaire ken ik, die had ik er in het begin ook bij en die kon de hoogte van de baarmoeder niet vinden en daarna het hartje ook niet direct..nou dan schrik je wel hoor!
Bij mij kon ze het hartje ook niet direct vinden. Achteraf bleek dat ze verkeerd aan het zoeken was, hij zat namelijk helemaal bovenin gepropt (hij is nu al dwars... hihi). Maar ik schrok niet, ik had al gehoord dat het lang kan duren. Ik hoorde ook steeds ook een soort 'plunk' tussen mijn hartslag door. Later zei de vk dat het de baby was die bewoog, dus toen wist ik ook zonder hartje al dat het goed was! En na ongeveer 10 minuutjes zoeken was er toch een heel snel hartje te horen! Ik had het bij de echo al gehoord, maar het blijft leuk.
Bij mij zette ze hem erop (toen 12 w, 5 dagen ) en we hoorden het meteen Was wel erg snel .. HIHI ik had me al voorbereid op zoeken
Hmm ben benieuwd. Heb nog wel wat zeurdig gevoel in m'n buik en belde daarom de ha maar weer om te vragen wat ik nu moet doen.. Nou assistentes weten het dus niet.. ja moet op kweek gezet worden, maar dat is al op kweek En moest eerst afwachten tot maandag en één en al onduidelijkheid dus.. Moet tussen half 4 en half 5 ff terugbellen.. HIHI.. nou dan net voor half 5.. kan het zijn dat ik dan ook iets weet