Hey Tatty, wat een goed nieuws van Luna! Fijn dat je het hier hebt laten weten. Wen, jammer dat je man niet wil dat anderen het nu al weten. Maar probeer maar een eerdere echo te krijgen hoor, ik ben er ook voor doorverwezen naar het ziekenhuis.
Ow wat fijn voor Luna ! Ik hoop dat ze zich nu steeds beter gaat voelen! Ik heb trouwens inderdaad vorige keer nog niet de vk gebeld dat ik zwanger was. Ik had overal gelezen dat je toch pas bij 10-12wk echo kreeg en ik heb maar 5 dagen geweten dat ik zwanger was. Toen kreeg ik al mk. Misschien dat ik daarom nu ook zo onzeker ben. Het is allemaal zo onwerkelijk en ik ben nu nog minder ver dan toen.
Ik heb net VK gebeld en toen ik haar voorstelde om met een intake te wachten tot we een goede echo hebben, stelde ze zelf voor om een vroege echo te doe. Wij krijgen nu met ruim 7 weken een echo. Misschien een tip!
Heb ik dat weer. Zijn ze alleen op ma-ochtend, wo-avond en vr-ochtend te bereiken voor afspraak en voor vragen 's avonds tussen 19-20u
Weet niet of het normaal is, maar is de praktijk is bij ons in de buurt en mag me niet bij andere aanmelden omdat die niet "onze buurt" zijn (oftewel, is voor andere stadsdelen bedoeld)
Ja dat hebben wij in Alkmaar met onze huisarts. Ik geloof dus wel dat dat normaal is, maar niet leuk. Vervelend hoor dat je nu moet wachten. Ik zou ze gewoon direct vanavond bellen om je zorgen uit te spreken. Dat vinden ze vast helemaal niet erg. Ik vond dat de verloskundigen die ik had erg goed waren in geruststellen, en alle beetjes helpen is het niet? Veel sterkte en liefs van Treintje
nou meiden, eindelijk is deze week voorbij, vanmiddag dan de echo! ik ben op van de zenuwen! ik laat het jullie weten! liefs rebbel
hee dames, daar ben ik ook nog even...vandaag druk druk druk op het werk ben benieuwd hoe het bij Rebbel gaat.....en wat fijn voor je Luna! heb verder niks gelezen dus ik kan ook niet reageren....sorry Gr. Liesje
ben ook benieuwd hoe het gaat met rebbel dr echo ik moet nog 2 nachtjes slapen dan heb ik mijn echo kijk er nu al naar uit hoop dat ze wat kunnen zien in ieder geval liefs kaley
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk laatste in jun, uitgerekend 14 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend juli Luna, 33 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 12 augustus afspraken: 10 dec Willeke laatste echo ziekenhuis bij een goede echo mag ik naar vk. 11 dec Echo: Luna, Rebbel en Croky 13 dec Echo: Kaley en Mone 17 dec Mandje 1e echo 18 dec Rebbel 1e echo 20 dec Natas 1ste echo in ZH 20 dec Inez 2e echo in ZH 27 dec Rebbel vk 27 dec Natas VK 27 dec Latoya 1e echo bij gyn 27 dec Liesje 2e echo 9 jan Bruidje VK Ik heb de lijst weer gevonden, maar geloof dat ie niet helemaal up-to-date is.....
Wendy, weet niet meer of ik je gefeliciteerd heb, maar bij deze van harte meid! hier is ook alles opgedeeld in wijken, maar daar heb ik me handig uitgeluld... ik zou bij een verloskundige praktijk moeten die alleen op donderdag middag hier is en anders moet ik naar leidschendam. Gelukkig is alleen het buro waar ze hier zitten veel verder weg dan een verloskundige praktijk die dagelijks aanwezig zijn. Hoor ik wat betreft postcode dan niet bij, maar is wel dichterbij...dus op die manier hebben ze me daar uiteindelijk wel ingeschreven...