HAHA dat kan ook.. HIHI Wij zitten ff een jongensnaam te bedenken, meidennaam hebben we al .. Ik las deze week trouwens een verhaaltje van iemand die had stuk of 7 echo's gehad.. de eerste 6 allemaal meisje.. Laatste bij 34 weken een jongen.. Daar sta je dan met een roze kamer en een jongen HAHA Dat gebeurt ons dus niet HIHI
Inderdaad Sam dat heb ik ook gelezen. Maar wij gaan geen specifieke dingen kopen voor jongen/meisje ook al weten we het. De babykamer wordt wit met limegroen en de witte muur met glitters (hebben we in de woonkamer ook op 1 muur).
HIHI hier ook limegroen HAHA mannetje zit te wennen aan een naam, maar werkt nog niet helemaal geloof ik. Shit, vind hem zelf wel erg mooi.. Hmm waarom willen wij dan ook een Friese naam
wij willen het niet weten van te voren! laten ons verrassen mijn gevoel zegt een meisje, maar een jongetje is ook welkom hoor. Heb geen voorkeur.
Inderdaad is als ik me niet vergis van Histor, we hebben nog 1 verpakking over die we dus dan op de babykamer gaan gebruiken. Je ziet het alleen als de zon erop schijnt of het ligt aan is anders valt het bijna niet op. Is blanke verf waar je die glitters doorheen doet. Ook erg ga ik net boodschappen doen kom ik 4 collega's tegen, normaal kom ik nooit iemand tegen. Ik vind het best vervelend zit ik in de ziektewet, ze zullen ook wel denken. Maar ik hoorde wel dat er een mooi cao akkoord is bereikt . En is al per 1 april ingegaan . Oja ik kreeg tijdens het winkelen toch buikpijn, kom ik thuis ben ik me toch aan de spetter . Maarja zwanger he
De babykamer is en blijft neutraal. Limegroen met vanille en whitewash meubeltjes. De baby krijgt straks Alyssa's kamer en Alyssa gaat naar een nieuwe kamer. Daar wil ik wel een echt meidenkamertje van maken. Maar moet nog bedenken hoe en wat. Gisterenavond heeft mannetje voor het eerst de kleine zien en voelen bewegen in m'n buik. Het was gisterenavond een drukte van jewelste in m'n buik, steeds kwam op dezelfde plek een bobbel naar buiten zetten. Heel leuk.
dat lijkt mij nou ook geweldig! als vriendlief het ook kan voelen. Hij beleefd de zwangerschap natuurlijk op een heel andere manier. ischa, hier ook spetters
Voor mannen wordt de zwangerschap inderdaad tastbaarder wanneer ze het kindje ook kunnen voelen. Tot dan zien ze alleen maar je buik groter en groter worden, maar dan ineens kunnen ze het kleintje voelen. Dat is dan zo bijzonder. Alyssa voelde ik lang zoveel niet bewegen als deze kleine uk en als ze al wild tekeer ging, werd ze meteen rustig wanneer we onze hand op m'n buik legden. Het is dan ook niet vaak gebeurd, dat we haar van buiten konden voelen. Hopelijk laat deze kleine wat dat betreft wel meer van zich horen.
Geweldig Inez.. Wil ik ook .. Nou ja, nog paar weekjes.. Nou het is spetterdag zeker? Hier ook.. Al is het nu weer over gelukkig Ik zal even op verjaardag.. Tot morgen Liefs sAM
was ik eigenlijk ook wel benieuwd naar, omdat ze het in kindje ook een friese naam willen geven toch? maare ik ga lekker csi kijken. doei doei
Hee dames.. Ischa.. Nee mijn mannetje niet echt een friese naam. Is wel een friese editie van .. Maar hij wil ook graag dat de kinderen friese namen krijgen. Het heeft wel wat, maar er zijn weinig leuke friese jongensnamen.. HIHI dat gaat nou heel wat worden denk ik Verjaardag was wel gezellig. Beetje rustig, maar goed, heb het tot kwart voor 12 volgehouden ,dat was al heel wat HAHA
goedemorgen... weer een lekker onrustig nachtje achter de rug... vriendlief is snotverkouden, waardoor de raarste geluiden werden geproduceert. en dan nog niet te hebben over het hoesten! en ik heb ook nog es last van onrustige benen s'nachts. dus ik heb ons vanmorgen maar even verwend met verse jus dórange en vers gebakkenn croissantjes jammie!
wij gaan voor een niet friese naam. zijn beide hollands opgevoed, al spreek ik op mijn werk en met collega's wel altijd fries. we hebben ook beide geen friese naam.