Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Tssss, nou heb ik het geheim van Pippo gemist :( ;)

Inez, wat leuk dat je man de baby nu ook kan voelen! Maakt het idd veel tastbaarder voor ze en daar kan ik me ook heel wat bij voorstellen.
    Chris voelt het sinds vrijdachtochtend. Rustig in bed, ik op m'n rug en hij even wachten met z'n hand op m'n buik, dat blijkt een goed moment te zijn. Heel vaak beweegt ze 's ochtends als ik nog rustig in bed lig, en bij op andere momenten Chris roepen ben ik altijd te laat.

De sloten zoethoutthee lijkt hier nog niet echt te werken om m'n bloeddruk omhoog te krijgen, maar ik blijf monter doorgieten (brrrrr).
    Als ik dinsdag maar weer wat meer energie heb en niet meer zo'n leeg hoofd, dan moet ik weer werken.

2. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Leuk he, als de mannetjes het ook kunne voelen.
    Hier dus gisteravond ook al! Lekker snel wel.

Ik zat gisteravond even een dipje en het was alsof de kleine ons even wou laten weten dat het allemaal wel goed komt.

3. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Hallo meiden!

Kom even om het hoekje kijken hier!
    We zijn al druk aan de klus in onze nieuwe huisje!~
    In dit huisje is het nu ontzettend kaal! Toch wel raar om dit huisje te verlaten straks, omdat het het eerste huisje van mij en mijn vriend samen is!

NOu we zijn gister begonnen met klussen, en het plafond is klaar,alles is geschuurd en staat ook al in de grondverf! :whistle: ook zijn er al heel veel spullentjes van ons over! Gaat best wel snel dus! ;)

Verder heb ik zo nu en dan nog steeds last met lopen van mijn onderbuik, denk dat ik het toch even ga navragen bij de vk! misschien is het niet nodig maar maak me toch een beetje zorgen!
    En hoe gaat het met de andere klussers en meiden hier?!

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HEEY LIn.. Lekker gewerkt dus :D .. Gaat snel idd! :D
    Hmm weet niet wat dat is meid.. Je kunt altijd even bellen. Maar misschien doe je wel iets te veel!
    Hier vandaag nog even wat dingetjes ingepakt. Ook hier is het nu kaal :( !
    Verder.. volgens mij voelde ik zonet onze beeb voor het eerst.. Voelde plopjes :D ! Jahoe :D
    Enn is het al donderdag?

5. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    ja sam, zou idd ook kunnen dat ik miss wat te veel doe! maar ja dit is natuurlijk ook even een stressige tijd! Gelukkig worden heel veel dingen mij uit handen genomen!

Ik hoop maar gewoon dat het de groei van mijn buik of kleine is, maar neem voor de zekerheid ff contact op morgen met vk! dan weet ik het zeker!

Ja kaal he dan in je huisje!? Niks aan! HIHI!
    Super he, om de beeb dan te voelen :whistle:

PFFF ik wou dat het al donderdag was, kan echt niet meer wachten.. niet zozeer om wathet word, maar zodat ik me ukkie weer eventjes kan zien, en ik duim duim duim dat alles goed is!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Komt goed meid! :D
    Spannend! Ik heb nu alweer zin in volgende week dinsdag.. Beebje even horen :D .. En dan nog 2 weken en dan 20 weken echo :D :whistle: :D

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

hoe is het hier?
    we hebben gister de babykamer opgehaald, er zit alleen een foutje in de kast deur! balen! maar ja dat wordt opgelost! we zijn alleen wel van kamer veranderd, ik vond het kamertje wat we in gedachten hadden toch wat aan de kleine kant! :D

liefs rebbel

8. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh Sam dat is wel gaaf als je je kindje gevoelt heb.
    Ik had gisteren en raar gevoel, ik heb weleens een trillend ooglid en dat gevoel had ik dus gisteren in mijn buik. Maar voor mij is het nog veel te vroeg om de baby al te voelen :) . Ik hoop ook voor jou dat het snel donderdag is :D .

Linda ga je het hier ook vertellen of het een jongetje of meisje wordt?

Ik heb vannacht bijna niet geslapen van de maagpijn, stond zelfs om 5 uur in de douche voor een beetje verlichting. Wat gelukkig wel een beetje geholpen had.

Rebbel heb je een foto van de kamer die jullie gekocht hebben?

9. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Ischa,

Misschien vertel ik even vluchtig wat het word, en pas daarna mijn bericht weer aan...
    ik laat het zo en zo niet staan, omdat er een vriendin van mij wel eens op deze site rondkijkt!
    Aangezien ik het verder voor iedereen geheim wil houden, zou het jammer zijn dat mijn vriendin er bij voorbeeld achter komt (ze weet dat ik meeklets op dit topic!) En het moet voor iedereen verder een verassing blijven tot aan de laatste dag!
    Dat gegis van de mensen om me heen vind ik nl. zo komisch! :)

10. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Inderdaad zo willen wij het ook gaan doen. Verder tegen niemand vertellen, ik schrijf het dan hier wel, want zover als ik weet leest er hier niemand mee die ik ken.

Mijn moeder zei gisteren, maar tegen mij vertel je het toch wel :p . Misschien dat ik het dus tegen mijn moeder en beste vriendin vertel (ik weet dat die 2 echt hun mond zouden houden).

11. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hahaha dat is dan jouw voordeel Ischa,
    Ik weet dat mijn moeder zich wel kan verspreken uit enthousiasme,, dus vertel het haar niet! Ze heeft tot op de dag van vandaag ook verteld dat ze het graag een verassing wil houden voor haar zelf dus dat scheelt een stuk HIHI! De meesten in mijn omgeving denken dat ik een meisje krijg, dus moet denk k wel lachen als ik op mijn 20 wkn echo te horen krijg dat ik een mannetje krijg! :)

12. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Ooh ja!
    Goedemorgen meiden! :)

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames.. Oeps.. ben ik later uit bed dan de planning.. Nou ja ;) Lekker geslapen dus.. Mijn mannetje werd helemaal hyper toen ik vertelde dat ik volgens mij de beeb heb gevoed :D HIHI :D .. Ik ben vannacht trouwens weer eens bevallen van een vierling.. HAHA 2 jongens en 2 meisjes.. Hoe kom ik daar toch steeds bij ;) .. Maar was heel sneu, de kraamzorg was er niet, dus ik was helemaal alleen :( ;)
    Zo ff naar huisarts om urine in te leveren maar het voelt weer goed, dus volgens mij is de blaasontsteking over :D .. Vanmiddag even werken, morgen vrij en dan nog 3 halve dagen werken e ndan is het weer weekend. .HAHA .. Echt erg ben ik :p
    Nou werkse allemaal en tot Straks.. :D OOH Rebbel.. Foto van de kamer ?

14. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Joepie 29 weken vandaag..

Heb Pippo's geheim gemist.. jammer zeg.. :)

Enne Sam kan heel goed hoor de kleine.. spannend spannend! Enne heb je een makkelijke bevalling gehad hahaha.. raar he al die dromen..

Enne ben benieuwd naar jouw echo Lindaa..

Ik zou het ook wel heel graag willen vertellen aan mn moeder en beste vriendin Ischa.. maar ja ben nu al zover nu laat ik het maar zo.. alhoewel ze wel steeds meer een vermoeden krijgen volgens mij..

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen dames,

hier is snotter ook weer :)
    het gaat wel ietsje beter maar nu heb ik last van droge kriebelhoest... :(

Ik heb Pippo's geheim gemist....wil iemand die het wel weet me even pb-en? ben supernieuwsgierig!

Bruidje feli met je 29 weken!

verder heb ik niet bijgelezen...sorry dames

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja was supermakkelijke bevalling bruidje :D HIHI :D Zo willen we allemaal wel bevallen :D

17. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag

Hi Sam,
    Mijn vriend heeft een leuke friese naam: Gjalt
    Het is alleen voor niet friesen even wennen, maar je mag hem best lenen ;)
    En een collega van me (ook een echte fries) heet Ype, verder hebben we nog een Abele in de familie en een Jelle en een Allard

groetjes simone

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bruidje gefeliciteerd met je 29 weken :D

Mone.. HIHI een goede kennis van ons heet al Gjalt ;) Dus dat wordt hem niet :p Is Allard ook Fries dan? Ype wordt het ook niet, want heb al een neem die zo heet ;) >>Maar wel bedankt :D

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    mijn neven heten Bauke en Wietse

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI die worden het ook niet.. Vind Redmer wel mooi, maar mannetje niet zo geloof ik :p

Deel Deze Pagina