Hi Dames, Ik ben er ook weer.... Ik heb vanmorgen voor de tweede, en laatste keer, m'n proefschrift naar de drukker gestuurd, dus nu kan ik niets meer veranderen.... Met de zwangerschap gaat het hier goed, met de zwangerschap van een vriendin van me gaat het wat minder, ze heeft met pasen in het ziekenhuis gelegen met weeenremmers en bloedingen. En nu moet ze dus totale bedrust houden, terwijl er een 3 jarige rondloopt... Dus daar ga ik donderdag lekker spelen. Hopelijk houdt ze het nog een week of 4/5 vol. Nog een korte update? Zijn er nog spannende (leuke en minder leuke) dingen gebeurd? groetjes simone
hier zijn we nog steeds met de badkamer bezig, de verwarming hangt nu en een gedeeltje van het plafond zit erin. Vanavond gaat de rest van het plafond eronder en de halogeenspotjes erin en dan is het eigenlijk, om te kunnen douchen, alleen de thermostaatkraan en de douchekop ophangen..... maar goed er moet nog veel meer opgehangen worden.... morgen gaan we weer naar de vk, ben benieuwd hoe het met de bloeddruk is..beeb is ontzettend druk...kan er wel heel erg van genieten...
Neej zijn die er dan? Die moet ik hebben.. Zal zo meteen ff speuren ! Maar vind Allard ook leuk ..Dank je Mannetje vanavond vragen ! Volgens mij is het lekker aan het groeien bij mij.. Onderbuik voelt wat pijnlijk aan.. Maar mag nu ook wel eens.. Ik wil een buik ! HAHA Zoo, bijna klaar met stofzuigen boven, nog even de douche een doekje doorheen halen en ff de trap zuigen en dan geloof ik het wel voor vandaag.. Straks aan die arbeid
Goedemorgen ik ben ook weer uit mijn bed gestapt, en ik heb heerlijk geslapen, heb geen nachtmerrie gehad alleen wel met spierpijn in mijn nek en schouders wakker geworden, hoe ik daar nu weer aan kom? En ik heb trouwens overal uitslag en jeuk, misschien toch maar een keer douchen, hahahaha. Zou dat nu al kunnen die zwangerschapsjeuk? En het zonnetje schijnt zo lekker. Misschien ga ik vanmiddag wel eventjes in de tuin beginnen. Ik weet ook eigenlijk niet of ik nu thuis moet blijven of wel weg mag. Maarja we blijven voor de zekerheid gewoon thuis. Bruidje gefeliciteerd met je 29 weken Sam werk ze vanmiddag (maar inderdaad ook alweer bijna weekend en nog maar 3 dagen totdat jullie de sleutels hebben ). Ik vind overigens Redmer een mooie naam, nog nooit gehoord. En een 4-ling pfffffffff dat is veel. Toevallig ken ik een familie die een 4-ling hebben, hebben er ook 2 van bij mij in de klas gezeten op de basisschool. Ze kregen toen wel heel veel van de gemeente en heel veel luiers en abbonnementen op het zwembad enz. omdat die mensen het financieel heel erg moeilijk kregen. Liesje dan begint het toch een beetje op te schieten in huis. En ik hoop ook dat je bloeddruk morgen goed is. Mone wat zal dat moeilijk zijn voor je vriendin zeg met een kleine van 3 in huis. Ik hoop maar dat het kindje nog even blijft zitten. Hoeveel weken is ze zwanger? Als Pippo online is zal ze misschien zelf jullie wel even een pb sturen of het een jongetje of meisje wordt.
Nog 6 weken werken hier.. heerlijk 3 weken tot aan de vakantie, weekje vrij, en dan de laatste 3.. begin er wel zin in te krijgen`!
Ischa: ze is nu 34 weken, haar buurvrouw is trouwens net met 29 weken bevallen, alles is goed met de kleine Sam: boekje Fryske Foarnammen met meer dan 4000 originele Friese namen erin (ISBN 9033013703, Friese Pers Boekerij Leeuwarden).
Lekker Lindaa dat het zo opschiet in jullie nieuwe huisje! Heb je de vk al gebeld? Sam, wat leuk dat je de baby gevoeld hebt Ischa, gaat het nu beter met je maag? En zwangerschapsjeuk zou wel al kunnen...... hoop het niet voor je want dat lijkt me vreselijk. Hey Liesje, ben blij voor je dat je je ietsje beter voelt!
Bij de julimama's is de eerste (tweelingmama) zaterdag al bevallen na een zwangerschapsduur van 27w2dg. Een van de tweeling is geboren, de andere zit nog veilig in de buik van mama en hopelijk blijft de ander daar nog even zitten.
hey Natas, alles goed? ja daar ben ik ook blij mee, maar het is nog lang niet zoals het moet zijn....normaal ben ik met 3 dagen van een verkoudheid af, maar nu echt niet
Jeetje Inez, met 27 weken al...... zo vroeg. En gek idee trouwens, dan is het wel een tweeling maar op heel andere data jarig. Te hopen dat de andere kleine nog wat langer blijft zitten! Liesje, kan heel goed dat herstel nu langer duurt want tijdens een zwangerschap heb je toch minder weerstand. Hier gaat het nog hetzelfde, ik blijf de 5 vieze bakken zoethoutthee per dag naar binnen gieten maar het helpt denk ik nog niet. Ik heb natuurlijk geen bloeddrukmeter maar voel me nog beroerd dus denk niet dat m'n bloeddruk al wat gestegen is.
Lindaa, al lekker aan het klussen in het nieuwe huisje. Het kan best zijn dat je last van je buik hebt omdat je misschien wat teveel hebt gedaan. Bij m'n eerste zwangerschap kreeg ik ook altijd meteen last van m'n buik zodra ik lichamelijk inspannend werk ging doen, dus van mannetje mocht ik dat dan ook niet meer doen. Ook nu niet uit voorzorg. Liesje, fijn dat je al weer wat bent opgeknapt. Hopelijk ben je er snel helemaal weer vanaf. Sam, wat leuk dat je de kleine hebt gevoeld. Wat een heerlijk en apart gevoel is dat he? Ischa, ik had met name de eerste 18 weken veel last van jeuk, daarna zakte weer af en nu heb ik er nog maar weinig last van. Ik heb er van de huisarts een creme voor gekregen, even smeren en het verlicht meteen. Hoe is het nu met je maag? Voel je je al weer wat beter? Bruidje, al weer 29 weken. Dat schiet al aardig op richting de 30 meid.