Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Jeetje 27 weken is wel erg vroeg.. zou de andere kleine dan nog lang kunnen blijven zitten.. Ik wist uberhaupt niet dat het zo kon..

Balen Natas dat je je nog altijd niet beter voelt..

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    27 weken is inderdaad erg vroeg. Wel een gek idee hoor, als je een tweeling krijgt en ze zijn toch op een andere dag jarig. Maar ik hoop ook heel erg voor haar dat nr 2 nog even veilig blijft zitten, wat zijn overlevingskansen wel groter maakt.

3. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Dat is inderdaad vroeg 27 weken, inderdaad hopen dat die andere nog even blijft zitten.

Met mijn maag gaat het gelukkig goed, misschien kwam het doordat ik zaterdag vrij pittig en vet gegeten heb. Maar die jeuk is echt niet leuk, op mijn buik, maag en bovenbenen zijn ook allemaal kleine rode bultjes. Maar hopen dat het snel over is.

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje wat een verhalen zeg .. brr. Ik heb een buurjongetje die met 27 weken is geboren. Hij is nu bijna 2. Maar het gaat nu heel goed met hem. Heeft er tot op heden nog niets aan over gehouden. Denk wel dat hij wat concentratieproblemen krijgt, maar dat heeft z'n vader ook :p HAHA ..
    He Mone dank je wel voor de tip :D ! Ik ben even met verhuiskaarten bezig. Maar denk dat ik daar vanmiddag maar mee verder moet. Moet me zo even omkleden en dan eerst maar naar het werk rijden.
    Natas: het was echt een supergevoel. Had ook meteen het idee van. Dat was de beeb :D ! HIHI word weer vrolijk van het moment..
    Hmm sorry dat ik niet overal op reageer.. ff geen tijd..

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik hoop ook dat haar andere beeb nog even wil blijven zitten...inderdaad heel apart een tweeling maar wel jarig op verschillende dagen...
    nou ik duim in ieder geval dat alles goed mag gaan!

Natas, ik hoop voor je dat die vieze zoethoutthee nou eindelijk eens helpen gaat!

Ik krijg hier steeds vaker last van een harde buik aan het einde van de middag. Misschien thuis toch maar wat rustiger aan doen...

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lijkt me verstandig Liesje, even wat gas terug nemen.

Ischa, anders ga je ook even wat halen voor je jeuk zoals Inez gedaan heeft.

Ja Sam, de baby voelen is echt super!

*Natasja neemt nog een bak thee* :( ;)

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    sam wat heerlijk he als je je kleintje voelt!

ik geniet er echt elke dag van tenzij de beeb ergens schopt waarvan het me echt pijn doet, dan is het wat minder maar het is fijn om regelmatig een teken van leven te krijgen

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    sluuuuuurrrrrppppp mjam mjam :( :(

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    JA ben benieuwd wanneer ik de beeb weer ga voelen.. Spannend.. Nou ik zal me echt even omkleden ;) ! Pff schiet hier weer niet op :p
    Gelukkig de broodjes al gesmeerd :p
    IK GA ;) Tot vanmiddag :D

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    tot vanmiddag Sam!

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ischa, gewoon wat halen inderdaad hoor, voor je jeuk en niet afwachten tot het al dan niet erger wordt.

Bij een tweeling gebeurt het inderdaad wel eens, dat de een vroeger wordt geboren dan de ander. Het schijnt daarbij niet zo heel veel uit te maken of het om een 1 of 2-eiige tweeling gaat, alleen moet de moeder wel absolute bedrust houden.

12. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ja ik laat mijn mannetje vanmiddag wel even naar de apotheek gaan.

13. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Bizar zeg dat verhaal van die tweeling.. ik wist echt niet dat dat kon.. Ik geloof graag dat je dan alleen maar bedrust mag.. alles staat toch al open zou je zeggen..

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Nou, laat onze ukkies nog maar even zitten dan. Toch beter voor ze. Natuurlijk doe je er niets aan wanneer ze zich te vroeg aandienen, maar ideaal is anders.

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik hoop ook dat onze beebjes nog even blijven zitten op de lekkere warme plaatsje hoor!

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wie weet trouwens wanneer ik een proefdruk moet laten maken van het geboortekaartje

17. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ook weer eens langsgewaaid... Alles goed hier? Bij ons alles rustig heerlijk beweeglijke uk en afgelopen weeken wandelwagen uitgezocht! Leuk hoor!

Liesje goede vraag! Geen idee wanneer je dat moet doen... Zit al wel een beetje in mijn hoofd wat we willen, maar dat verstuurd vrij lastig!

Natas zou je niet iets door je zoethout ellende kunnen doen waardoor het wat beter smaakt? (citroen/ sinaasappel/ oid) Smaakt het koud ook zo verschrikkelijk? anders zou je er nog iets van siroop door kunnen doen?
    maar het moet natuurlijk wel gaan werken en niet doordat je er zo beroerd van wordt dat de gedachte aan je een hogere bloeddruk bezorgt....sterkte!

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Geboortekaartjes...... geen idee, zijn we nog helemaal niet mee bezig geweest.

Dames ik zwaai af, mijn energie niet alleen hier besteden maar ook nog wat nuttigs doen! :D

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    @ Mariss : ik doe er idd al wat melk door om de smaak wat te verzachten.
    Citroen is misschien ook een goed idee! Iets zuurs zou dat hele weeïge zoete weg kunnen halen, ga ik es proberen. Thnx!

En nu ben ik echt weg :)

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    het kaartje is al uitgezocht maar de tekst alleen nog niet en ik wil niet te laat zijn....
    want de tijd gaat zo snel he

Deel Deze Pagina