Bij de drukkerij waar wij de kaartjes doen zeiden ze dat ik nu zo in de periode zit om alles te regelen..
Ja je hoeft nog niet te gaan haasten, zou gewoon op het gemak eens kijken.. Ik vind het nog best moeilijk wat je er op moet zetten.. Wij zijn niet zo van de "zoetsappige" gedichtjes en zo.. maar nu van het weekend schoot mij een zinnetje te binnen van het boekje Raad eens hoeveel ik van je hou van Peter Rabbit (dat las hubbie als kind altijd) dus wij gaan nu op de linkerkant iets zetten van: Ik hou van jou, tot de maan.. en weer terug!
wij houden dus ook niet van dat zoetsappige en het meeste wat je allemaal leest is dat zoetsappige gedoe en het moet ook niet te lang zijn...
ja precies vind ik ook.. Ik vind zelf bijvoorbeeld: hallo kleintje! Welkom op de wereld.. ook erg leuk..
Anders moet je hier eens op kijken: http://www.gedachten-gedichten.nl/welko ... zinnen.htm http://www.gedachten-gedichten.nl/gedichtenindex.htm
ja grappig he.. vond ik ook wel.. Ik vind ook deze leuk: Het regent zonnestralen... (aangezien ik ook nog eens in de zomer beval)
Had ook inderdaad gehoopt dat nr. 2 wat langer zou blijven zitten, maar helaas. Ze heeft het inderdaad zwaar gehad, maar het scheen naar omstandigheden redelijk te gaan met de tweeling. De eerstgeborene had het het zwaarst, was ook het kleinste en die was nog niet helemaal over de schok van de bevalling heen.
Heftig zeg.. HOop dat het goed komt met de 2.. Hier even snel berichtje van mij .. Moet nu namelijk eerst de honden uitlaten.. Maar is weer urinetest gedaan en ik heb geen blaasontsteking meer Jahoe Nou ga ik nu ff.. Dames als ik jullie niet meer spreek.. Fijne avond. Liefs SAM
Leuk he? Om met teksten voor een geboortekaartje bezig te zijn. Zelf ben ik al uit de tekst en mannetje vindt hem ook mooi. Nu moet hij alleen nog dezelfde naam mooi (gaan) vinden als ik. Zou het lukken? Hihi, nog 16 weken de tijd. En dan moet ik nog een kleur uitzoeken voor het kaartje en op de buitenkant moet een foto komen die nog gemaakt moet gaan worden. Dat moet een foto worden met iets in de trant van Alyssa's en mijn buik en die foto wil ik zo laat mogelijk maken.