Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh dat zal wel een mooi kaartje worden dan.

Ik vind trouwens Alyssa een hele mooi naam.

2. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Klinkt heel erg leuk Inez! Ik vind het best lastig hoor al die teksten..

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wat zielig he

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Fijne avond dames!

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Fijn dat je geen blaasontsteking meer hebt Sam.

Phoe Inez, lijkt me heel zwaar om zo'n vroeg geboren tweeling te hebben. Wat zullen ze in de rats zitten om hun kleintjes.

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen!
    Zeg dat wel idd Natas (tweeling) 1 zo'n vroeg geboren kindje is al erg, laat staan 2 ervan hebben.. heftig!

Nou hier ook weer ontwaakt. Krijg straks de huuropzichter langs en dan verder vandaag gewoon lekker dagje vrij :D ! Als het vanmiddag zulk mooi weer is, ga ik maar even zwemmen met de hondjes (alleen de hondjes dan ;) ) .. HIHI ..
    Verder hier geen nieuws.. Alleen dat ik vannacht ook weer vage dromen had.. Mannetje die het allerafschuwelijkste vloerkleed uitzocht, terwijl we die helemaal niet hoeven ;) en daarna zat ik met een stel bij een voetbalwedstrijd van Heerenveen. Wat ik daar deed? HAHA.. geen idee :D

7. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hahahahahahaha sam o sam!
    gaat wel goed met jou snachts! *NOT!*
    hahaha :)

8. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemorgen!

Hhaha Sam die dromen van jou.. waar haal je ze vandaan..

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA JA, dat vraag ik me ook elke morgen weer af :p Heb ook wel eens gedroomd dat mn mannetje homo bleek te zijn :p HAHA .. ;)

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen dames,

sam wat een vreemde dromen heb jij zeg...
    moet er niet aan denken dat mijn vent homo wordt...zal ook wel niet gebeuren want die houdt daar helemaaaaaaaaal niet van...hihihi
    hij is er niet tegen ofzo hoor

gisteren ook maar even gehad over de proefdruk van het geboortekaartje....dat we daar nu een keertje over na moeten denken....
    hij vind alles goed, volgens mij waar ik mee kon vind ie al wel goed...hihi :)

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ischa, dank je, wij vinden Alyssa ook een heel mooie naam. En wat we ook erg fijn vinden is dat deze naam niet vaak voorkomt.

Sam, hoeraa, de blaasontsteking is over. En hopelijk blijft hij bij ons allebei weg. Enne Sam, vreemde dromen hoor. Eh, je bent toch niet zwanger he? Haha.

Ik heb ook maar weer eens een nieuwe buikfoto geplaatst.

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Inez,

mooie buik hoor meid!

ik schaam me direct want ik heb nog geen buikfoto geplaatst....dat doet me eraan denken dat ik zo onderhand wel weer eentje maken mag....

13. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Mooi buikie Inez!

Nou idd Liesje.. waar blijven die foto's van jou.. :)

14. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Hallo allemaal,

Goed dat de blaasontsteking weer over is, hopelijk blijft het ook weg want het is erg lastig.

Geboortekaartjes... dat herinnert mij er ook weer aan dat we ons ermee bezig moeten houden. We doen alles in etappes dus nu is het nog heel rustig maar er is al wel veel gedaan.
    Ik heb ooit de tekst gehoord: Life begins with love. Is een zin uit een liedje van Celine Dion, terwijl ik verre van fan van haar ben. Deze tekst heeft me ten tijde van de miskraam getroost, dus wie weet. Mijn vriend vindt de tekst alleen niet mooi, maar ik geef niet zomaar op.

Gisteren vertelde mijn collega/vriendin, die een week na mij een miskraam kreeg, dat zij weer zwanger is maar ook bloed verliest. Zij is ook gewoon ongesteld geweest. Dit raakt me weer enorm. Het blijft zo oneerlijk dat het bij sommige mensen zo moeilijk loopt. Ooit zal het wel goed komen maar nu is het wel heel moeilijk. Ze mag donderdag pas voor een echo komen, dus tot die tijd veel onzekerheid. Hopelijk krijgt ze goed nieuws!

Ischa, ik word ook gek van de jeuk, ik ben benieud of je iets vindt dat helpt!

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Nou Liesje, je hoeft je echt niet te schamen hoor, maarre ... wel snel foto's maken en plaatsen hoor.

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    jullie schrikken toch niet van een half naakte vrouw he :)

want wij nemen altijd de foto's waarop ik alleen de string nog aan heb..(ja die kan ik nu nog aan hihihi)

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anoul, ook al zo'n last van jeuk? Vervelend he? Ik heb er ook veel last van gehad. Ik heb van de huisarts Lanette1 voorgeschreven gekregen. Dat is een heel vette creme en helpt meteen bij mij. Mentholpoeder schijnt ook goed te helpen.

Ik kan me goed voorstellen dat het nieuws van je vriendin je nog steeds heel erg raakt. Ik vind het ook nog steeds moeilijk om te horen wanneer anderen een MK hebben. Ik zal ook niet snel in nieuwe topics posten onder MK, al kan ik van de topics waar ik al in zat maar moeilijk afscheid nemen.

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Liesje, wij schrikken niet snel hoor!

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik schaam mij niet hoor, ik zal wel niet de enigste zijn met een blubberkont hihihihihi
    ik vergeet elke keer om de foto erop te zetten

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI Liesje, die van mij zijn ook half naakt hoor :p HAHA :D .. Maar er zijn ook positiestrings.. M'n moeder vond dat zo'n mooie uitvinding voor mij :p HAHA.. ze zag ze hangen in de prenatal.. DUs ;) ! Ooh jummie filet american op tv :( .. Wil ik ook ;) ! ZIt ff verloskundigepraktijk te kijken :D .. Nu afgelopen.. Nu de kraamafdeling denk ik maar ;) ! Volgens mij heb ik vrij..
    Anoul.. HOop voor je vriendin dat alles goed is.. Donderdag moet eigenlijk wel een superdag worden. Dus hoop ik ook voor haar!

Deel Deze Pagina