Die positiestrings vind ik dus 10 keer niks he mijn eigen passen met nog en anders zoiets als een hipster van kant...dat zit lekker!
Sam, echt geloof mij dan moet je eens een hipster proberen...die zitten mij nog heel lekker.....zelfs met een dikkere buik hoor!
Nou bij mij is er nog steeds weinig te zien .. Dus HIHI Maar het komt vanzelf .. Afgelopen 2 dagen is het al flink gegroeid volgens mij.. Het moet natuurlijk ook niet zo zijn dat ik ineens opsta met een dikke buik HIHI
het begint nu echt wel te komen hoor Sam, het begon bij mij ook zo rond de 15/16 weken en 10 weken later begint de buik gewoon al in de weg te zitten....
Oké .. HIHI dan geniet ik nu nog maar even van het kleine buikje .. Komt vast wel goed Heb gewoon strakke buikspieren ofzo
Precies Sam geniet er maar van.. Ik vraag me echt af of ik me nog uberhaupt wel kan bewegen over een paar weken..
ik had altijd ook een hele platte buik en dat is lang zo geweest maar nu is het toch echt gebeurd met de platheid hoor....maar ik ben er enorm trots op! Bruidje dat zal jij ook wel hebben en bewegen kan straks nog wel hoor....
Goedemorgen iedereen. Ik gebruik mentholgel tegen de jeuk, het geeft wel iets verlichting. Joepie vandaag de 13 weken bereikt . Vannacht droomde ik dat ik helemaal niet zwanger was, moest toen ik wakker werd echt even goed nadenken. Was niet zo'n leuke droom. Er zijn dagen dat mijn borsten echt in de fik staan netzoals nu, gaat dat nog over? Aan de ene kant is het voor mij wel een teken dat het goed gaat.
Ja ben zeker trots op mn buik.. alleen mensen beginnen nu te vragen wanneer ik uitgerekend ben omdat het toch wel erg op begint te schieten zo te zien.. voel me net een skippybal Gefeli ischa, het hoort er allemaal bij hahaha
nee dat heb ik nog niet dat ik me een skippybal voel ik had juist vorige week dat iemand mij vroeg hoe lang ik nog moest en ik zei nog 3 maand en ze dacht ik nog veel langer moest....dus ik zal wel een redelijk kleine buik hebben nog....
Ik heb net toch maar even met de huisarts gebeld over die jeuk en uitslag. Zegt de assistente ja als het zwangerschapsjeuk is daar hebben wij geen verstand van dan moet je toch even met de verloskundige bellen. Het is dat ik zo'n fijne huisarts heb maar die assistentes ......... Dus ik heb net maar even het ziekenhuis gebeld en wordt in de loop van de dag terug gebeld. Wie weet komt het wel van de medicijnen die ik vorige week erbij heb gekregen. Maarja we wachten wel even af.
Hmm das ook weer fijn .. Bleagh die assistentes idd.. Daarom heb ik de vk ook nog niet gebeld ivm m'n lies. Denk dat dat te maken heeft met bandenpijn of dat er een spiertje klemzit ofzo door baby. Vraag het volgende week wel. Houd het zo wel even vol. Alleen klim ik nu dus maar weer niet op het paard
Inderdaad Sam ik zou ook maar even niet op je paard klimmen. Ach voordat ik een menneke ben zal het wel over zijn (zei mijn schoonmoeder altijd ).