Ja is echt leuk om te horen, mn man was alleen niet thuis dus later nog een keer geprobeerd maar toen kon ik het niet meer vinden.. denk dat het over een weekje makkelijker te vinden is..
Wat gaaf bruidje, was het moeilijk? hi latoya, thanx voor de info, en hoe gaat het met jou? al veel last van kwaaltjes?
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk laatste in jun, uitgerekend 14 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend juli Luna, 33 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 augustus Kaley, 43 jaar, 3e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 12 augustus afspraken: 10 dec Willeke laatste echo ziekenhuis bij een goede echo mag ik naar vk. 11 dec Echo: Luna, Rebbel en Croky 13 dec Echo: Kaley en Mone 17 dec Mandje 1e echo 18 dec Rebbel 1e echo 20 dec Natas 1ste echo in ZH 20 dec Inez 2e echo in ZH 27 dec Rebbel vk 27 dec Natas VK 27 dec Latoya 1e echo bij gyn 27 dec Liesje 2e echo 9 jan Bruidje VK
Ja dat is idd wel leuk! Wel weer jammer dat ik het gister niet meer aan mn man kon laten luisteren.. maar ach heb het gehoord.. hij doet het nog dat is het belangrijkste!
Was best lastig ja omdat het nog zo laag ligt.. denk dat ik zeker een kwartier aan het zoeken geweest ben..
Mone, graag gedaan hoor Hier gaat het wel, heb er een blaasontsteking bij dus dat maakt de klachten wel erger...Maar goed, morgen maar ff langs de dokter voor antibiotica..verder eet ik veel minder, als ik wat eet dan word ik meteen al misselijk...Hoort erbij he Hoet gaat het met jou?
WHAAAA! er klopt een hartje in mijn buik!!! de gyn waarschuwde me van te voren dat het misschien nog niet te zien zou zijn, maar toch wel dus! het was nog wel traag, maar dat was normaal voor een prille zwangerschap! ik zit op 6 weken en 1 dag! het zag er keurig uit en ik moest maar eens gaan genieten zei ze! we gaan zo lekker uit eten om het goede nieuws te vieren! we zijn zo blij! liefs rebbel
wat gaaf rebbel! hoop over twee dagen met hetzelfde nieuws te kunnen komen! Latoya, ik eet meer, omdat iedere keer als ik misselijk wordt eten het enige is dat zij het tijdelijk helpt...dus ben vollop aan de droge buiscuits... verder doen m'n borsten vooral 's nachts pijn, en moet ik er uit om te plassen...o ja, en als ik een tijdje nergens last van heb dan loop ik te klagen dat ik nergens last van heb...
Rebbel, Gefeliciteerd! Dat moet echt geweldig zijn een kloppend hartje zien. Hoop dat ik het de 18de ook mee mag maken. Geniet ervan en veel liefs van Treintje
van harte zeg! dat is kicken he! Dat beeld staat vast nog wel even op je netvlies! (bij de hand kindje trouwens om zo snel al met een kloppend hartje te voorschijn te komen)
dank je wel lieverd voor het updaten! tatty teddy is mijn 'buddy' dus al sik stil val kun je haar ook altijd vragen hoe het gaat en kan ze me altijd even sms-en ofzo. Maar de echo was dus GOED. We zijn zo blij! ik was daarna wel helemaal totaal loss en moet van de vlk ook volledige rust houden. Dus ik gehoorzaam! Tot later!