Liesje, er is vanochtend vreselijk nieuws binnengekomen over de tweeling van Vergo. Ik zit hier echt met tranen in m'n ogen. Beide jongetjes zijn helaas overleden.
aaaaaaaaaaaaahhhh neeeeeeeeeeee verschrikkelijk nieuws.... heb vandaag zo weinig tijd om op het forum te zijn....ik ga gelijk kijken!
ikzit hier met kippevel op mijn armen en tranen in mijn ogen het bericht van vergo te lezen... wat vreselijk!
Liesje, fijn dat met je beebje alles in orde is. En inderdaad heeft de kleine nog wel even de tijd om zich om te draaien. Sam, dat zijn ook geen leuke dromen meer meid. Lindaa, dat is ook geen stijl van je werkgever om je minder in te plannen vanwege je zwangerschap. Zou hij je nu wel weer meer aan het werk gaan zetten na jullie gesprek? Ischaa, probeer je inderdaad niet schuldig te gaan voelen meid, de gezondheid van jou en de kleine uk is momenteel toch heel wat belangrijker dan het werk. En als je collega's het niet (willen) begrijpen, zegt dat meer over hen dan over jou.
Bij de julimama's is dat bericht binnengekomen en er is een speciaal topic over geopend, maar ik weet zo even niet meer waar.
Missy, gefeliciteerd met je mooie echo en wat leuk, een knulletje. En meid, als jij wilt gaan kijken voor een wandelwagen, gewoon doen hoor.
Missy van harte met je ventje! Wat vreselijk zeg van Vergo.. ik ken haar niet.. maar door alle verhalen alleen al heb je het gevoel van wel..
Ojee wat erg zeg van Vergo, krijg er tranen van in mijn ogen. Ken haar wel niet maar krijg er toch een brok van in mijn keel.
Missy gefeliciteerd een zoontje kei leuk zeg. En echt al vroeg he met 15 weken . Ik wilde het op de lijst zetten maar je staat er helemaal niet op :
Denk ook niet dat we dat moeten doen. Als ik dan bedenk dat mn buurmannetje ook 900 gram was bij de geboorten en gelukkig een gezond mannetje is geworden.. Pff.. Dat had ook heel anders af kunnen lopen..
ja daarom.. Ik denk nu zelf ook van iedere week is er weer 1 ! En uiteindelijk het percentage bij wie dit gebeurt is zo klein het wordt alleen anders op het moment dat dat % een naam krijgt.. dan ga je er veel meer over tobben..