Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja idd!
    Pff . Heftig weer hoor. Maar idd.. Maar niet te veel over nadenken idd..
    Hmm lag ik even lekker te slapen op de bank. Komt een vriend van ons de tomtom terugbrengen.. Hmm weer wakker.. HIHI zegt ie, wat zie je er moe uit .. uuh ja ;) ik lag te slapen :p HAHA.. Nou ja.. Jahoe.. nog 1 nachtje slapen en dan is het zover :D

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Wat hebben we vandaag toch een heerlijk weertje gehad. En voor morgen wordt ook al zo'n lekker weer voorspeld. Ik hoop het maar.

Ik kreeg door dat mooie weer wel wat schoonmaakkriebels en ik dacht, laat ik de ramen maar weer eens doen vandaag. Au, au, nou dat heb ik geweten. Dat voelde ik toch wel heel erg aan m'n buik, voorlopig even niet voor herhaling vatbaar dus en voor de volgende keer maar eens even aan schoonmama vragen of ze het wil doen voor me.

Net ook nog weer even met de honden gewandeld. Zoals gewoonlijk eerst met de een, dan met de ander. Normaal gesproken vind ik dat ook helemaal niet erg, maar wandelen wordt tegenwoordig steeds meer waggelen, hihi. En dat zal er de komende tijd ook niet veel beter op worden ben ik bang.

3. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    jemig... ik heb toevallig van de week bij de juli mama's zitten lezen omdat ik twijfelde of ik me alsnog wilde aansluiten. Toen als ik dus dat beide jongens vorig weekend geboren waren. Wat een ontzettend droevig bericht zeg dat ze het beide niet hebben mogen halen. Je wereld stort dan echt in...

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    van harte met je knulletje!
    Nee hoor het is zeker niet te vroeg. Hou er nl ook rekening mee dat er best wel eens een lange levertijd op kan zitten!

5. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    moet je ook niet doen. het gaat vaker goed dan mis denk ik altijd maar.

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen ladies!
    Lindaa veel plezier met 20 weken echo! :D ! Ik zal hier vandaag niet veel zijn. Zometeen eerst nog even door het huis met de makelaar, dan overdracht, even beginnen met klussen ;) en vanmiddag werken. Kom wel weer eens aanwaaien :D .

Fijne dag allemaal!
    Liefs SAM :D

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    OOh ja, 16 weken zwanger :D :whistle: :D

8. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Morgen allemaal!

Van harte Sam! Veel klusplezier!

Veel plezier met de echo Linda..

Hier gaat het allemaal wel goed, alleen al 1 1/2 week last van mn rug/ bil etc.. probeer even een afspraak te maken bij de huisarts.. ben een beetje bang voor BI

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen dames,

ik probeer ook niet teveel na te denken over vroeggeboorte en dan overlijden....maak ik mezelf alleen maar gek mee....ik vind het heel erg maar als je het zo hoort dan ben ik toch wel bang om het ook zelf mee te maken.

ik heb al weken last van mijn bil, het is meer spierpijn, dus bij mij is het geen BI volgens de vk.

Sam, feli met je 16 weken!

vandaag weer een druk dagje voor de boeg, jammer dat ik niet van het mooie weer kan genieten....

nou ja het is niet anders!

ZWAAIIIIIII

10. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ischias misschien? straalt het uit naar je been?

11. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Sam gefeliciteerd met je 16 weken en de overdracht :D

Zo ik ga vertrekken naar de arbo-arts, ben benieuwd. Tot straks.

12. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ik ben ook wel benieuwd wat het is.. ik heb zelf last van mn lies, achterkant van mn been, mn bil etc.. dus hoop dat er gewoon wat bekneld zit..

13. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Succes Ischa!

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja het straalt wel uit, maar niet altijd...

wat is ischias? nog nooit van gehoord

15. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    ik ga ook eens even googlen..

16. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ischias is een zenuwpijn die begint in de rug, maar via de bil doorloopt tot in je been. Het is een pijn in de langste zenuw van je lichaam (de heupzenuw of grote beenzenuw, oftewel nervus ischiadicus). Deze zenuw begint in je ruggenmerg en loopt via de bil langs de achterkant van het been.

De pijn varieert van licht tot hevig en voelt 'stekend'. Je kunt daarbij ook andere klachten hebben, zoals een een branderig gevoel, spierzwakte, een verdoofd gevoel of tintelingen in been, voet of tenen. Je kunt ook spierkramp krijgen in je bil of been en verminderde reflexen in knie�n en enkels.

Ischias ontstaat door een irritatie of andere aandoening op de plaats waar de grote beenzenuw uit het ruggenmerg komt. Ischias kun je krijgen door een zwangerschap en bevalling, door zwaar tillen, of heel soms door een tumor. Stress kan ook een rol spelen, want dat zorgt er soms namelijk voor dat je je houding verandert en je rug te zwaar belast.

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    oh dat wist ik niet, maar ik heb er alleen last van al ik zit of op mijn zij lig en als ik loop heb ik er gelukkig geen last dus het zal dit wel niet zijn

18. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    ben benieuwd wat de dokter morgen zegt.. (of moet ik hier nu de vk voor bellen?). Ik heb juist wel last als ik loop etc.. dus misschien heb ik dit wel dan..

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik zou eerst eens de vk bellen en daarna pas de dokter
    eerst maar eens horen wat de vk zegt

20. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ik had het vorige week al aangekaart bij de vk maar die heeft er niets eens naar gekeken volgens haar lag beeb op een zenuw.. maar na 1 1/2 week lijkt me dat ook een beetje sterk

Deel Deze Pagina