kan best hoor. Ik dacht dat ik BI had en had veel last bij lopen. kwam bij de fysio en toen bleek het ischias te zijn. ze hebben daar dan weer oefeningen voor om het wat dragelijker te maken. Ik zou anders even langs de ha gaan. Die kan er vast meer over zeggen.
het is niet zo zzeer de baby die daar op drukt maar meer de baarmoeder. Als je daar last van krijgt gaat het vaak pas met indalen of na de bevalling over. (of de klachten beginnen juist bij het indalen.)
nou meiden in ben terug en voel me echt helemaal niet goed. De arbo-arts wist mij een hyperventilatie aanval en behoorlijke buikpijn en hoofdpijn te bezorgen. Het was zo'n verschrikkelijke man met 0,0 gevoel. En het kwam zo over dat ik helemaal fout zat omdat vorige week de arbo-arts had besloten dat ik voorlopig moest stoppen met werken. Ik zei tegen die man 6 dagen geleden hebben jullie uberhaupt besloten dat ik moet stoppen en nu moet ik met de werkgever om de tafel gaan zitten voor aangepast werk. Ja zegt hij toen was het een preventief gesprek en nu zit je in het reintegratie traject en heb je met de WET te maken. Je bent een contract aangegaan met je baas en je baas met jou en je hebt verplichtingen die je na moet komen. En laat me niet horen dat er telefoontjes van je werkgever komen dat er wel aangepast werk is voor jou maar dat je gewoon thuis zit . Het gaat me helemaal niet om het werken maar wel op de manier hoe die man met mij omgegaan is daar. Hij gebruikte zelfs een vloekwoord in zijn zin Kan ook alleen maar huilen ben echt helemaal van slag en krijg mezelf ook helemaal niet rustig. Hij luisterde ook niet eens naar mijn klachten.
Wat een !?!?!?! zeg die arboarts van jou! En het klinkt behoorlijk onbeschoft..! Kan me voorstellen dat je overstuur ervan bent..
Terwijl vorige week de andere arbo-arts zei het kan zijn dat je al snel weer een oproep krijgt maar je hoeft je nergens zorgen over te maken. Ook gezien je voorgeschiedenis wil ik dat je voorlopig stopt. Al komen we er niet met een rechte weg dan komen we er wel met een bocht maar komen doen we d'r. En dan krijg je dit. Ik denk dat mijn bloeddruk nu wel echt op een hoogtepunt zit. Maar gelukkig heb ik over 4 weken weer een gesprek met de 1e arbo-arts. Ik heb ook geprobeerd uit te leggen dat op dit moment tot en met augustus al mijn collega's op tenen lopen iedereen heeft veel stress, is chagrijnig en ik ben daar heel erg gevoelig voor ook al zou ik dan misschien werk hebben wat niet al te veel stress met zich meebrengt neem ik toch alles over van mijn collega's. We zitten met 8 mensen op een kleine kamer. pffffffffff ik weet het ff niet meer hoor, waarom wordt alles mij zo moeilijk gemaakt
Maar wat is nu de bedoeling tot je gesprek over 4 weken? Denk aan jezelf hoor meis, je kindje en jij zijn het belangrijkste!
Dat ik het werk ga hervatten, wel aangepast zonder stress en hoeveel uren enz. moet ik gaan bespreken met de werkgever.
Hey meiden! kom even snel vertellen hoe mijn 20 wkn echo is gegaan, en daarna ga ik weer aan de klus! Zoals het er nu voor staat is me kleine gezond en geen rare afwijkingen te zien Ik zal even snel vertellen wat het wordt en dan verwijder ik dat weer dus gauw lezen! Ik krijg een kleine *** Verder is alles op en top!
We zien het wel Bruidje. En anders als het niet gaat meld ik me gewoon weer 100% ziek. Ik heb ook gewoon heel veel klachten van de medicijnen waardoor ik me het grootste gedeelte van de dag helemaal niet goed voel. Linda KEI FIJN dat alles goed is meid. Maar je was wel te snel met de naam weghalen hoor. Bruidje en ik hebben het niet gezien. Je mag wel even een pb sturen
hahaha jaa ik heb het idd wat snel weer weggehaald! Maar heb jullie alledrie dus even een pbtje gestuurd! weten jullie het alsnog