He ladies.. Nou overdracht is goed gegaan ! En druk aan de klus.. Pff ben nu al bekaf Nou ja, vanavond maar even rustig aan wat meedoen. Moet toch meer gebeuren dan we dachten maar gelukkig veel hulp ! Verder fijn gewerkt vanmiddag! Ischa wat ontzettend k*t voor je meid! Voor jou een hele dikke knuffel hoor. Gatver ik zou me ook flink beroerd voelen nu! Lin. Supernieuws Maar nu heb ik het dus ook gemist Iemand mij ff pbén? Liefs SAM
Lieve allemaal, ik heb alles bijgelezen van de afgelopen 2 dagen maar het is te veel om iedereen te antwoorden. Ik ben druk geweest met kantoor en van alles in huis (niet alleen met de babykamer maar het halve huis staat inmiddels op z'n kop ). Bekaf ben ik ervan, maar de meeste dingen zijn leuk om te doen en geven ook voldoening. Maar nu stort ik weer even in. Met het bijlezen hier kwam ik ook het nieuws over de jongetjes van Vergo tegen....... mijn hemel Ischa, jou je taai meid. Wat een vervelende kwal van een kerel! Liesje, fijn dat alles goed was bij de VK! En verder weet ik het al niet meer..... liefs aan allemaal!
Goedemorgen ladies.. Ischa bedankt voor je pb hoor ! Nou wij zijn al losgeslagen Mijn vader gaat vanochtend al aan de verf! Vanmiddag zal ik ook nog even aan de klus. Maar ik ben dus nu al zowat kapot.. Zo eerst nog even werken en dan heb ik gelukkig 4 dagen vrij. Heerlijk! De hondjes vinden het zo leuk in onze nieuwe tuin. Die willen thuis eigenlijk nooit in de tuin en daar hebben ze er gister de hele dag zowat gezetn.. SUPER .. Ooh nog even wat .. Mijn buik begint nu toch wel vorm te krijgen Mijn moeder zei het gister ook ... Jullie zien mij vandaag verder eigenlijk niet denk ik dus voor degenen die ik niet meer spreek. Fijn weekend dames en tot volgende week !
hoi meiden! sorry hoor, maar ik heb het de laatste tijd echt druk met van alles en nog wat! dus zo gauw dat minder is, kom ik hier weer vaker, ik krijg het nu ook echt niet bijgelezen! hier gaat alles goed verder! we zijn bezig met de babykamer en ik ben heel blij met de kleur! gewoon lekker op ons gemak, nu kan ik zelf nog lekker mee helpen! liefs rebbel
Goedemorgen dames, Ook hier gaat alles goed! Heb nog zoveel vrije dagen dat ik nu 80% werk...echt fijn! Lekker een dagje voor mezelf, om lekker in huis te rommelen enzo....heerlijk! Lindaa, ik ben ook nog nieuwsgierig! Ischa wat een verhaal zeg! Sam klusze Vind het erg grappig dat we allemaal en andere vorm van klussen gevonden hebben nu we zwanger zijn.....
Goedemorgen meiden! Mannetje heeft mij vanochtend uit bed weg gehaald, dus ben ook op en top wakker! We dachten dat ik moest werken, maar word ik WEER opgebeld dat ik niet hoef te komen! word er gek van! Nou ja dit huisje heb ik ondertussen al wel even lekker schoon gemaakt! Straks weer aan de klus in het nieuwe huisje van ons! Het schiet nu aardig op! Woonkamer komt aan zijn end toe, de keuken word maandag door het woonbedrijf gedaan en wij gaan straks bezig met de hal en trap! Dan zijn we al heel erg ver! Nou meiden, fijne dag!
Goedemorgen allemaal! Leuk hoor al die meiden aan de klus.. ben blij dat wij klaar zijn Net bij de dokter geweest, heb zwangerschapsischias.. dat wordt dus fysio
Lindaa, fijn dat alles goed was bij de VK. Bruidje, ischias, balen meid. Succes met de fysio. Hoop dat dat verlichting gaat brengen. Sam en Lindaa druk aan de klus in het nieuwe huis, de rest met de babykamer. Klussen heeft inderdaad een andere dimensie gekregen sinds we zwanger zijn. Haha. Mone, wat lekker dat je minder uren kunt werken door al die vrije dagen. Zeker nu het weer mooier weer wordt is dat heerlijk. Ischa, wat een l.l van een Arbo-arts. Andere woorden heb ik er niet voor. En goed voor je bloeddruk is het zeker niet. Laat je niet door hem dwingen weer aan het werk te gaan en vraag of je eerder bij die andere arts terechtkunt dan pas over 4 weken. Of regel via HA of gyn een verklaring dat het niet verantwoord is om weer aan het werk te gaan. En wanneer jij met een veel te hoge bloeddruk aan het werk kunt, kan de gebroken of gekneusde ribbencollega dat ook wel.
Oh kijk, dat is gelukkig al aardig snel. Is het nu ook zo omdat de ischias zwangerschapsgerelateerd is dat je er na de bevalling al snel minder last van zou moeten hebben?
Zondag vieren we de verjaardag van mijn mannetje en ik ben daarom gisterenochtend met Alyssa op pad geweest om een cadeautje voor papa te kopen. Dat vond ze wel machtig interessant. Ze dacht ook dat we het cadeautje meteen naar papa zouden gaan brengen. Haha. Op de heenweg riep ze de hele tijd: papa dootje kopen, papa dootje kopen. En op de terugweg was het (tot ze in slaap viel) papa dootje geven. Zooo lief. En natuurlijk toen papa thuis kwam: Papa dootje geven. We hebben haar verteld dat ze nog een paar daagjes moest wachten tot ze papa een dootje mocht geven en vandaag is ze het alweer vergeten. We hebben ook heerlijk saampjes bij Ikea genoten van het kindermenu. Ze zag het restaurant en zei meteen: 'eten'. Goh, net of we dat vaker gedaan hebben daar. Al is de laatste keer dat we daar waren ook al weer een paar maanden geleden. En dan zeggen ze nog wel, dat kindjes van een jaar of 2 al weer snel dingen vergeten zijn. Nou, gezien sommige van haar uitspraken betwijfel ik dat.
hhaha die kleintjes zijn zo leuk he Inez.. en idd zo bijdehand! Ik weet het eigenlijk niet wat betreft die ischias.. ik denk het haast wel.. ik zal het dinsdag eens vragen..
Hihi ja, die kleintjes zijn zo bijdehand. Ze kan nu soms zo dreinen wanneer ze iets hebben wil, dus zijn we begonnen met haar te leren Mama (of papa natuurlijk) mag ik .... hebben. En dat heeft ze nu in totaal toch al 3 keer zo gevraagd. Goed he? Ben zo trots op haar. Het is overigens wel een pittig tantetje, dat wisten we al snel. En sinds deze zwangerschap is ze heel erg aan het uitproberen gegaan tot hoever ze kon gaan en omdat ik steeds zo moe was en ben, kon ik niet zo op haar reageren als ik zou willen. Daarom hebben we nu het stoutmatje van nanny Jo Frost ingesteld. Wanneer ze in iets haar zin niet kreeg en stout ging doen, kon ze zomaar vreselijke driftbuien krijgen (een paar per dag) en dat kwam mijn humeur en rust niet echt ten goede. We zijn daar nu 2 weken mee bezig en ..... veel meer rust. We zijn nu van een paar driftbuien per dag naar hooguit een paar per week gegaan. Wat een heerlijke vooruitgang. Het is zo'n ander kind geworden. Ik genoot al volop van haar, maar nu nog meer. Zeker omdat ik met deze methode de circel heb doorbroken. Ik was altijd zo bang voor m'n moeder. Die kon zo schreeuwen en krijsen en had de handjes best loszitten en dat had zij weer van haar moeder en zij van haar moeder, enz. enz. Dus buiten dat ik nu volop geniet van ons meisje, ben ik ook erg trots op mezelf dat ik de circel heb doorbroken.
Dat kan ik me goed voorstellen dat je daar blij mee bent, mag je ook trots op zijn.. Ik ken die methode inderdaad wel, heb het vaak gezien op tv.. het lijkt me een heel goede manier om een kind aan te leren tot hoever ze mogen gaan.. en zo zie je maar.. Nu word je toch al erg leuke dochter nog leuker!
Goedemorgen meiden! Sorry dat ik niet zoveel meer kom hier, maar druk druk druk... Dinsdag bij de vk geweest en alles goed gelukkig. Weer naar het hartje mogen luisteren (hij probeerde er steeds weer vandoor te gaan, maar er is nu minder ruimte ). Bloeddruk was netjes laag en de labuitslagen van mijn bloed waren ook allemaal goed (alleen het ijzergehalte was iets aan de lage kant). Dus op naar de 20 weken echo!
Ik heb trouwens het idee dat ik hem af en toe voel! Ik weet het niet helemaal zeker, maar dat zal over een paar weken wel komen. Wanneer voelde jullie het voor het eerst (als je al zover bent)?
He Linda Fijn dat alles goed was meid! Ik voelde de kleine voor het eerst kriebelen met 16 weken.. dus het zou heel goed kunnen!