Hey Lindada, fijn dat alles goed is met de kleine. Houden zo. En met 17 weken is het inderdaad heel goed mogelijk dat je hem voelt. Bruidje, ik had deze methode dus ook al jaren geleden voor het eerst op tv gezien en hij sprak me toen al aan. En ik ben zo blij dat ik er nu ook mee ben begonnen voor het hier allemaal zo uit de hand zou lopen zoals je op tv wel eens ziet. Ik ga zo maar weer eens wat met Alyssa doen. Ik heb al een tijdje (vinger)verf in huis en daar wilde ik vandaag maar eens mee gaan experimenteren. Kan ze een mooi schilderij maken voor haar vader. Ben benieuwd ...
hahaha hou de poetslappen maar bij de hand! Ja ik ben van plan om die methode ook straks te gebruiken mocht het nodig zijn..
hey dames, hier was ik ook nog even, ben net terug van de huisarts en apotheek. Ik heb sinds gisteren mijn rechteroog helemaal ontstoken en er is niks geks gebeurd. Nou komt dit door de verkoudheid waar ik maar niet vanaf kom. Het is over geslagen via de traanbuis naar het oog. Ik heb er een kuurtje antibiotica voor gekregen met ooggel tegen de irritatie. ik heb verder niet bijgelezen...sorry....
Wat fijn Lindada dat je de kleine al gevoeld hebt. Mijn werkgever had gisteren om 4 uur al het bericht gekregen dat ik 4 uur moet gaan werken, terwijl de arbo-arts gisteren zei dat ik zelf met de werkgever moet gaan overleggen en of ik nu 2, 3 of 4 uur ga werken daar moest ik met de werkgever uit komen. Maarja ik heb niks meer te zeggen, net werkgever aan de telefoon gehad en moet maandag om 8 uur aanwezig zijn en 4 uur lang gaan archiveren. Ik raak er nu alweer gestressed van. Ik zit ook echt in de put door die man van gisteren, ik moet nog steeds de hele tijd huilen.
Oh Liesje ik hoop dat je snel beter bent. Bruidje inderdaad hoop ik ook dat de fysio wat verlichting geeft hoor.
Balen Ischa.. probeer je niet te druk te maken meid.. je ziet het maandag wel.. gaat het niet dan gaat het gewoon niet!
Ik moet dinsdag toch weer naar de gyn ook voor de uitslag die ik nog steeds heel erg heb en natuurlijk om te kijken hoe mijn bloeddruk nu is. Ik praat met haar ook wel even over dit voorval.
Lijkt me verstandig Ischa! Mocht het nodig zijn kun je altijd nog voorstellen dat de gyn overlegd met de bedrijfsarts of wat dan ook.. (denk ik?) Ja hoop het ook Liesje, het is voornamelijk vervelend met lopen en bepaalde bewegingen.. Heb wel eens gehoord dat het weer over kan gaan als het kindje indaalt dus dat hoop ik dan maar
schaam je niet hahaha.. ik ook..! Weet het ook niet precies.. volgens mij vanaf 36 weken of zo.. maar zeker weten doe ik het ook echt niet..
Meestal daalt een baby in vanaf 36 weken. En dat kan eerder of later gebeuren. Ischa, balen meid, maandag al weer 4 uur aan de slag. Dat lijkt nergens op dat je nergens inspraak in hebt. Hopelijk kom je er nog uit samen met je gyn. Wanneer je gyn of huisarts in deze bepalen dat je niet mag werken gaat dat voor een beslissing van arbo of werkgever. Liesje, weer terug in de lappenmand. Bah, een ontstoken oog. Hopelijk slaat je kuurtje snel aan. Ben weer uitgeverfd met dochterlief. Wonderlijk genoeg is alles zo goed als schoon gebleven. Hihi, handig hoor, zo'n dochter die liever niet te vies wordt. Dat zal in de toekomst vast nog gaan veranderen. Maar voor nu is het wel zo prettig dat ze het liefst netjes met de kwast aan het verven is.
Even weer bijgelezen. @Ischa, wat een L*L! Hij behandeld je als een of andere luiwammes die een smoes wil om niet te hoeven werken! Sommige mensen snappen niet wat echt is en wat geacteerd. Dat kan, maar dan moet je niet zulk werk doen als je daar niet goed in bent! En al helemaal niet op de manier waarop hij het gezegt heeft! @Lindaa, je maakt ons wel nieuwsgierig!
Hee even snel een snelle sam Ik ben nog wakker .. Zo met doggies naar het huisje en ff klussen.. Leukleukleuk ! Dames wat vervelend allemaal .. Ik zou zeggen rustig aan en een dikke knuffel van mij! Verder uuh ikke niet meer weten wat ik zou zeggen ! Ik ga er weer vandoor Alvast prettig weekend allemaal! Liefs SAM
ja helaas wel weer ...nou ja hopen dat de kuur snel helpt en dat er morgen verbetering te zien is, anders moet ik weer naar de ha en die stuurt me dan waarschijnlijk door naar de oogarts want dan is er waarschijnlijk wat anders aan de hand
ja daar hopen we ook maar op, ben ook direct begonnen met de antibiotica en ging al haast over m'n nek met die opgeloste tabletten...brrrrr ik ben helemaal niet iemand voor medicijnen...