thanks meiden! @luna: ja zeker bijdehand idd! maar wel erg fijn! super dat het bij jou ook goed was! heel veel sterkte met het ziek zijn meid! ik duik nu ook mn bed in, ik ben helemaal kapot! net of alle spanning er nu uit komt! liefs rebbel
Goed Luna, rust maar lekker uit... Super Rebbel dat de echo goed was. Ik ben natuurlijk weer te laat om vk te bellen. Was van 19-20, maar toen ik er aan dacht (had visite en kreeg tel.) was het al 20.18 Nou ja, dan morgen maar weer proberen.
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk laatste in jun, uitgerekend 14 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend juli Luna, 33 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 augustus Kaley, 43 jaar, 3e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 12 augustus wwjc19, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk op 24 sept, uitgerekend 13 augustus afspraken: 10 dec Willeke laatste echo ziekenhuis bij een goede echo mag ik naar vk. 11 dec Echo: Luna, Rebbel en Croky 13 dec Echo: Kaley en Mone 17 dec Mandje 1e echo 18 dec Rebbel 1e echo 20 dec Natas 1ste echo in ZH 20 dec Inez 2e echo in ZH 27 dec Rebbel vk 27 dec Natas VK 27 dec Latoya 1e echo bij gyn 27 dec Liesje 2e echo 9 jan Bruidje VK Mezelf toegevoegd
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk laatste in jun, uitgerekend 14 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend juli Luna, 33 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 augustus Kaley, 43 jaar, 3e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 12 augustus wwjc19, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk laatste 24 sept, uitgerekend 13 augustus afspraken: 10 dec Willeke laatste echo ziekenhuis bij een goede echo mag ik naar vk. 11 dec Echo: Luna, Rebbel en Croky 13 dec Echo: Kaley en Mone 17 dec Mandje 1e echo 18 dec Rebbel 2e echo 20 dec Natas 1ste echo in ZH 20 dec Inez 2e echo in ZH 27 dec Rebbel vk 27 dec Natas VK 27 dec Latoya 1e echo bij gyn 27 dec Liesje 2e echo 9 jan Bruidje VK heb bij mezelf even iets veranderd, ipv 1e echo 2e echo bij 18 dec.
JAAAAAA! Bij mij ook een klein wurmpie met een kloppend hartje! Piepklein, 0,68 cm, volgens vk berekening 6wk5dg. We zijn zo blij! Ennn.. 24 dec mag ik voor een 2e echo (ik vroeg of ik elke dag mocht komen, kon er wel naar blijven kijken...) Luna en Rebbel: fantastisch nieuws, van harte en geniet ervan!
Wat een goed nieuws hier, zeg! Rebbel: een kloppend hartje, helemaal te gek! Luna: whoooooo, wat een geruststelling. Nu weet je waar je het voor doet en jullie derde kindje gaat komen. Hopelijk knap je snel wat op! Croky: nog een kloppend hartje. Geweldig! Wij hopen 27 dec. een kloppend hartje te zien. Hebben wij bij onze vorige zwangerschap ook niet gezien.Met 10 wkn zagen we dat hety niet meer leefde. Ik vind het nog steeds erg gek dat ik zo weinig symptomen heb. Probeer er ook maar van te genieten omdat ik toch niks anders kan doen dan wachten. Latoya: hoe is het nu met jou?
crocky, gefeliciteerd! wat leuk dat ook jij een hartje hebt gezien! anoul, waarschijnlijk helpt het niet veel, maar symptomen zeggen niet veel over de zwangerschap (of het goed gaat of niet), maar ik begrijp heel goed dat je wel wat symptomen zou willen hebben.....
goedemorgen dames! eerst iedereen die een goeie echo heeft gehad gefeliciteerd! ik heb gisteravond de kerstboom neergezet en de lichtjes erin gemaakt en nu heb ik me weer last van de rug. Sinds dat ik zwanger ben kan ik echt niet veel meer doen zeg zonder dat ik last van de rug krijg. Ik heb ook nog niet eens de kerstboom af kunnen maken omdat ik de haakjes voor de kerstballen niet kon vinden nou ja straks maar even in de pauze halen en vanavond samen met mijn vent de boom maar verder mooi maken. hoe is het verder hier?
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk laatste in jun, uitgerekend 14 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend juli Luna, 33 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 augustus Kaley, 43 jaar, 3e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 12 augustus wwjc19, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk op 24 sept, uitgerekend 13 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli afspraken: 10 dec Willeke laatste echo ziekenhuis bij een goede echo mag ik naar vk. 11 dec Echo: Luna, Rebbel en Croky 13 dec Echo: Kaley en Mone 17 dec Mandje 1e echo 18 dec Rebbel 1e echo 20 dec Natas 1ste echo in ZH 20 dec Inez 2e echo in ZH 24 dec Croky 2e echo 27 dec Rebbel vk 27 dec Natas VK 27 dec Latoya 1e echo bij gyn 27 dec Liesje 2e echo 9 jan Bruidje VK Croky, je bent toegevoegd
Goedemorgen dames, ik ben er ook weer. MvM kan elk moment bij mij aan de deur staan. Vind het spannend. Vorige keer is het niet zover gekomen. Begin wel flink last van (.)(.) en buik te krijgen met slapen. De eerste doen zeer en de tweede krijgt dan teveel druk ofzo. Ow en Liesje, ik heb kerstboom ook in 2x moeten doen omdat ik zo'n last van mijn rug had.
hey wwjc lekker weer een bevestiging zien van je zw...2 dikke strepen op dat testje he! heb nu nog steeds last van de rug...echt niet grappig meer. Als dit zo door gaat moet ik nog naar de fysio ook nog.
Hihi idd 2 erg mooie strepen... Op de 1 of andere manier was ik misschien toch een beetje bang dat ik ineens niet meer zwanger zou zijn.... terwijl ik al die kwaaltjes nog heb enzo
Zeker weten. De test die ik zelf afgelopen zaterdag heb gedaan vervaagd het lijntje steeds meer. Ow nog maar een week......(dan zit ik op mijn mk-termijn.) Hoop dat ik tussen kerst en oud en nieuw een echo krijg om te kijken of alles goed is. Dan ben ik wat meer gerustgesteld denk ik. Waarom zijn die vk ook zo weinig te bereiken