Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Oooh wat lekker zeg, dus je kunt nu eindelijk weer verder thuis! Ja bij mij morgenochtend, weet eigenlijk niet wat ik moet verwachten.. Willen ze uberhaupt in de babykamer kijken dan?

2. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Wat balen Jooze! Dat worden lange weken zeg.. wel spannend je echo donderdag.. het zit vast helemaal goed..

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    alleen volgens mij als je toevallig een strevertje treft, maar ik weet het ook niet precies...
    volgens mij gaan de meesten gewoon een lijstje af van heb je dat en heb je dat?

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Je had al gezien dat we de verjaardag van m'n mannetje hadden, maar jammer. Het weer was mooi en het was best wel grappig geweest om elkaar eens te ontmoeten. Volgende keer beter?

Enne, leuk he? Al die jonge geitjes en lammetjes en kalfjes. We hebben ze pas heel even gezien, maar zijn maar een kwartiertje daar geweest omdat het keihard begon te regenen. Die hele kleine geitjes waren allemaal niet bij me weg te slaan. Heel grappig.

Alyssa heeft gisteren natuurlijk ook weer helemaal genoten van de verjaardag. Mocht ze eindelijk de 'dootjes' geven die we vorige week hadden gekocht. Natuurlijk moest zij ze ook uitpakken voor papa. En al de aandacht van de visite was ook helemaal geweldig.

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Inez, nog feli met je mannetje en wat leuk voor Alyssa dat ze het zo leuk vond!

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, dank je. Ach meid, nog steeds zo moe? Hoop dat je bloeddruk toch weer ietsje pietsje omhoog gaat en dat je je snel weer fitter voelt. Neem maar wat van Ischa's bloeddruk, die kan wel wat missen.

Ischa, heel veel succes vandaag meid en als het niet gaat, dan gaat het niet. Wel fijn dat je gisteren nog even een heel goed gesprek hierover hebt gehad, dat kun je mooi meenemen vandaag.

Liesje, joepie, weer kunnen douchen in eigen badkamer. Heerlijk meid. En met je oog gaat het gelukkig ook weer een stuk beter.

Bruidje, 30 weken. Jaja, het aftellen kan nu zeker beginnen. Eerst aftellen naar je verlof en dan naar je uitgerekende datum. Spannend hoor!

Samm, ook nog steeds lekker aan de klus. Fijn dat het al een beetje begint op te schieten. En morgen naar de VK.

Kristel, wat vervelend dat je een MK hebt gehad. Zelf ben ik 2x in de 1e ronde, 2x in de 2e ronde en 1x in de 6e ronde na de MK weer zwanger geraakt.
    Verder verschilt het van persoon tot persoon hoe lang het duurt voor je cyclus weer op gang komt. Bij mij is dat op 1x na steeds meteen weer als vanouds op gang gekomen.
    Heel veel sterkte en hopelijk heb je snel weer een positieve test in handen.

7. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Nog van harte Inez! Dus ze mocht eindelijk de dootjes geven hahaha.. leuk!

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Dank je Liesje. Ja, het was heel leuk om te zien hoe die kleine meid zat te genieten. Zondag krijgen we het tweede gedeelte van de visite. Kan ze het nog een keertje overdoen.

9. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ja dat lijstje heb ik inderdaad.. nou ja van mij mag ze kijken.. Geloof dat ik alles heb.. Ik wil alleen nog zo'n borstvoedingskussen..

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik kan zo'n borstvoedingskussen gelukkig van mijn schoonzus lenen, scheelt weer wat eurootjes :)

ik heb denk ik nagenoeg alles maar ja de aandacht ging de laatste tijd meer uit naar de verbouwing dan wat anders.
    Mijn schoonmoeder kwam trouwens zaterdag weer aan met een lading sokjes en een soort van badcape (waar we er nu toch wel een stuk of 4/5 van hebben, heb maar niks gezegd :) )

11. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ja dat scheelt inderdaad ja die dingen zijn nog best duur zag ik. Ik wacht even tot de prenatal kortingsdagen (ergens eind van de maand) heb gehoord dat ze dan 20% korting op bijna alles hebben..

Wel lief van je schoonmoeder toch al die kadootjes.. en ach je kan maar een voorraad hebben hahahha..

Nu is eindelijk de tijd aangebroken dat je je op je kleine meid kan gaan richten.. ook lekker..

12. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    @Bruidje al 30 weken gefeliciteerd.

@inez gefeliciteerd met je man

@Sam lekker genieten van je mini buikje :D

@Liesje dat zal wel heel erg fijn zijn geweest thuis douchen :D

@Jooze wat vervelend meid, ik hoop toch dat je niet al te veel pijn hebt hoor. En ik ga voor je duimen dat je een mooie echo zal hebben.

Ik ben net terug van mijn werk. Er lag me toch een berg archiveer werk niet normaal, volgens mij hebben ze alles opgespaard voor mij :( .

Ik heb geen gesprek gehad met mijn baas, hij zat in funcioneringsgesprekken, had hem wel gebeld maar hij zei dat hij geen tijd had, toen ik zei maar in de brief staat dat ik in 1e instantie 2 uur moet gaan werken zei hij ik kijk dadelijk wel of ik tussendoor even kan komen. Nou om 10.00 uur nog geen baas. Toen ben ik naar mijn direct leidinggevende gelopen en die zei ik heb mijn handen er helemaal van afgehaald en je moet echt bij de manager zijn, ik zei ja maar ik ga echt niet wachten, voel me helemaal niet goed. Toen moest ik de personeelsfunctionaris bellen die zei ook het staat inderdaad in die brief maar ik bemoei me er niet mee, de manager heeft gezegt dat je 4 uur komt werken. Uiteindelijk zei mijn direct leidinggevende dat ik maar moest gaan om 10.15 en dat we het er morgen wel over zouden hebben met de manager. Ik natuurlijk weer huilen waarom kan het niet gewoon normaal geregeld zijn.

Ik heb vrijdag mijn functioneringsgesprek, zal wel een laag cijfer krijgen.

Ik hoop ondanks alles dat morgen mijn bloeddruk goed is maar ben er bang voor :cry:

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    die dagen zijn inderdaad eind deze maand, volgens mij 25 t/m 27 april maar dat weet ik niet 100% zeker

ja is hartstikke lief van haar en daarom heb ik maar niet gezegd dat we er al meer dan 2 hadden, ze vroeg wel of we dat al hadden en ik heb ook wel ja gezegd maar je moet er toch minimaal 2 hebben...

ja heerlijk, weer een beetje rust in huis, zal wel goed voor me zijn denk ik

14. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh toevallig had mijn moeder gevraagt of ik 26 april met haar mee wilde naar de prenatal.

15. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh ik zie op hun site staan mid season kortingen tot 30% op=op

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dames, hebben jullie toevallig nog dierentuinzegels van Super de Boer? ik moet er nog 3 hebben en dan heb ik het kaartje vol.....

17. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Wij hebben hier geen super de boer, dus helaas kan je niet helpen.

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    jammer Ischa......misschien iemand anders hier nog...

19. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Vast goed voor je idd Liesje.. heb je nog steeds zoveel harde buiken?

Hier heeft de beeb volgens mij een enorme groeispurt gehad.. voel opeens billen, voeten.. Er steken continue allerlei punten uit mn buik.. maar vind het zo raar dat dat dan binnen een paar dagen kan...

Sorry doe boodschappen bij de AH..

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik doe ook boodschappen bij de AH, ik heb de kaarten gekregen van mijn schoonzus (die werkt nij Super de Boer)

goh voel jij ook al knieen en billen en ellebogen? leuk he!
    ik had van het weekend ook al iets bij mijn navel eruit stak.....echt vreemd dat dat in een keer kan he

Deel Deze Pagina