Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Bij m'n eerste zwangerschap hebben ze dit ivm tijdgebrek en personeelstekort telefonisch afgehandeld. En wat mij betreft mag dat deze keer ook.

Ischa, wat een toestanden op je werk meid, en wat laf zou ik bijna zeggen, dat alles op de manager wordt afgeschoven, dat niemand je hierin bij kan of wil staan. Heel veel sterkte meid!

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    volgens mij doen ze dat meestal bij een volgend kindje ook, bij mijn collega in ieder geval wel.

3. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ja het voelt heel vreemd Liesje, maar heb echt het idee dat tie enorm is gegroeid.. ben wel benieuwd wat de vk zegt qua gewicht en zo.. volgens mn moeder worden er al een aantal generaties grote ventjes geboren bij ons.. Nou ja we zien wel..

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik hoop voor je dat de grootte straks nog een beetje meevalt :)

5. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    ja ach we zien het wel, bij de 20 weken echo hadden ze het over een normale grootte.. maar ja je hoort zo vaak dat de schattingen sowieso niet kloppen..

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    altijd afwachten he :)

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hm Ischa, meid wat vervelend allemaal zeg.. Bleagh! Maar denk aan jezelf hoor! Dikke knuffel voor jou.. Zo ik heb weer wat dingetjes binnen :D !
    Nu vanmiddag maar weer aan de klus ;) Eerst even eten :D

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    sam veel succes met het klussen.
    ik ben blij dat het grootste gedeelte bij ons achter de rug is..pfffff

9. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Daarom Liesje.. voordeel als het een groot kind is.. is er ook gelijk weer een hoop gewicht af :)

Succes weer met de klus Sam!

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja dat is wel zo maar ik poep er liever een kleine rollade uit, dan een grote hoor hihihihi :)

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Kristel, wat ontzettend naar voor je dat je een miskraam hebt.
    Mijn 1ste cyclus na de miskraam duurde wel langer dan anders. Ik ben op het normale tijdstip begonnen met de ovutesten maar het duurde dus langer voordat die positief werd. Drie maanden na de miskraam ben ik weer zwanger geworden.
    Veel sterkte!

Ischa, wat idioot dat iedereen zegt dat ze hun handen er vanaf hebben getrokken! Waar is een afdeling PZ anders voor.......
    Hou jij je maar aan niet meer dan die 2 uur per dag hoor, als meneer de manager niet even zijn best doet voor een gesprek met jou dan maar niet.

Ja Inez, ik ben helaas dus nog steeds zo idioot belachelijk moe.
    Ik hou me op kantoor net staande, ben echt blij dat ik parttime werk. En thuis doe ik zo veel mogelijk, ben nu wat minder hier omdat ik mijn energie aan andere dingen heb besteed.

Jooze, wel ontzettend jammer dat je nu al niet meer kan werken. Veel plezier en succes donderdag bij de echo!

Ik ben straks weer weg, de nalatenschap van mijn tante speelt ook nog steeds en ik moet zo naar haar huis en naar de dealer waar haar auto staat.
    Misschien tot vanavond!

12. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Balen Natas, hoop dat je je weer snel eens fit voelt..!

hahahha Liesje.. daar heb je ook wel weer een punt.. Heb jij ook dat je buik nu zo enorm groeit?

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja ik kwam gisteren bij ventlief zijn oom en tante binnen en ze groeten me nu met hallo buikje :)
    het gaat nu wel hard hoor...maar ja jij loopt ook nog 2,5 week voor he...dus dan kan ik nog aardig groeien in die tijd

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Natas, ik sluit me bij Bruidje aan en ik hoop dat je je gauw weer fit voelt!

15. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    ja dat is ook wel zo maar bij mij groeit het de laatste maand sowieso heel hard.. Ik zie mn moeder iedere week, en die ziet me echt groeien zegt ze..

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dan zal het bij mij de komende weken ook nog wel weer aardig groeien...
    maar ik ben nog steeds maar 2 kilo aangekomen, gek he....en ik eet gewoon alles wat ik lekker vind

heb dit weekend 3 bekers met Ben & Jerry ijs gehaald en er zijn er al 2 op.... (wel gedeeld met mannetje hoor)

17. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Nou geniet er maar lekker van! Bij mij vliegt het eraan op het moment :(.. Nu al 12 kilo.. wordt er niet vrolijk van maar ja.. het is niet zo dat ik mezelf nu hele dag zo vreselijk te buiten ga.. ik zie het wel waar het schip strandt.. Ik hoop dat het de laatste weken beetje stilstaat..

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou ik kreeg net een mail van mijn vriendin en daar schreef ze in dat ze in haar laatste 4 weken alleen maar afviel dus er is nog hoop meid! :)

19. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    hahaha dat is ook niet echt gangbaar geloof ik.. hoeft ook niet..als het er maar niet meer bijkomt..

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Thnx meiden!

Ik sta zo min mogelijk op de weegschaal..... al die sjokola is veels te lekker :)

Nu ben ik echt weg, doei!

Deel Deze Pagina