Ze nemen je gegevens met je door en verder wordt er volgens mij gesproken over de mogelijkheden van de kraamzorg, dus hoe je de zorg graag ingedeeld zou zien. Hoeveel dagen, hoeveel uur per dag, of je BV of FV gaat geven, dat soort dingen volgens mij.
Fijne avond Liesje! Geniet ervan.. Hmm dames even een vraagje. Hebben jullie ook als je bukt dat het wat pijnlijk is? Beetje onaangenaam gevoel? Beetje irritant als je aan het klussen bent HAHA .. Jullie enig idee?
VGZ en jij? Heb ik zelf goede ervaringen mee. Beter en voor ons voordeliger dan Agis. En tja, dat zal vast een 'gezellig' theekransje worden.
Ik heb de Amersfoortse heb net gehoord dat ik eigen bijdrage kraamzorg + poliklinische bevalling allemaal vergoed krijg.. Joepie! Fijne avond allemaal!
zo Dames, hoe is het hier? Ik ben er ook weer eens, heb het zo verschrikkelijk druk gehad de laatste tijd, ga maar eens een poging doen om een beetje bij te lezen
Hahahaha Inez, wat zul jij je verheugen op gezellig beppen met de Kraamozrg de 29ste Sam, ik heb ook een beetje een 'raar' gevoel in m'n buik als ik buk. Alsof de buikspieren niet meer goed hun werk doen, beetje moeilijk te omschrijven. Zo, ik ga nu nog eventjes bankhangen, op tijd naar bed, morgen weer naar kantoor dus misschien tot morgenavond. *Natasja neemt nog een stukje chocola en zwaait*
Oh, ik vergeet nog een klein nieuwtje : ik heb vanavond een afspraak gemaakt voor nog een pretecho eind mei, zal dan 30 weken zwanger zijn *zwaait nog een keer*
Goedemorgen iedereen. Wat leuk Natas, ik denk dat wij dat ook wel doen volgens mij is dat echt heel erg mooi. Nou ben benieuwd of mijn baas vandaag tijd heeft . Nog 4 uurtjes en dan zit ik weer bij de gyn, hoop zo dat alles goed is. Tot straks
Heey goedemorgen dames. Hier klussam Jahoe, dinsdag Vanmiddag naar de vk ! Verder de rest van de dag zo ongeveer muren schilderen. Leukleukleuk ! Ja idd Natas, beetje vaag gevoel idd. Ischa jij ook succes bij de gyn en geloof dat Inez ook moest vandaag? Jij ook natuurlijk Ik duim dat alles goed is bij jullie hoor! Nou ik ga er weer vandoor. zo met de hondjes uit Fijne dag allemaal! Liefs SAM
Goedemorgen meiden! Nog een klusser die even komt zwaaien! Alle meiden die een afspraak met de vk/gyn hebben heel veel plezier en succes! Ook vandaag zal ik weer druk aan de klus moeten, een paar dagen d8 ik van pff hier kotm geen eind aan.. maar gelukkig is einde in zicht! beneden loopt nu op zijn end.. en boven is een kwstie van sauzen en dat is zo klaar! Nou fijne dag iedereen!
goedemorgen dames, hier een bijna klusser af succes voor degenen die nu moeten klussen! Natas, wat leuk een pretecho, je brengt me gelijk nog weer aan het twijfelen of wij dat nog niet zullen doen hier verder alles goed, oogje wordt langzaamaan wat beter maar ik heb er nog moeite mee om hem 's morgens los te krijgen (en nee dat komt niet omdat ik niet wakker wil worden )
haha oh geweldig natas! Gelijk heb je. Heerlijk hoe jij aan het genieten bent! Wij mogen dinsdag. Ik vind het erg leuk. Heb er echt zin in. Ook wel weer spannend, zal het echt een jongen zijn? Ze deed de vorige keer zo vaag. Oh ik lach me slap als het nu opeens een meid blijkt te zijn. Zou ook echt wat voor ons zijn. Wij hebben altijd zulke rare verhalen tijdens de zwangerschappen dus dit past wel bij ons. Haha)