Gefeliciteerd! De eerste drie maanden zullen spannend. Ik ben ik weet niet hoe vaak naar de wc gerend omdat ik dacht dat ik bloed voelde stromen. Loos alarm natuurlijk, maar je bent er in gedachten zo ontzettend mee bezig. Sterkte de komende weken!
Navelbandjes? Nee, zou ik niet doen. Zonde geld. Mocht het nodig zijn om het af te dekken kun je ook altijd nog een steriel gaasje gebruiken. Met Alyssa had ik ze wel gehaald, maar ze zijn niet gebruikt. Zowel in het ziekenhuis als thuis door de kraamhulp niet. Ischa, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je manager en morgen om 10.00 uur beginnen. Dat lijkt me sowieso wat fijner voor je. En gelukkig staat de gyn achter je. Dat klinkt allemaal al een heel stuk beter meid.
Wat een goed nieuws ischa! Fijn hoor.. Inez, de 1e 11 weken duurde inderdaad lang maar daarna is het alleen maar snel gegaan. Dat was voor mijzelf het punt dat ik durfde te gaan genieten.. en dat aftellen.. is heerlijk! Ik had het toevallig nog gevraagd Liesje vanochtend die navelbandjes, hoeft idd niet..
Heey meiden, kom weer ff snel langs! Pfffffff wát een werk hier zeg met die verbouwing! Nja, het word wel super! Ik heb ff een foto gemaakt van mijn buikie! Staat in mijn album Nou meiden, ik hoop dat het hier snel weer wat rustiger word, dan kan ik weer eens wat vaker langs komen! Dikke knuffel voor jullie allemaal!
He Jill, wat een mooi buikie al! Succes met het geklus.. Nee bij mij niet Liesje, zij zei staat in het boekje wat je al gekregen hebt.. Vroeg alleen of ik een kruik had..
Heyy liesje Ze gaan geen lijstje af hoor voor wat je in huis hebt.... Het belangrijkste wat je moet hebben zit allemaal in de doos die je krijgt van je verzekeraar! Alles wat ik verder los moest halen ligt nu nog ongebruikt in de kast.... Suc-6 meis.....
Hi iedereen, Inez verwees me al naar deze topic. Het is inderdaad herkenbaar allemaal. Ik heb een jaar geleden mijn 1ste MK gehad na 9,5 wk. Ben toen gecuretteerd. Maar toen zagen ze ook een myoom dat bleek mee te groeien. daarna nog geopereerd zodat ze monster konden nemen. bleek verder onschuldig. maar nu jaar later ben ik weer zwanger! Ik kan er alleen nog niet echt van genieten! ik blijf me zorgen maken! ondanks dat ik vanmiddag bij de 1ste echo duidelijk het hartje heb zien kloppen (chanty24: het kan dus met 8 wk en 4 dgn ). helaas zagen ze ook dat het myoom weer was gegroeid en dat er nu ook een vochtblaasje zat bij een van de eierstokken van 6 cm! kunnen ze verder niets van zeggen, behalve dat ze het in de gaten gaan houden... 16 mei volgende echo en nekplooimeting... en maar blijven herhalen in mijn hoofd dat ik mezelf niet gek moet maken...
Hey Lieve, daar ben je al. Ook hier gefeliciteerd met je zwangerschap. Meid, er komen bij jouw zwangerschap ook wel even een paar minder fijne dingen om de hoek kijken. Een myoom en een vochtblaasje. Wel prettig dat je goed in de gaten wordt gehouden. En 16 mei al weer voor de nekplooimeting. Spannend hoor! Liesje, het gesprek met het kraambureau is voornamelijk informatief naar beide kanten toe. Inderdaad wilen ze weten of je thuis of in het ZH gaat bevallen, BV of FV gaat geven, of je je bed op klossen gaat zetten. En het zou geen controle zijn of je alles wel in huis hebt zoals vroeger wel het geval was. De doos van de verzekeraar heb ik ook nog niet, maar aangezien ik toch in het ZH moet bevallen zal ik wel een andere/kleinere inhoud krijgen dan degenen die thuis bevallen. Ben vanmiddag nog op controle geweest in het ZH. Alles zag er verder prima uit. De kleine uk groeit nog steeds goed, zit mooi op schema, beweegt goed, bloeddruk goed. Wat wil een mens nog meer, behalve wat meer nachtrust dan. haha. En inderdaad over 3 weken al weer de volgende afspraak. Kunnen we weer even lekker loeren. Leuk leuk.
HEY ladies. Nou hier was ook alles super bij de verloskundige ! Ze was aan het voelen en toen zei ze.. Jeetje meid, die buik van jou komt heus wel hoor, maar wat heb jij een buikspieren ! HAHA.. oké dat ook weer opgelost. Hartje klopte ook goed. Zij was meer dan tevreden ! HIHI Dus weer helemaal vrolijk hier ! Nou zal even eten.. Tot morgen maar weer
Welkom Lieve klets hier maar gezellig mee. Joepie bij Sam en Inez ook alles goed. Het is echt een geweldige dag vandaag Ik heb net het pakket van Etos gehaald kreeg vandaag het afhaalbewijsje. Is best een leuk pakket.