de verzekering kijkt niet waar je gaat bevallen. Iedereen krijgt dezelfde doos. Nou ja, per verzekeringsmaatschappij zal het wel verschillen. Een tip is wel stichting baby hope. zij verzamelen spullen uit kraampakketten voor de derde wereld landen. Daar zijn de vorige keer mijn restanten ook naar toe gegaan. behalve de celstofmatjes, die hebben we tegen bedplassen nog gebruikt.
Liesje, ik had al bedacht dat je toch weer even over een pretecho zou gaan nadenken...... tsja, het kost een hoop geld maar dan heb je ook wat Ik kon het in ieder geval niet laten, als ik nu dan eindelijk zwanger ben haal ik eruit wat er ook maar in zit! En Luna volgende week weer, leuk! Jij ook genieten hè! Ik vind die 5 weken tussen bezoek VK ook vreemd bij jou. Nu zit er bij mij nog 4 weken tussen (was altijd 4 weken), vanaf volgende keer 3 weken. Ischa, gelukkig heb je een goed gesprek gehad met je manager en super dat je bloeddruk gedaald is! Chanty, welkom hier en gefeliciteerd! En Jootje gefeliciteerd met jullie mooie echo! Mooi buikje Jill! Lieve, ook welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop voor je dat je je snel wat zekerder kan voelen, wat naar dat je een myoom en vochtblaasje hebt. Die eerste weken zwangerschap zijn zonder dat al spannend genoeg. Inez, fijn dat alles weer goed was bij de gyn. Hahaha Sam, ja als paardenmeisje zul jij flinke buikspieren hebben Zo, dat was ikke even snel. Straks lekker naar de TV Makelaar kijken, dan naar Desperate Housewifes wat ik opneem en dan naar de band van bevallingsprogramma's van vanmorgen...... en dan naar bed
hallo meiden! Alle nieuwe meiden: Welkom hier, en gefeliciteerd! Aan de meiden die een afspraak/echo hadden: Fijn dat alles goed was! Nou ik heb mijn dagje wel weer gehad.. kwam om 4 uur oververmoeid thuis en dacht even te gaan slapen.. nou mooi niet dus.. want me oudste poes liep de bende bij elkaar te schreeuwen en te huilen (ze is zwanger!) ik snapte der in eerste instantie niet zo! ze liep me alles achterna en moest steeds op der buikje aaien! toen ging er een lampje branden! Ze had weeen! Duurde niet zo heel lang want om half 5 was de eerste kitten geboren! In totaal heeft ze 4 kittens op de wereld gezet! 1 cyperse, 2 zwarten, 1 wit met 4 zwarte vlekjes! Om half 7 was de bevalling voorbij! En nu ben ik moe en ga lekker slapen hihi, maar wou jullie even vertellen wat ik heb meegemaakt!
Goedemorgen dames! Ooh wat lief Lindaa ! Idd beschuit met muisjes ! Had ik de nieuwe dames al welkomgeheten? Nou bij deze en van harte gefeliciteerd! Idd. Spannende periode. Ben blij dat ik die nu gehad heb, maar denk dat de meesten hier pas gerust zijn als de kleine veilig in z'n wiegje ligt ! Hier alles goed verder. Moet wel ff wennen om 20 over 6 m'n bedje weer uit te moeten, maar vooruit ! Maar werd met zo'n heerlijk gevoel wakker. Zo lekker dat alles goed gaat met kleine uk ! Gewoon echt genieten Trouwens ik had last van m'n lies steeds he? gelukkig nu weer wat beter, maar waarschijnlijk drukt dus de baarmoeder op die spier en mocht dus inderdaad niet meer paardrijden, maar dat had ik ook niet gedaan, zag ik niet echt zitten zo .. Nou ja.. alles voor ons kleine ukje ! Nou ik zal m'n ontbijtje verder nuttigen, honden eruit en dan aan het werk ! Tot vanmiddag. Liefs sAM
hoi meiden! alles goed hier? alle nieuwe meiden welkom! hier alles prima! morgen alweer 24 weken, kan niet wachten op de pretecho van 29 weken! liefs rebbel
Goedemorgen dames, Lindaa, wat leuk voor je die kleine kittens! hier eigenlijk weinig nieuws! veel honger en zin in zoetigheid, heb vanmorgen weer eens op de weegschaal gestaan. Er was in een keer weer een kilo erbij, misschien had ik toch beter gisteren die bonbonbloc niet kunnen eten jammie
Goedemorgen iedereen. Wat lief Linda die poesjes . Ik ben wel blij dat ik nu om 10 uur mag beginnen kan ik s'morgens toch even goed bijkomen. Ik wil denk ik ook rond 26-27 weken een pretecho laten maken, is nog ver weg . Maar dan maak ik ergens in de buurt van mijn ouders een afspraak en dan kan mijn moeder ook mee. Ze vindt het helemaal geweldig als ik haar daarin betrek, helaas heeft de vrouw van mijn broer mijn moeder helemaal niet in haar zwangerschappen betrokken alleen haar eigen moeder is een aantal keren meegeweest naar de vk. En ik weet dat mijn moeder dat heel erg vond al zal ze dat natuurlijk nooit aan mijn schoonzus laten weten. Nou ik ga naar mijn werk toe. Tot straks.
Goeie morguuuuuuuuuu! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Vandaag geen vreemde klus mannen in mijn huisje! Maarja.... nu moeten we zelf aan de gang
ik heb honger honger honger....ik kan wel blijven eten... gelukkig heb ik gezonde druiven meegenomen!
heel herkenbaar liesje hier nog 1! Gister fysio geweest, mag niet meer ver wandelen, sporten etc.. heb oefeningen gehad voor mn rug.. Ik schijn een extreem holle rug te hebben waar de ischias nu vandaan komt..
Ver wandelen, wat is dat? Dat kan ik eigenlijk al heel lang niet meer, arme honden. Maar Bruidje, het is allemaal vervelend genoeg, hopelijk brengen de oefeningen die je hebt meegekregen snel verlichting.
heb je nu overal pijn van de fysio? ik hoop dat het je helpt meid! ja ik heb de hele dag gewoon honger....ik heb gisteravond een bonbonbloc gevroten..... wel gedeeld hoor
nee eigenlijk geen extra pijn van de fysio want behalve oefeningen geven kon hij niet veel.. Ik overweeg wel een weekje eerder met verlof te gaan.. Bij mij ging het tot 2 weken toe nog wel goed gewoon wandelen, nu heb ik te veel last van mn been en gaat dat sowieso niet.. Die honger.. ik weet het ook niet.. heb echt het idee dat de beeb een enorme groeispurt doorgaat.. Ik groei qua gewicht ook als kool..
misschien inderdaad wel verstandig om eerder met verlof te gaan, want als het niet meer gaat dan moet je het ook niet meer doen hoor