ben heel benieuwd wat voor persoon ik morgen thuiskrijg van de kz weet jij nou zeker of je in jouw periode maar 1 kz krijgt?
ik wil er geen leerling of stagiare erbij hebben. is misschien heel egoistisch van me maar ik vind een vreemde in mijn huis sowieso al niks, laat staan 2 stuks
Het is niet gegarandeerd dat je de hele kraamperiode dezelfde hulp krijgt. Vaak is het wel zo, maar ze kunnen het niet garanderen. En als je geen leerling erbij wilt hebben kun je dat gewoon aangeven. Voor ons hoeft dat ook niet, maar dat is meer omdat we erg klein behuisd zijn en om dan de hele dag nou met 4 volwassenen, 2 kleine kinderen, 2 katten en 2 honden bij elkaar op de lip te zitten en dan nog de visite erbij. Nee, bedankt.
nou Inez, ik heb het niet zo op vreemden in mijn huis en gezien dat dit ons eerste kindje is weet ik ook niet hoe ik met de drukte om kan gaan als er nog een extra persoon in huis is. En ik voel me er al niet fijn bij dat 1 kz in mijn kastjes en lades zit te rommelen, laat staan 2..... Ik gun iedereen de kans om te leren maar deze keer niet bij mij in huis. Zoals een stagiare bij de vk heb ik geen problemen mee, heb ik nu al 2 keer gehad..... Maar net wat je zegt Inez, wijzelf, een kz, 2 honden en dan nog visite...en dan nog een extra persoon erbij, nee dat zie ik echt niet zitten.
hey lieve mensen, Het is weer een tijdje geleden. Ik heb het overleefd tot nu toe. Maandag een echo gehad en zag het hartje flikkeren. ongelooflijk is dat Nu hopen dat het goed blijft gaan... Ik denk eens ik me zekerder voel kom ik hier wat meer kletsen met jullie maar moet nog wat wennen om erover te praten. Liefs, Anneke
He Anneke wat fijn, nu genieten meid! Nou even gepraat met mn baas, ik ben 16 mei voor het laatst... het leek hem ook beter.. Ik heb ook wel gevraagd of ik die leerling evt weer weg mocht "sturen" als het niet bevalt. En dat was geen probleem.. dus we proberen het maar..
Anneke, fijn dat alles zo goed gaat en dat je zo'n mooie echo hebt gehad. Nu op naar de volgende mijlpaal meid en inderdaad nu lekker proberen te genieten, al weet ik uit ervaring dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan. Bruidje, dat geldt niet alleen voor de leerling maar ook voor de kraamhulp zelf. Als je iemand krijgt met wie het echt niet klikt, kun je dat volgens mij ook gewoon aangeven. Liesje, het komt inderdaad wat prettiger over als je zegt dat het je gewoon te druk is met een leerling erbij dan dat je zegt dat je liever geen vreemden in huis hebt. En de boodschap is uiteindelijk hetzelfde. Nee, geen leerling.
Ach ja, we hebben een groot huis.. Mijn man had zoiets van joh misschien een handje extra dan.. we zien wel.. Ben wel blij Liesje.. jeetje dat is nog heeeeel kort werken dan!