Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    die van mij is van maandag t/m donderdag altijd 's morgens te bereiken

2. Niet meer actief

Goedemorgen meiden

Hier Update ::

Vanmorgen bruin/roze afscheiding gekregen dus ik denk dat het weer mis gaat ....had gisteren en vanmorgen beetje hoofdpijn na elk toilet bezoek heb ik het op het toiletpapier dus ik denk dat het deze x weer mis gaat jammer maar helaas

Morgen naar het UMCG toch voor echo kunnen ze gelijk zien hoe en wat dus morgen weet ik meer maar reken nergens meer op
    was ook eigenlijks wel heel snel na mijn miskraam op 1 nov maar ja wie zal het zeggen he was mooi geweest

op naar de volgende ronde zal ons toch eens lukken denk ik zo zwanger worden kan ik.... nu nog blijven zitten ....
    we blijven positief en doorgaan ondanks dat het weer meer zal gaan

veel liefs kaley

3. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hier alleen op ma-ochtend, wo-avond en vr-ochtend. (voor afspraken te maken) Voor algemene vragen elke avond tussen 19-20.

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    kaley....neeeeeee

ik duim voor je meid dat het toch goed komt!
    en mag je morgen pas voor een echo?

5. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ben benieuwd Kaley, maar zelfs bloedverlies wil niet altijd zeggen dat het mk wordt. Is mij net nog verteld. Probeer moed te houden ! Wacht de echo van morgen in ieder geval af.

Knuffel, Wendy

6. Niet meer actief

hey

ja gaan we ook doen we wachten rustig tot morgen
    of als het vandaag doorzet dan is het einde oefening

maar we geven niet de moed op hoor ik weet dat ik zwanger kan worden en eens zal het toch goed gaan
    spreek jullie morgen

liefs kaley

7. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ok. Sterkte Kaley !

8. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hi Kaley,
    Rustig af wachten hoor! Er zijn hier al meerdere dames die in het begin dachten dat het mis ging en nu toch nog steeds zwanger zijn, zelfs een echo met hartje hebben, dus geef de moed niet op!

9. Niet meer actief

ik heb het nog steeds alleen als ik naar het toilet ga eigenlijks heb inleg kruisje onder en zit niks in heb het alleen als ik heb geplast en met afvegen
    we zien het morgen wel en horen het morgen ook wel
    hopen dan maar dat het een innesteling is

we geven het ook nog niet op hoor we kunnen toch alleen maar afwachten

liefs kaley

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Luna, fijn om te horen dat het met je kleine uk in ieder geval nog goed gaat. Alleen erg naar dat jij je er zo beroerd door moet voelen. Meid, heel veel sterkte en laat zo nu en dan eens van je horen als het gaat en anders horen we Tatty wel uit.

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Wat een positieve berichten gisteren. Allemaal kloppende hartjes, meiden, van harte gefeliciteerd hiermee en geniet er lekker van na.

He Kaley, dat is even schrikken meid. Ik veegde gisteren ook een paar keer een paar rozige vlokken weg en bij mij was dat steeds een teken dat het misging. Gisteren dus even flink paniek in de tent en met het ziekenhuis gebeld. Wat een geweldige mensen hier in het Gelre. Ik kon meteen vanochtend al terecht. De echoscopiste was heel lief en begripvol.

Ik ben nog steeds niet helemaal gerustgesteld, maar we hebben in ieder geval een kloppend hartje gezien en ukkie is gegroeid.
    Gelukkig blijft m'n afspraak van volgende week nog gewoon staan, dus kunnen we dan weer loeren. En nu maar proberen om rustig te blijven tot dan.

Ben alleen nog op zoek naar een receptje voor rust in de kop en geen paniek in de tent.

12. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Houd moed hoor Kaley! Het kan idd gewoon innesteling zijn! Dat was wel schrikken zeker Inez.. gelukkig is alles goed!

13. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    O wat vervelend Kaley en Inez,
    Ik hoop zo erg voor jullie dat het inderdaad innesteling is. Het schijnt dat bloedingen in het eerste trimester bij 50% van de zwangerschappen voorkomen, maar wij kunnen dat eigenlijk niet goed hebben zonder in paniek te raken.

Ga ook elke keer met angst en beven naar het toilet.

Heel veel sterkte meiden

Ondertussen ben ik zo misselijk als wat en wordt 's ochtends net zo moe wakker als toen in mijn bed inging de dag ervoor. Ik hoop maar dat dat een goed teken is (had ik bij de eerdere zwangerschappen niet)

Heel veel liefs van Treintje

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik ben er dus zo een, heb nog steeds wat bruinige afscheiding, maar heb gister een goede echo met kloppend hartje gehad! dus het kan er gewoon bij horen meid! zolang het geen helder bloed was en ik geen krampen kreeg hoefde ik nergens voor te vrezen! succes, ik duim voor je!

liefs rebbel

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hai meiden, ben ik weer even.

Nog steeds erg druk hier, loop alleen maar te rennen, en ik heb hoofdpijn.
    Heb wel alles bijgelezen sinds gisteren, maar hou het zelf kort.

Luna had ik al gefeliciteerd, en nu kan ik Rebbel en Croky ook feliciteren met een mooi hartje lees ik! Super!

Kaley, ik duim voor je.

Inez, hou je taai.

16. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Hoe is het met iedereen? Kaley hoe is het met jou?

17. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen dames!

Hier alles goed, zo eerst naar de tandarts om wat gaatjes te vullen en dan naar de echo om hopelijk een hartje te zien! Hoop zo dat alles goed is...maar ja dat heb je niet onder controle he....ons ukkie moet het toch allemaal zelf doen.
    Iedereen een fijne dag! En probeer na de echo even online te komen, maar we hebben vanavond kerstfeest van m'n vriend z'n werk....

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goeiemorgen dames

spannend voor kaley vandaag! ben benieuwd!

gisteren had ik een erg slechte dag met veel misselijkheid en heb ook niet veel kunnen eten.
    vandaag gaat het tot nu toe nog niet veel beter.
    Het zou met 12/13 weken beter moeten worden, nou dat is dus nog ongeveer 3 weekjes afzien!

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Mone, wat spannend meid!
    ik duim voor je tussen de misselijkheid door :)

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Liesje, jij sterkte met je misselijkheid.

Mone, sterkte bij de tandarts en veel plezier met je echo.

Kaley, hoe is het nu met jou?

Deel Deze Pagina