heb je daar goede ervaringen mee trouwens? stomme vraag maar bij wie beginnen de borsten ook al te lekker zo af en toe?
Hey Liesje, alles goed? Met mij gaat alles goed, voel baby sinds een dikke week nu erg heel goed...dus ben blij dat ik nu elke dag gerustgesteld kan worden
Met Alyssa heb ik ze ook gehad, alleen toen heetten ze nog Verian. Zelf heb ik er wel goede ervaringen meegehad en van anderen hoor ik ook geen vervelende verhalen van ze. Dag Pippo.
Ja hoor, mag nog niet klagen....wat fijn he dat je de beeb lekker vaak voelt, dat vind ik ook een hele geruststelling...en ik kan er nog heerlijk van genieten alleen begint het zo nu en dan toch een beetje pijnlijk te worden
Had ik toen ook niet. Wel van schoonzus gehoord dat ze goede ervaringen met ze had. Pippo, het is zeker niet erg wanneer je de kleine dagelijks evenveel voelt. Met Alyssa heb ik dat van het begin tot het einde gehad. Dan voelde ik haar weer eens een paar dagen wel, dan een paar dagen helemaal niet. Daarom was het toen voor ons zo'n geruststelling dat we haar dan wel konden horen via de Firstsounds. Deze kleine uk voel ik dagelijks en inderdaad ook de ene dag meer dan de andere dag. Het ligt er ook wel een beetje aan hoe druk of ik zelf ben geweest hoeveel ik de kleine voel.
ik voel de kleine echt elke dag en als ik haar een tijdje niet gevoeld heb dan druk ik paar keer op mijn buik en dan is ze er hoor! ze reageert direct
Hier ook wordt af en toe helemaal gek van die kleine man.. ben benieuwd of t'ie gedraaid is.. Van het weekend was het echt chaos binnen..
Ik weet nu ook zeker dat ik de beeb voel. Inderdaad het ene moment meer dan de andere. In de loop der tijd zal het wel steeds duidelijker worden, hahah