He Liesje! Ja was wel gezellig hoor, denk dat het een lekker theekransje is als je elkaar wat beter leert kennen.. Het viel mij niet tegen, en een hoop info krijg je.. dus tot nu toe positieve indruk.. Leuk je kraamzorg, het stelt allemaal wel niet zoveel voor maar vind het toch wel leuk om daar allemaal mee bezig te zijn hoor.. Lekker weer klussen vandaag Sam! Enne.. leuke droom had je hahahaha Ben benieuwd Linda.. ik hoop ook voor je dat je m nog kan vinden.. moeder natuur kan hard zijn he..
HIHI Ikke gezien ! Nou ik zal ff richting ons huis ! Pff heb niet zoveel puf, maar goed. Ff doorzetten !
Hai Lieve meiden! Zoals sommige al gezien hadden, heb ik vanmorgen 1 dag na NOD getest, omdat mijn temp hoog was: 37,2! Dus meteen getest, ik voelde echt niets deze ronde! En het is raak! Ik ben blij, maar ook erg bang! Gelukkig een keertje niet in ronde 4, maar nu in ronde 5! (tevens mijn favoriete cijfer! jaja, echt waar!) Dus wie weet zegt het wel iets! JOEPIE! Ik kom hier schrijven! Eindelijk!
Dank je! Ik heb er wel het vertrouwen in dat het deze keer goed gaat, maar het is wel spannend allemaal! !
Welkom LOLA GEFELICITEERD ! HIHI jouw stoeltje is oververhit hier .. Komt vast allemaal goed meid! We slepen je er wel doorheen idd.. Haha en nu ga ik echt WERKSE allemaal..ZWAAI
GEFELICITEERD LOLA!! Fijn dat je eindelijk bij ons mag mee komen kletsen! en idd we slepen je er allemaal doorheen!
Hi Lola, Gefeliciteerd, Ronde 5 dat moet goedgaan toch, een echte kerstbaby! Ik hier ook blij 11 weken echo gehad en alles goed! Jooze