heey meiden! nou heb de kitten niet gevonden, dus ben toch bang dat ze die heeft opgegeten! brr wat een vreselijk idee! het enige wat ik nu nog doen kan, is haar ontlasting even in de gaten houden en kijken of er iets "raars" tussen zit.. nou lkkr dan! had het beestje liever gevonden, dan wist ik zeker dat ie niet meer leefde, en kon ik het beestje een plekje geven! nu heb je toch gekke gevoelens erbij zo van: straks ligt ie ergens in een hoekje te creperen of zo! nou ja het is niet anders.. weet het ook niet meer! hoe gaat het hier verder?!
Hey Annna we hopen jou ook snel terug te zien hier hoor Linda zielig hoor maar inderdaad de ontlasting in de gaten houden is het enige wat je kan doen, zul je denk ik wel niets raars in terugvinden maar je weet het nooit.
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Jongen Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus :-# Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d laatste in nov, uitgerekend 14 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Deeske, 27 jaar, 1e kindje, 2x mk laatste jan, uitgerekend rond 31 oktober Jootje24,25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend op 13 november afspraken: 17 apr Rebbel VK 22 apr Luna pretecho 24 apr Lindaa VK 23 apr Bruidje VK 28 apr Ischa VK 29 apr Lindada 20 weken echo 29 apr Liesje VK 01 mei Sam 20 weken echo 02 mei Simone VK 07 mei Inez gyn 08 mei Pippo 21 weken echo 09 mei Inez pretecho 13 mei Sam vk 19 mei Luna vlk 21 mei Rebbel pretecho 28 mei Inez VK 04 juni Jootje VK 05 jun Pippo 25 weken echo 20 jun Inez gyn Lola zet jezelf op de lijst meid
Het is echt goed om zoveel meiden hier te zien, die tegelijk zwanger waren en nu inmiddels al de 12 weken grens te hebben overschreden. Het idee ooit over die 'grens' te komen lijkt me HEERLIJK (natuurlijk de tijd erna ook) Natuurlijk had ik nog dolgraag hiertussen gestaan, maar ik ben ook erg blij voor jullie. Ik hoop dat iedereen die hier bij dit lijstje komt of al staat hier pas afgaat na een bevalling van een gezond kindje. Luna, zie ook dat jij een jongetje krijgt, wat een verassing... hihi jouw man heeft vast zaad waarbij de mannetjes altijd winnen. Ik zie ook dat bijna iedereen die het al kan weten, het geslacht ook al weet! Had ik nooit gedacht dat de meesten het juist al wel willen weten.
Anna, er staat hier een prachtige grote zachte roze stoel voor je klaar Lola, wat goed dat je weer bent gestopt met roken! En lekker dat het dit keer zo makkelijk gaat. Vond ik niet, maar ik ben nu ZO blij dat ik niet meer rook. Niet alleen voor de baby, ook voor mezelf en dat ik niet meer verslaafd ben. Heb jij dat ook? Prettige avond allemaal!
Heeey Anna! Ja nu een ronde langer, maar dat is goed, die gekke regelmaat doorbroken! Dus dat voorspelt hopelijk veel goeds! Ook jou stoeltje wordt hier warm gehouden meid! Ik duim voor je, dat je snel met goed nieuws komt! Dikke knuffel!
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Jongen Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus :-# Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d laatste in nov, uitgerekend 14 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Deeske, 27 jaar, 1e kindje, 2x mk laatste jan, uitgerekend 31 oktober Jootje24, 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Lola1982, 25 jaar, 1 kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 26 december afspraken: 17 apr Rebbel VK 22 apr Luna pretecho 24 apr Lindaa VK 23 apr Bruidje VK 28 apr Ischa VK 29 apr Lindada 20 weken echo 29 apr Liesje VK 01 mei Sam 20 weken echo 02 mei Simone VK 07 mei Inez gyn 08 mei Pippo 21 weken echo 09 mei Inez pretecho 13 mei Sam vk 19 mei Luna vlk 21 mei Rebbel pretecho 28 mei Inez VK 04 juni Jootje VK 05 jun Pippo 25 weken echo 20 jun Inez gyn
@ Natas: ik vind het ook heerlijk dat ik niet meer stink, meer lucht etc.... Veel beter! Had het vandaag trouwens wel erg moeilijk! Typisch eigenlijk! @ Annna: lijkt me ook moeilijk om te zien, confronterend! Daarom, ik gun het je zo! @ Linda: naar verhaal van die kitten zeg! @ Inez en Jill: jaaa, was echt heerlijk weer, als het zonnetje schijnt heb ik echt een topbaan! Al die huisbezoeken, lekker lopen en fietsen! Hier begin ik alweer te wennen aan het idee zwanger te zijn! Het komt wel goed deze keer, ik weet het zeker!
Haay meiden! zo ben weer terug van het klussen! de woonkamer is nu eindelijk klaar zaterdag wordt de vloer gelegd en dan lijkt het helemaal wat moois morgen heeft mannetje vrij dus we gaan weer hard bezig! Nu de muren naar onze smaak zijn, begint het pas mooi te worden! nou kitten is niet gevonden, leg me er maar bij neer! meer kan ik toch niet doen! Ik ga nu lekker een warme douche nemen, en dan lekker slapen! Tot morgen maar weer meiden!
Goedemorgen dames! Zoo lola, jij gaat maar snel met je 44 weken .. Hier schiet het klussen ook aardig op. Als alles beetje meezit is vandaag de kamer klaar (op plinten na en kunnen het afdekplastic en kranten de prullenbak in. En als het helemaal mee zit, de slaapkamer vandaag of morgen ook klaar. Dan kunnen we eerst de belangrijkste dingen gaan schoonmaken en volgende week beginnen met verhuizen zodat we volgend weekend over kunnen ! JAHOE ... Hoop alleen dat ik deze week nog internet thuis heb, want dat zou per vandaag al in het andere huis zijn.. Nou ja, moet volgende week elke dag wel even werken dus dat komt goed ! Verder hier geen nieuws. Anna ik hoop ook dat je hier snel weer terug bent meid! Nou ik zal er met de honden uit! Tot vanmiddag ofzo maar weer .. Werkse nog even en over een paar uur is het WEEKEND !
Goedemorgen! Sam, hahahaha, ja was een foutje! Was opeens al hoogzwanger! Wat lekker dat het huisje op schiet meid! Kunnen jullie lekker bijna over! Werkse! Ik ga me ook maar klaar maken, moet de hele dag naar school! (nog even 1 1/2 maand doorbijten, dan ben ik afgestudeerd!) Fijne dag allemaal!
Goedemorgen iedereen. Lola wat fijn dat je bijna klaar bent met school. Sam lekker dat het huisje zo op schiet. Ik droomde vannacht dat ik een functioneringsgesprek had en 2 trappen op moest (dit is ook zo, heb dadelijk functioneringsgesprek en moet 2 trappen op). Alleen het lukte mij niet om die trap op te komen ik bleef vast zitten op een of andere manier voor de 1e trap. Heel raar. Dus ben benieuwd wat het gesprek mij zal brengen Tot straks
goedemorgen dames, de kz is gisteren geweest en ik krijg gewoon de gemiddelde 49 uur. Ze heeft niet boven gekeken en zelfs niet op de slaapkamer gekeken. verder gistermiddag lekker van het zonnetje genoten, was lekker weer. ik kijk al helemaal uit naar het weekend, het gaat lekker 17 graden worden.
gelukkig ja, ben blij dat dit weer achter de rug is. nou moeten we de tekst voor het geboorte kaartje bedenken en nog een jongensnaam