daarom en ik vind het zonde om kruikenzakken te kopen en ze daarna alleen maar decoratie te gebruiken. ze adviseerde me wel om 2 kruiken in huis te hebben. zelfs in de zomer
Nou ben terug van het werk, en het was alleen maar negatief. Het schijnt dat mijn collega's achter mijn rug om hebben zitten kletsen en ik zou eerst een mezelf denken en dan pas aan een ander. Nou als er iemand alleen aan andere denkt dan ben ik het wel. Ik heb mijn collega's er mee geconfronteerd en zei zeggen dat ze helemaal niets over mij gezegt hebben. Ik weet echt niet meer wat ik nu moet geloven. Maar over een ding ben ik zeker ze willen mij er gewoon uit hebben. Ik zag mijn collega's toch een klein beetje als familie en dan word je zo op je ziel getrapt ik heb er gewoon geen woorden meer voor. Ik weet ook echt niet wat ik nu maandag moet gaan doen maar zie het echt niet zitten om tussen hun te zitten .
Ischa, wat rot dat ze zo achter je rug om over je praten, ik zie collega's inderdaad ook een beetje zo want je brengt meer tijd op het werk door als thuis....
He wat vervelend nou Ischa, ik zou dat ook wel heel erg vinden.. Bij mij helpt vanille vla, droge kaakjes, pepermuntje etc. goed Liesje tegen brandend maagzuur.. Bij mij had de kz het weer over 1 kruik, volgens haar hoefde je er alleen 2 te hebben als je thuis bevalt.. ach ja.. ik weet het ook allemaal niet..
ik probeer elke keer een beetje te eten maar het helpt helemaal niks....pfffff straks in de pauze maar wat vla halen
Zulke dagen heb ik er ook tussen, het scheelt gelukkig wel per dag! Ben er trouwens dinsdag pas weer, heb cursus maandag..
HEE ladies.. WEEKEND GElukkig wel want ben bekaf.. nou ja.. vanmiddag ff naar het huis toe en vanavond op verjaardag bij schoonmoeder. Daar eten we ook ... Maar even zien wat ik vanmiddag nog kan doen in ons huisje
@ Ischa; Wat vervelend van die collega's! Bij mijn vorige werk ging het ook zo. Ik kwam erachter dat ze ook achter mijn rug om lelijk zaten te praten. Dat ze het niet geloofde dat ik pijn had vanwege mijn auto-ongeluk die ik toen gehad had. Toen kon ik me heel slecht concentreren en probeerde ik andere klusjes te doen om wat meer afwisseling te hebben. Ik hoorde zelfs dat ze vonden dat ik de hele dag bijna niets uitvoerde! Nouja zeg! Hoe durven ze! Ik deed alleen andere dingen waar andere zich te goed voor voelde, maar wel moesten gebeuren. En ik vond dat op dat moment prettig om te doen, dat betekende niet dat ik geen reet uitvoerde! (sorry, ik word nog steeds boos). Toen ik op een gegeven moment zelfs door mijn leidinggevende erop aangesproken werd dat andere vonden dat ik 'minder' deed, barstte voor mij de bom. Ik ben echt helemaal tekeer gegaan (collega's die mij wel begrepen vonden het super van me). Ik ben toen ook ander werk gaan zoeken wat ik ook heb nu. Dus ik weet hoe je je voelt Ischa. Het is echt heel vervelend, en helaas wordt het vaak steeds erger...
potverdikkie....heeft iedereen nou al weekend hier?ben ik nog de enigste die hier 'hard' aan het werk is?
Ischa, wat vervelend die toestanden op je werk. Ik kan me goed voorstellen dat je niet meer weet wie je moet geloven. Als ik dit allemaal zo hoor, ben ik bijna blij dat ik vanuit huis werk.
Shit is dat he Lindada. Ik kan echt alleen maar huilen. Er is dus gezegt dat ik alleen maar prive e-mail stuur en spelletjes speel op de computer dit is dus helemaal niet waar en van die prive email kan de systeembeheerder zo nakijken. Maar dit is iets wat voorgevallen is toen ik mijn miskraam heb gehad en weer halve dagen ging werken. Ik zou dus volgens mijn baas en collega's ook te soft voor mezelf zijn en had toen ik mijn miskraam heb gehad harder voor mezelf moeten zijn . Sorry hoor maar iedereen gaat hier anders mee om en ik was/en ben soms hier nog kapot van. Ik zou ook geen teamplayer zijn, terwijl ik altijd iedereen vraag of ik kan helpen. Aan deze beoordeling zat ook een bonus en een andere collega die niets meer doet dan ik krijgt 400 euro en ik krijg geen bonus en nu gaat het mij helemaal niet om dat geld maar wel om het principe, als ik dit had geweten had ik me geen 5 jaar te pletter gewerkt daar. Ik zou willen dat ik nu eens lekker kon genieten van mijn zwangerschap en maandag moet ik weer op het werk verschijnen dat trek ik echt niet. Sorry voor mijn lange verhaal.
Inez: met mij gaat het hartstikke goed, ik voel me hartstikke zwanger nu en geniet volop van de kleine in mijn buik! Met jullie allemaal gaat het ook hard he! Ischa, wat een nare situatie zeg op je werk...bah...had gehoopt dat het mee zou vallen voor je, maar ben inderdaad bang dat dit van kwaad tot erger gaat....en het is jou woord tegen die van hun. Ik hoop echt echt dat je eruit komt en anders, vergeet niet, éérst aan jezelf denken en dan pas aan de rest! Jij en de kleine gaan voor nu! Sterkte meis!